Όλα ξεκινούν με μία γραμμή. Αυτό είναι το μήνυμα από την παγκόσμια ομάδα σχεδιασμού της Nissan, καθώς φαίνεται να συνδέει μια παγκόσμια κοινότητα καλλιτεχνών, μέσω του νέου κοινωνικού έργου DrawDrawDraw.

Η Nissan προσφέρει 23 νέες σελίδες για να τις γεμίσουμε με χρώμα, με μερικά από τα πιο αγαπημένα κλασικά αυτοκίνητά της, τρέχοντα μοντέλα, φουτουριστικά πρωτότυπα, αλλά και με «cult classic» μοντέλα, όπως το Figaro και το ChoiMobi. Οι σχεδιαστές της μάρκας, από όλο τον κόσμο δημιούργησαν αυτές τις σελίδες τις τελευταίες εβδομάδες, μια περίοδο κατά την οποία πολλοί άνθρωποι έμεναν στο σπίτι τους, λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του κορονοϊού.

«Το draw, draw, draw, (να σχεδιάζεις, να σχεδιάζεις, να σχεδιάζεις), στον κόσμο μας, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κλείσεις το χάσμα ανάμεσα σε υπέροχες δημιουργικές παρορμήσεις που έχεις στο νου σου  και να τις κάνεις πραγματικότητα, ειδικά όταν αντιμετωπίζουμε αυτή την παγκόσμια πανδημία μαζί», δήλωσε ο Alfonso Albaisa, στέλεχος των σχεδιαστών της εταιρίας. «Η ομάδα των σχεδιαστών μας, παγκοσμίως, εκμεταλλεύεται αυτή τη στιγμή για να δημιουργήσει, να σχεδιάσει, να ονειρευτεί δημιουργικά. Γνωρίζω ότι μερικά από τα καλύτερα έργα τους θα προέλθουν από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε τώρα. Έτσι σκεφτήκαμε,”Γιατί να μην δώσουμε σε όλους την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά και να την μοιραστούν με εκείνους που θα το εκτιμήσουν;”».

Ο Albaisa ξεκινά αυτήν την προσπάθεια με ένα βίντεο από το σπίτι, με τη βοήθεια των δύο μικρών γιων του, δείχνοντας τι σχεδιάζει αυτήν τη στιγμή και γιατί. Οι σχεδιαστές από την ομάδα του θα δημοσιεύσουν επιπλέον βίντεο τις επόμενες εβδομάδες, για να μιλήσουν για τις εμπνεύσεις τους στον σχεδιασμό, τι σχεδιάζουν, πώς έγιναν σχεδιαστές αυτοκινήτων και συμβουλές για όσους θέλουν να ακολουθήσουν αυτό τον κλάδο.

«Η έμπνευσή μας για αυτό το έργο προήλθε από τον σχεδιαστή της Nissan, Giovanny Arroba, το  δημιουργικό μυαλό πίσω από το πρόσφατα αποκαλυφθέν πρωτότυπο αυτοκίνητο Ariya», δήλωσε o Albaisa. «O Gio κλήθηκε να δώσει συμβουλές για το πώς μπορεί κάποιος να γίνει σχεδιαστής αυτοκινήτων. Είπε, απλά και όμορφα,” Σχεδίασε σαν τρελός. Σχεδίασε, σχεδίασε, σχεδίασε”».

Η ιαπωνική εταιρία ζητά από το κοινό να κάνει tag στα social media τα σχέδιά του με το drawdrawdraw.

Νίκος Τσάδαρης