Αύξηση πωλήσεων 20% και ενίσχυση του μεριδίου αγοράς ήταν ο απολογισμός της Ford για το μήνα Νοέμβριο. Αυτό οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για τα νέα μοντέλα επιβατικών, SUV και επαγγελματικών οχημάτων της. Ήταν ο καλύτερος Νοέμβριος της Ford στην Ευρώπη από το 2009.

Οι πωλήσεις Ford ανήλθαν στις 101.500 μονάδες στις 20 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές της το Νοέμβριο και στις 1.181.200 από την αρχή της χρονιάς (+20,5% και +9,9%, αντίστοιχα από πέρσι). Αντίστοιχα, οι πωλήσεις της βιομηχανίας αυτοκινήτου αυξήθηκαν κατά 13,9% και 9,0%.

Το συνολικό μερίδιο της Ford στις 20 αγορές άγγιξε το 7,9% το Νοέμβριο, και το 8,1% το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου. Στις 50 ευρωπαϊκές αγορές, το μερίδιο της Ford ανέβηκε στο 7,6% το Νοέμβριο και στο 7,7% τους πρώτους 11 μήνες του 2015.

Οι κατηγορίες λιανικής & fleet υψηλότερης αξίας της Ford αποτέλεσαν το 78% των πωλήσεων το Νοέμβριο, +3 ποσοστιαίες μονάδες από πέρσι και +5 αντίστοιχα από το μέσο όρο της βιομηχανίας.

Το μερίδιο αγοράς επιβατικών μοντέλων Ford ήταν 7,0% το Νοέμβριο, +0,3 ποσοστιαίες μονάδες από πέρσι, ενώ οι Ευρωπαϊκές παραγγελίες για τη νέα Ford Mustang ξεπέρασαν τις 12.000 με την πρώτη κυκλοφορία του μοντέλου επί Ευρωπαϊκού εδάφους στη θρυλική 51χρονη ιστορία του.

Έτσι η Ford έκλεισε τον Νοέμβριο πρώτη σε πωλήσεις στη Βρετανία, Ιρλανδία και Ουγγαρία, ενώ είναι πρώτη σε Βρετανία και Ουγγαρία από την αρχή της χρονιάς. Τέλος, κατάφερε να βελτιώσει το μερίδιο αγοράς της το Νοέμβριο σε 14 από τις 20 παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές της, μεταξύ των οποίων η Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία.

Νίκος Τσάδαρης