Η ιταλική Pagani αποκαλύπτει και επίσημα πλέον το νέο της super car, που φέρει την ονομασία Huayra και φιλοδοξεί να κατατροπώσει τον ομοεθνή και όχι μόνο ανταγωνισμό του είδους.

Αναμονή τέλος για τους φανατικούς λάτρεις της τεχνολογίας και της ταχύτητας! Ύστερα από αναρίθμητες… teasing φωτογραφίες, αλλά και ουκ ολίγες φημολογίες σε ποικίλες ιστοσελίδες του διαδικτύου σε σχέση με τις τεχνικές περγαμηνές του νέου super car της Pagani, οι δημιουργοί του σπάνε τη σιωπή τους σήμερα αποκαλύπτοντας πλήρως τη διάδοχο της Zonda. Η νέα Huayra (σ.σ.: η ονομασία προέρχεται από την αρχαία διάλεκτο Quechua της Ν. Αμερικής και αντιστοιχεί στον θεό του ανέμου!), που στο στάδιο της εξέλιξης της έφερε την κωδική ονομασία C9, εξακολουθεί να «συνδέεται» με τη γερμανική AMG, η οποία εξακολουθεί να παρέχει τον κινητήρα της και στο νεότερο ιταλικό «γλυπτό».

Ποιος είναι αυτός; Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί, η νέα Huayra θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, που θα έχουν όμως ως κοινό τους παρανομαστή τον bi turbo V12 κινητήρας των 6,0 λίτρων της AMG (ίδιος με εκείνον της Mercedes SL65 AMG), ο οποίος θα αποδίδει 700 ή 730 ίππους. Ωστόσο, σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που κινεί το γερμανικό κουπέ, οι μηχανικοί έχουν προβεί σε σημαντικές αλλαγές και τροποποιήσεις στην κυλινδροκεφαλή, στα πιστόνια και στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης ούτως ώστε να μειωθεί η υστέρηση στην απόκριση της τουρμπίνας (turbo lag).

Προς το παρόν, οι ιταλική εταιρεία ανακοινώνει μόνο δύο στοιχεία που αφορούν τις επιδόσεις της νέας Huayra: τα 3,3 δλ. που απαιτούνται για την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τα 370 χλμ./ώρα της τελικής της ταχύτητας. Από εκεί και πέρα, η εντυπωσιακή Pagani είναι εφοδιασμένη με ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης τριών σταδίων της Bosch, καθώς και με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων της XTRAC, το οποίο είναι τοποθετημένο κατά το διαμήκη άξονα πίσω από τον 12κύλινδρο κινητήρα της. Αξίζει να προσθέσουμε πως το βάρος του αυτοκινήτου (στεγνό, χωρίς υγρά), παρά τον «υποχρεωτικό» πλέον εξοπλισμό ασφαλείας που διαθέτει, ανέρχεται στα 1.350 κιλά.

 Όπως είναι φυσικό, για να επετεύχθη αυτό, οι δημιουργοί της νέας Huayra έκαναν χρήση ελαφριών μετάλλων και υλικών, ανάμεσα στα οποία είναι τα ανθρακονήματα (από το υλικό αυτό είναι κατασκευασμένες και οι πόρτες-φτερά γλάρου!), το τιτάνιο κοκ. Από αεροδυναμική σκοπιά, οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας ισχυρίζονται πως η νέα Huayra διαθέτει δυναμικά χαρακτηριστικά, αντίστοιχα με εκείνα των φτερών των αεροσκαφών, στις υψηλές ταχύτητες, χάρη και στα ενεργά «βοηθήματα» που απαντώνται εμπρός και συγκεκριμένα στις άκρες του αμαξώματος.

Πηγή: 4troxoi.gr