Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα μεγάλα έργα θα υλοποιηθούν σύντομα και με το χαμηλότερο κόστος

Ποιες είναι οι στρατηγικές επιλογές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
22:48
09/10/2019
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα μεγάλα έργα θα υλοποιηθούν σύντομα και με το χαμηλότερο κόστος
6
loading

Τέσσερις είναι οι «καίριες στρατηγικές επιλογές» του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τις απαρίθμησε και τις ανέλυσε ο υπουργός, Κώστας Αχ. Καραμανλής, στο στρατηγικό συνέδριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και είναι οι εξής:

- Τα μεγάλα έργα. Συγκεκριμένα είπε: «Δεν είναι μυστικό ότι κληρονομήσαμε από την προηγούμενη κυβέρνηση μία εξαιρετικά προβληματική κατάσταση σε πολλά κρίσιμα έργα, άλλα εκ των οποίων βρίσκονται βαλτωμένα σε κάποιο στάδιο της υλοποίησης και άλλα σε πιο πρώιμο στάδιο της διαδικασίας. Για να δοθεί η βέλτιστη λύση σε καθεμία από αυτές τις σύνθετες περιπτώσεις, απαιτείται εντατική μελέτη, σφαιρική αντιμετώπιση και τελικά εύστοχες, ρεαλιστικές παρεμβάσεις. Και βέβαια, συνεννόηση με την Ευρώπη που τα στηρίζει με τη χρηματοδότησή της». Και πρόσθεσε: «Διασφαλίζουμε ότι τα κρίσιμα αυτά έργα θα υλοποιηθούν. Και μάλιστα με υψηλή ποιότητα, το συντομότερο δυνατό και με όσο γίνεται χαμηλότερο κόστος».

- Η προετοιμασία του στρατηγικού σχεδιασμού και της νέας γενιάς έργων που χρειάζεται η χώρα. Κεντρική θέση έχουν, όπως είπε, τα έργα που στοχεύουν στην αντιμετώπιση της μεγαλύτερης απειλής παγκοσμίως αυτήν τη στιγμή, αυτήν της κλιματικής αλλαγής. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «στη νέα γενιά έργων τοποθετούμε στο επίκεντρο τα σιδηροδρομικά και την ηλεκτροκίνηση».

- Θεσμικές παρεμβάσεις. «Δεν είναι στη φιλοσοφία μας να ξεριζώνουμε τα πάντα, συνεπώς, δεν θέλουμε να καταργήσουμε τους υφιστάμενους Νόμους 4412 και 4413, αλλά να τους κάνουμε καλύτερους», σημείωσε και επιπλέον, υπογράμμισε ότι θα δοθεί έμφαση και σε καλές ιδέες που έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία στο εξωτερικό, τα νέα, σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα δημοπράτησης με «καινοτόμες προτάσεις».

- Ο τομέας των μεταφορών. Πρωταρχικό ρόλο, όπως είπε, έχει η επένδυση στα logistics και τις συνδυασμένες μεταφορές. «Είναι στρατηγικός μας στόχος να αναγάγουμε τον Πειραιά, τα λιμάνια του Βορρά και κυρίως της Θεσσαλονίκης, σε πύλες εισόδου», σημείωσε και πρόσθεσε: «Το σιδηροδρομικό δίκτυο μπορεί να επεκτείνει το θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε ένα χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων στην Κεντρική Ευρώπη. Και η ενίσχυση των λιμένων του Βορρά μπορεί να αναβαθμίσει ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα».

Τέλος ο κ. Καραμανλής είπε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι βασική αρχή είναι «διαφάνεια παντού και ισονομία και προτεραιότητα στην περιφέρεια και ιδίως στις λιγότερο προνομιούχες περιοχές, σεβασμός στο περιβάλλον, για αειφόρο ανάπτυξη, ολοκληρωμένος σχεδιασμός και στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος ο πολίτης».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα!

    Τι να κάνουν αυτοί που απο τις μίζες είχε μπλοκάρει η ολυμπία οδός η ιονία , τα τέμπη κλπ για τρια χρόνια, είχαν δώσει το ελεύθερο στα διόδια στους παραχωρησιούχους, μην νομίζετε ότι τα ξεχάσαμε όλοι!! Τώρα ο ελληνικός λαός είναι γνωστό ότι είναι κορόιδο και ανεύθυνος αφού έβγαλε ξανά αυτούς που καταρήμαξαν τον τόπο και τους ίδιους χρόνια τώρα και εξαιτίας αυτού μας έριξαν στην χρεοκοπία με επακόλουθο τα διάφορα μνημόνια! Άλλωστε γιαυτό δεν υπάρχει ουσιαστική πρόοδος αλλά και ούτε θα υπάρξει ! Αυτοί είμαστε!
    P.S. Σοφή κουβέντα τελικά "Αυτή είναι η Ελλάδα"! Το ξέραμε αλλά δεν θέλουμε να το πιστεύουμε!

  2. avatar Ωεωωω!

    "Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα μεγάλα έργα θα υλοποιηθούν σύντομα και με το χαμηλότερο κόστος" ......ήδη φανηκε απο το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Μηπως εννοείς με το χαμηλότερο κόστος για τους εργολάβους?

  3. avatar ΜΗΤΣΣΣΣ

    ναι φθηνοτερα για τους επιχειρηματιες γιατι θα τα πληρωσει ο λαουτζικος...

  4. avatar Οικογενειακή παράδοση

    Άλλος ένας υπουργός που διορίστηκε με την αξία του και όχι λόγω του ονόματός του!
    Το ίδιο ισχύει και για τον υφυπουργό στο ίδιο υπουργείο, τον Κεφαλογιάννη

  5. avatar PanosGianaros

    Είδες τι μπορεί να κάνει ένας ' ' μετροπόντικας ' ' ' ;
    Για να θυμηθείς Κουστάκ' τον πατέρα του Κούλη που μας - πιπίλιζε-
    το μυαλό μέρα νύχτα οτι , μετά την διάνοιξη της γραμμής 1 του Μετρό
    τον μετροπόντικα θα τον ΘΑΨΟΥΜΕ ΚΑΤΩ γιατί δεν μπορεί να βγεί επάνω
    και να πάει σε άλλη γραμμή . . . !
    ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ , , , άνοιξε σε όλη την Αττική
    τις γραμμές του Μετρό με τον ίδιο μετροπόντικα . . . !
    Ο πατήρ Μητσοτάκης , , , , θα είχε αγοράσει 5 Μετροπόντικες.
    Γι αυτό όταν είναι στην κυβέρνηση η Ν.Δ , όλα τα έργα στοιχίζουν ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ
    ΧΡΗΜΑΤΑ , , ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΕΙ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ . . . !
    Αυτό το λένε ' ' λάδωμα ' ' ή ' ' μίζα ' ' εγώ το λέω - διαπλοκή και διαφθορά . . !
    Και μη προκαλείς άλλο , είσαι λίγος να συγκρίνεις όλο το εθνικό οδικό δίκτυο που το υπέγραψε ο Σουφλιάς , χορεύοντας τσάμικο με τους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ , και τον Σαμαρά με τον Βενιζέλο να πληρώνουν 700.000.000 ευρώ τους ίδιους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ , επιπλεον για να τους παρακαλέσουν ' ' αν θέλουν ' ' να επανακινήσουν τα πληρωμένα προ πολλού έργα , ακόμη και με την πενταετή προ-είσπραξη των διοδίων για ένα δρόμο που ΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ , , , , ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ . . !
    Μια σύραγγα φτιάξατε στο ΑΡΤΕΜΙΣΙΟ και δεν ' ' θέλει ' ' να λειτουργίσει με τίποτε . . !

  6. avatar Εεεεετσι

    Ε οταν φεύγει η αριστερή μίζα και οι απευθείας αναθέσεις τσίπρα πάντα βγαίνουν φτηνότερα.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει