«Να είστε βέβαιος πως θα δώσουμε μια λύση που να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, αλλά να υποστηρίζει και το ταξί. Δεν έχουμε επιλογή να απαξιωθεί το ταξί, αλλά να αναβαθμιστεί» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαδημούλη για την αντιπαράθεση της κυβέρνησης με τους ιδιοκτήτες ταξί.

Αναπτύσσοντας την ερώτησή του, ο κ. Παπαδημούλης κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση, ως πρώτο υπεύθυνο για την κρίση που έχει δημιουργηθεί, καθώς «πέταξε στα σκουπίδια το προεδρικό διάταγμα Ρέππα». Το κόστος από την αναταραχή που προκάλεσαν οι κάκιστοι χειρισμοί Ραγκούση, είναι τεράστιο και παρατείνεται, ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Οι αποκλεισμοί δρόμων, λιμανιών, αεροδρομίων, δεν βοηθούν τον αγώνα των ταξιτζήδων και δεν βοηθούν σε αναζήτηση λύσης. Η ευκαιρία όμως για λύση, είναι τώρα: Να πείτε πως το προεδρικό διάταγμα Ρέππα είναι στο τραπέζι του διαλόγου από την στιγμή που ο κ. Ραγκούσης δεν έχει εμφανίσει προτάσεις, και να πείτε πως θα προτείνει αλλαγές ο κος Ραγκούσης βγάζοντάς το απ’ το καλάθι των αχρήστων. Γιατί τα άλλα είναι “μπαμπεσιά”. Όταν έρχεται ένας υπουργός και φέρεται ως φεουδάρχης καταργώντας το προεδρικό διάταγμα του προκατόχου του, τότε έχουμε μία κυβέρνηση που φέρεται μπαμπέσικα σε έναν επαγγελματικό κλάδο», υποστήριξε ο κ. Παπαδημούλης.

«Ο κ. Ρέππας για πρώτη φορά, διαχρονικά ως υπουργός, διαμόρφωσε ένα πλαίσιο λειτουργίας των ταξί, γιατί μέχρι τώρα, ουσιαστικά δεν υπήρχε», απάντησε ο κ. Μαγκριώτης. «Ο κ. Ρέππας, πράγματι έκανε σημαντικά βήματα εκσυγχρονισμού του χώρου των ταξί και ο κ. Ραγκούσης θέλει να κάνει ακόμα ένα βήμα, ώστε οι υπηρεσίες να είναι καλύτερες και πρότεινε ένα μήνα διαλόγου. Σημαντικές προτάσεις έχουν επίσης και οι οδηγοί ταξί (όχι οι ιδιοκτήτες), τους οποίους πρέπει να ακούσουμε. Υπάρχουν και άλλοι στο χώρο, όπως οι τουριστικές επιχειρήσεις».

«Στην Ελλάδα έχουμε μία ασυμμετρία όσον αφορά την κατανομή των πληθυσμών. Μέσα μαζικής μεταφοράς δεν έχουμε. Τώρα κατασκευάζουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα μέσα σταθερής τροχιάς. Στην Ευρώπη είναι όλα αυτά ανεπτυγμένα και το ταξί έχει συμπληρωματικό ρόλο. Όλα αυτά μαζί, κάνουνε δύσκολη τη λύση του προβλήματος. Να είστε βέβαιος πως θα δώσουμε μια λύση που να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, αλλά να υποστηρίζει και το ταξί. Δεν έχουμε επιλογή να απαξιωθεί το ταξί, αλλά να αναβαθμιστεί», κατέληξε ο υφυπουργός Υποδομών.