Σάλο προκάλεσε η ανάρτηση ενός ιδιοκτήτη παραλιακής ψαροταβέρνα της Πάτρας, ο οποίος κατήγγειλε μία παρέα έξι ατόμων ότι έφαγε κι έφυγε χωρίς να πληρώσει. Ο λογαριασμός έφτασε τα 180 ευρώ.

«Ήρθαν έξι άτομα, κάθισαν στο τραπέζι, παρήγγειλαν πάρα πολλά πράγματα. Η σερβιτόρα που πήγε τους είπε «είναι πάρα πολλά», λέει, «όχι, θα το φάμε», είπε στο MEGA o ιδιοκτήτης του καταστήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού, ένα άτομο της παρέας μπήκε στο μαγαζί και όταν είδε τον ιδιοκτήτη και το προσωπικό του καταστήματος απασχολημένο έκανε νόημα στην παρέα του και εξαφανίστηκαν, χωρίς να πληρώσουν.

«Αυτοί στην αρχή φύγανε οι δύο. Είχανε μείνει μετά οι τέσσερις. Σηκώθηκε ο ένας από τους τέσσερις, πήγε μέσα στο χώρο της κουζίνας. Είχε βάλει να φορτίζεται το κινητό του, είδε ότι ήταν αλλαγή σερβιτόρου. Ο ένας είχε καθίσει και έτρωγε και ο άλλος ετοίμαζε τον δίσκο. Είδε ότι υπήρχε κενό και φύγανε. Και σηκώθηκε μία παρέα δίπλα, που καθόταν, ήταν φίλοι μας, λένε “ρε παιδιά, αυτοί φύγαν γρήγορα, τι έγινε;”», συμπλήρωσε ο ιδιοκτήτης.

Η κίνηση αυτή εξόργισε τον ιδιοκτήτη του καταστήματος, ο οποίος τους… επικήρυξε μέσω Facebook. Συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης ανήρτησε στα social media τις φωτογραφίες και το βίντεο από τη στιγμή που η παρέα… εξαφανίζεται.

«Αυτοί οι ψευτόμαγκες ήρθαν, έφαγαν και δεν πλήρωσαν. Όποιος μου δώσει πληροφορίες για αυτούς θα ανταμειφθεί αρκετά καλά», σημείωσε ο ιδιοκτήτης στην ανάρτησή του.

Μόλις ο ιδιοκτήτης δημοσίευσε το βίντεο, τον κάλεσαν συνάδελφοί του και από άλλα καταστήματα, οι οποίοι μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες.

«Είχανε πάει σε μία εταιρεία franchise, προσπάθησαν να βγάλουν με μαγνητάκι αυτό που είχαν στις μπλούζες, τους είδαν, φύγανε. Πήγανε σε μία άλλη εταιρεία, πήγαν να πάρουν ένα μπλουζάκι, το ίδιο έγινε. Είχανε βγει για ψώνια εκείνη την ημέρα, φάγανε και τζάμπα».

Με το βίντεο και τις φωτογραφίες να έχουν κάνει τον γύρο του διαδικτύου, ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού κατάφερε να εντοπίσει τους… τζαμπατζήδες. Όπως τον συμβούλεψαν γνωστοί του, δεν μπορεί να κάνει και πολλά, πέρα από το να υποβάλλει μήνυση.

«Εγώ το μόνο που θέλω είναι να τους αναρτήσω στο Facebook και να τους πω να έρθουν στο μαγαζί να ζητήσουν συγγνώμη και τίποτε άλλο. Και να μάθουν ότι κάποιοι δουλεύουν και κάποιοι ζούνε τσάμπα. Γιατί εάν εγώ χρέωνα τον σερβιτόρο θα έπρεπε να δουλεύει μία εβδομάδα το παιδί», κατέληξε ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού.