Κι όμως υπάρχει δεύτερη ζωή για ηλεκτρικές μπαταρίες αυτοκινήτων, όπως για παράδειγμα το σχέδιο υπό ανάπτυξη από την Duke Energy και την εταιρεία Cleantech ITOCHU που εδρεύει στο Τόκιο, για την ανάπτυξη εφαρμογών αναφορικά με τις χρησιμοποιημένες μπαταρίες αυτοκινήτων.

Προφανώς, οι δύο αυτές εταιρείες πιστεύουν ότι μετά τις μπαταρίες έρχεται η επόμενη γενιά των πράσινων αυτοκινήτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους με εφαρμογές για τη συμπληρωματική παροχή ενέργειας στο σπίτι, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αποθήκευσης και ταχείας φόρτισης ενέργειας για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV).

Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις του κλάδου αυτοκινήτων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) οι μπαταρίες που δεν μπορούν πλέον να αποδίδουν το 80% της αρχικής τους ικανότητας μπορεί να γίνουν υποψήφιες για αντικατάσταση. Τόσο η Duke Energy όσο και η ITOCHU συμμετείχαν σε ένα μεγάλης κλίμακας πιλοτικό πρόγραμμα EV με έδρα την Ινδιανάπολη γνωστό ως Project plug-in, το οποίο προφανώς ενέπνευσε τις εταιρείες να μελετήσουν την αγορά δεύτερης ζωής για μπαταρίες EV.

Itochu και Duke Energy σχεδιάζουν να συνεργαστούν για να εξετάσουν με ποιον τρόπο τέτοιες μπαταρίες EV μπορούν να έχουν στατικές εφαρμογές σε σπίτια, γειτονιές και εμπορικά κτίρια.
πηγή: greenbusiness