Πώς θα ξοδέψεις 50% λιγότερα χρήματα για καύσιμα με το ίδιο αυτοκίνητο

Πραγματικό test drive


AUTO
10:00
15/09/2018
Πώς θα ξοδέψεις 50% λιγότερα χρήματα για καύσιμα με το ίδιο αυτοκίνητο
15
loading

Με τη βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης να ανεβαίνουν δραματικά μέρα με την ημέρα, δεν είναι τυχαίο γιατί εκατοντάδες χιλιάδες οδηγοί αναζητούν τη λύση της μετακίνησής τους στα εναλλακτικά καύσιμα.

Με την υγραεριοκίνηση άλλωστε, έχεις ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ έως 50% κέρδος στις μετακινήσεις σου. Εσύ θα συνεχίσεις να πληρώνεις παραπάνω;

Το παρακάτω παράδειγμα αποτελεί πραγματική δοκιμή σε test drive αυτοκίνητο Nissan Micra K13 1,2 με το οποίο καλύφθηκε μια διαδρομή 244 χλμ., που περιελάμβανε όλα τα οδηγικά μοτίβα (πόλη, ταξίδι, επαρχιακό δίκτυο).

Στη πρώτη δοκιμή, η διαδρομή πραγματοποιήθηκε με καύσιμο τη βενζίνη και το συνολικό κόστος ήταν 24,71 ευρώ ή 0,101 ευρώ ανά χλμ*.

Κατά τη δεύτερη διαδρομή, η οδήγηση έγινε με υγραέριο- LPG και τον ίδιο ρυθμό κίνησης. Το αποτέλεσμα; Κόστος διαδρομής 13,02 ευρώ ή 0,053 ευρώ ανά χλμ**.

ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! Και αν το ήδη οικονομικό Nissan Micra γίνεται ακόμη πιο οικονομικό, φανταστείτε το όφελος σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα με μεγάλου κυβισμού κινητήρες ή σε παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων με αρκετά υψηλότερη κατανάλωση!

Η οικονομία που εξασφαλίζεις είναι ξεκάθαρη για μία απλή διαδρομή… πόσο μάλλον για τις μετακινήσεις σου ετησίως!

Ένας μέσος οδηγός διανύει το χρόνο περίπου 15.000 χλμ.. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί σε ετήσια βάση 801 ευρώ* με υγραέριο, την ίδια στιγμή που το κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1520 ευρώ*.  Άρα, σε ετήσια βάση, το όφελος διαμορφώνεται σε 719 ευρώ!

Είναι λοιπόν προφανές πως όχι μόνο θα αποσβέσει τα χρήματα που έδωσε για την τοποθέτηση του συστήματος υγραερίου σχεδόν στο χρόνο, αλλά θα βάλει και αρκετά ευρώ στην τσέπη του. To όφελος για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζεται αφού όσο περισσότερο οδηγεί, τόσο περισσότερο κερδίζει.

Στα πλεονεκτήματα του υγραερίου προστίθενται επίσης το γεγονός ότι έχει την πιο ώριμη τεχνολογία και την καλύτερη κάλυψη δικτύου για εφοδιασμό, με πάνω από 1200 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ;

Σου δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις το κόστος καυσίμου για την ίδια απόσταση. Υπάρχει ποτέ περίπτωση να επιλέξεις την ακριβότερη λύση; Φυσικά όχι!

* Μέση τιμή αμόλυβδης 1,646 ευρώ/λτ.
** Μέση τιμή LPG 0,845 ευρώ/λτ.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

15
σχόλια
  1. avatar Λιατος Κοσμας

    Εχω 3,5 χρονια 90000 χλμ με υγραεριο σε FIAT DOBLO VAN η οικονομια ειναι απιστευτη και κανω πολλα χιλιομετρα καθε μερα λογο δουλειας χωρις κανενα προβλημα μεχρι τωρα!!!!

  2. avatar Nikos-Nikos .

    Όταν βάλουν πολλοί υγραεριο, τότε θα ανεβάσουν την τιμή του για να έχουν τα ίδια έσοδα.

  3. avatar Δημήτρης Εμμανουήλ.

    Το άρθρο δεν αναφέρει σημαντικά μειονεκτηματα του υγραερίου. Το υγραέριο κάνει κατ αρχήν ξηρή καύση Αυτό σημαίνει πρόβλημα με τις βαλβίδες. Κατά δεύτερον η εξοικονόμηση σε χρήμα είναι περίπου 5 €/100χλμ. Διότι αν ένα αυτοκίνητο καίει πχ 10 λίτρα /100 χλμ τότε η τιμή με τιμή αμόλυβδης 1,60 είναι 16 ευρώ. Όταν όμως καίμε υγραέριο η κατανάλωση αυξάνεται κατά 15%. Συνεπώς καιμε 11,5 λίτρα υγραέριο /100 χλμ ήτοι κόστος με τιμή 0.82 €/λίτρο υγραερίου =περίπου 10€. Αν προσθέσουμε και την αξία του σέρβις συν την τιμή του κιτ υγραεριοκινησης η εξοικονόμηση είναι 5 €/100 χλμ ή 50€/1000 χλμ. Με 15000 χλμ /έτος εξοικονομουμε 750 ευρώ το χρόνο, με την προϋπόθεση ότι δεν θα βγουν προβλήματα.

    1. avatar COSKIL

      ΕΧΩ ΤΡΙΑΜΙΣΥ ΧΡΟΝΙΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΟ AVENSIS ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 60.000 ΧΛΜ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΟΣΟ ΠΑΕΙ .ΕΑΨΕ ΒΑΛΒΙΔΕΣ .ΕΔΩΣΑ 400 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ,ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 4200 ΜΕΙΟΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 900 Ε ΓΙΑ ΤΟ LANDIRENZO EVO

  4. avatar Ziko

    Αγαπητο ΝΒ. Απο το μεσημερι εχω γραψει ενα σχολιο και ακομα να το δω.
    Δεν εχει κακες λεξεις μεσα. Θιχτηκε κανεις??? Η επιλεγετε σχολιαστες παλι κατα πως σας γουσταρει??? Αρκετες μερες πριν ειχα στειλει ενα μηνυμα σχετικο με τεχνικο προβλημα και ακομα περιμενω απαντηση. Ειναι παγια τακτικη της ιστοσελιδας και των παραγοντων της να "γραφουν" τους αναγνωστες???????????

  5. avatar The Veterans

    Η τιμή του υγραερίου θα είναι και τα επόμενα χρόνια αρκετά φθηνότερη απο τα άλλα καύσιμα καθώς παράγεται στη Ελλάδα και δεν έχει φόρο εισαγωγής.Για όσους κάνουν μα τα αυτοκινητά τους κάτω απο 15.000 χιλ./ χρόνο δεν ενδεικνύεται η τροποποίηση αργούν να αποσβέσουν την εγκατάσταση ...κατά τα άλλα το αυτοκίνητο καταναλώνει ανα 100 χιλιόμετρα οτι ακριβώς και με βενζίνη με μια μικρή αύξηση 10% περίπου (λόγο καθαρότητας και πλήρης καύσης του προπανίου) το ΄σερβις του υγραερίου δεν ξεπερνά τα 40-45 ευρώ ανα 15.000,οπότε κρίνετε απολύτος φθηνότερο ως καύσιμο απο βενζίνη και πετρέλαιο...προσωπικά λόγο πολλών χιλιομέτρων κα΄θε χρονο εξοικονομώ περίπου 800-100 ευρω ετησίος απο την διαφορά στην τιμή του καυσίμου.

  6. avatar deo

    Giorgi έχω βάλει lpg σε rav4 και σε bmw316. Εξοικονόμηση καυσίμου 40%. Τα έξοδα συντήρησης εξαιτίας lpg δεν ξεπερνούν τα 50€ το χρόνο δηλ. λάδι φίλτρο και πιθανή ρύθμιση (εγώ έκανα ρύθμιση μόνο στις αρχές). Κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα. Εχω ήδη εξοικονομήσει από το 2014 περίπου 12.000€, λόγω πολλών χιλιομέτρων και με αυτά τα χρήματα πήρα 2 βανάκια για τη δουλειά μου. Όσοι δεν έχουν ακόμα εγκαταστήσει να το κάνετε. Απολαμβάνεις διαδρομές χωρίς "χαζά" έξοδα...

  7. avatar Mitsosivtec

    η πραγματικη διαφορα στην οικονομια, ειναι περιπου στο 35% σε σχεση με την βενζινη..
    υπολογιστε την καταναλωση βενζινης στο ξεκινημα, ή το παραλληλο προγραμματισμενο ψεκασμα σε φορτια ή σε καποιες στροφες. το κοστος λαδιου σ αυτους που εχουν λαδιερα και την καταναλωση που λογω ιδιοτητας καυσιμου του υγραεριου, ανεβαζει κατα σχεδον 2λ στα 100χλμ παραπανω απ ότι καταναλωνει με βενζινη..
    τα υπολοιπα σερβις, ρυθμισεις, φιλτρα, μπεκ, κτεο, ελεγχος, τα υπολογιζουμε;;;

  8. avatar Giorgis

    Λες και όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου είναι τα καύσιμα. Με τα υπόλοιπα κόστη χρήσης τι γίνεται? Σε μια δεκαετία με 10.000 χλμ. το χρόνο, πόσο είναι το συγκριτικό κόστος χρήσης σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο, αν συμπεριλάβουμε την εγκατάσταση και τα διάφορα έξτρα σέρβις που πιθανότατα χρειάζεται? Και τελικά, η διαφορά στην κατανάλωση σε ευρώ οφείλεται μόνο στη διαφορά τιμής του καυσίμου αφού το υγραέριο έχει τη μισή τιμή της βενζίνης. Αν αύριο αλλάξει αυτή η σχέση?

    1. avatar Ιβανοφ

      Με το αν δεν γινεται τιποτα το εχω 6 ΧΡΟΝΙΑ και ΟΛΑ μια χαρα

      1. avatar Giorgis

        Φίλε μου, δεν ξέρω αν θυμάσαι κάποτε τα αμοιβαία κεφάλαια που διαφημίζονταν με τις διάφορες αποδόσεις που είχαν πετύχει. Στο τέλος της διαφήμισης έλεγαν "οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυούνται τις μελλοντικές", αλλά κανείς δεν έδινε σημασία. Μπορεί εσένα να σου βγήκε οικονομικό, αλλά αν κάποιος το κάνει σήμερα δεν ξέρω αν θα ισχύει το ίδιο γι αυτόν. Ειδικά στην Ελλάδα που είναι όπως ξυπνήσει ο κάθε πολιτικός. Η λογική λέει ότι θα αυξηθεί η φορολογία του σαν καύσιμο κίνησης τουλάχιστον, απλώς δεν έχει ακόμη αρκετό μερίδιο στην αγορά. Ξέρεις πως λειτουργούν αυτά φαντάζομαι.

    2. avatar Ziko

      Καλημερα Γιωργη. Οπως βλεπεις οι δημοσιογραφοι του ΝΒ εχουν ενα κολλημα και μια επαρση για το υγραεριο. Καθε λιγο πετανε ενα αρθρο για να υποστηριξουν το υγραεριο. Ξεχνανε οτι η κυβερνηση στηριζεται στους φορους την βενζινης. Οτα μειωθη ή εξαφανιστή η καταναλωση βενζινης θα αφησουν το υγραεριο αφορολογητο? Επομενως σιγουρα θα αλλαξη η σχεση. Μετα δεν λενε στον κοσμο οτι σε υγραεριο η καταναλωση ειναι ελαφρα παραπανω απο την βενζινη για να παραγει το ιδιο εργο. Εκτος, φυσικα, απο το οτι ειναι μια κινουμενη μπομπα γιατι ειναι γνωστο οτι βαζουν υγραεριο για οικονομια, οποτε η σωστη συντηρηση του συστημστος (που ουτως η αλλως ειναι υπο αμφισβητηση), θα πεφτει σε δευτερη μοιρα (δες τι εγινε σε ενα σπιτι στα Γιαννενα πριν απο λιγες ημερες και υποψιαζομαι οτι οι σπιτικες μπουκαλες ειναι μικροτερες απο αυτες που μπαινουν στα αυτοκινητα). Και θεωρω οτι τα 15000 χλμ τον χρονο για τον μεσο ορω των οδηγων ειναι πολλα. 10000 με 12000 ειναι πιο ρεαλιστικο νουμερο, οποτε το κερδος και η αποσβεση ειναι μικρη και δεν αξιζει το ρισκο και το εξοδο. Οσο για τα θεμετα συντηρησης και φθορων υπαρχει μια πυκνη ομιχλη γυρω απο το θεμα γιατι υγραεριο μπαινει γενικα σε μικρα οικονομικα αυτοκινητα. Σε μεγαλα ειναι σχετικα σπανιο γιατι καποιος που εχει ανεση για μεγακλυτερο αυτοκινητο δεν θα πεση στην παγιδα του υγραεριου (υπαρχουν εξαιρεσεις, φυσικα).

      1. avatar Giorgis

        Καλησπέρα. Τώρα είδα το σχόλιο. Συμφωνώ μαζί σου.

      2. avatar COSKIL

        ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΕ ΤΟ RAV KAI THN BMW

        1. avatar Ziko

          I am sorry my dear, αλλα δεν μπορεις να με πεισεις. Προσωπικα θεωρω το υγραεριο (δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνησης) μια παρακινδυνευμενη, αναξιοπρεπη και φτωχομπινεδιαρικη λυση. Το υγραεριο υπαρχει στην αυτοκινηση απλα και μονο επειδη, προς το παρον, εχει χαμηλοτερους φορους (εξ'ου και η χαμηλωτερη τιμη) και μου θυμιζει ανθρωπους που πηραν καποια οχηματα χωρις να εχουν τα απαραιτητα προσοντα να τα υποστηριξουν και ψαχνουν ενελακτικους τροπους για να λενε στα περιξ οτι εχουν RAV και BMW. Δεν εχουν λεφτα για βενζινη ομως. I am sorry αλλα το θεωρω κακομοιριά.(Προσωπικη αποψη, αν θελεις). Και το ρυθμησε και μονος του κιολας, ουτε καν ειδικευμενος τεχνιτης. Πες μου σε παρακαλω που συχναζετε για να πηγαινω απο αλλη συνοικια. Δεν μου αρεσουν τα πυροτεχνηματα....

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει