Ο Λιούις Χάμιλτον είναι συλλέκτης αυτοκινήτων. Η συλλογή του περιλαμβάνει περί τα 15 οχήματα, τα οχτώ εκ των οποίων τα χαρακτηρίζει ως «ιδιαίτερα». Για τον 33χρονο τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1, όπως και για πολλούς επιχειρηματίες, η συλλογή αυτοκινήτων είναι επένδυση. «Οι τράπεζες δεν κάνουν τίποτα αυτές τις ημέρες. Τόσοι πολλοί αθλητές σπαταλούν τα χρήματά τους. Έχω επίγνωση του θέματος», λέει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στους Sunday Times. Στο γκαράζ της οικίας του στο Μονακό, αλλά και σε αυτό που νοικιάζει στο Λος Άντζελες φιλοξενούνται κάποια ξεχωριστά κομμάτια της παγκόσμιας αυτοκίνησης. Από αυθεντικές Shelby Cobras και Mustang μέχρι Ferrari 599 SA Aperta, LaFerrari (δύο), McLaren P1 και μια Pagani Zonda 760 που έχει γίνει ειδική παραγγελία. «Δεν γνωρίζω τίποτα για κρασιά, ούτε πολλά πράγματα για τέχνη. Αλλά γνωρίζω καλά από αυτοκίνητα και είμαι πολύ ιδιότροπος με αυτά», προσθέτει. Κι όμως για κάποια αυτοκίνητα που έχει στο γκαράζ του δεν έχει και την καλύτερη άποψη. «Πήρα μια Shelby Mustang GT500 του ’67 γιατί είχα δει τον Στιβ ΜακΚούιν να οδηγεί μια Mustang στο Bullitt. Πανέμορφο αυτοκίνητο, αλλά για τα μπάζα. Η εταιρεία έκανε καλή δουλειά στο βάψιμο, αλλά το υπόλοιπο αυτοκίνητο δεν είναι καλό, γι’ αυτό και δεν το οδήγησα ποτέ». Η τιμή της εν λόγω Mustang μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 300 χιλιάδες ευρώ ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Και ο πιλότος της Mercedes που προ ημερών επέκτεινε τη συνεργασία του με την ομάδα για άλλα δύο χρόνια, έναντι 40 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως (χωρίς να υπολογίζονται τα μπόνους), ήταν εξίσου σκληρός με ένα πανάκριβο και συλλεκτικό υπεραυτοκίνητο που για πολλούς αποτελεί «ιερό δισκοπότηρο». «Η Zonda είναι φριχτή στην οδήγηση. Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο από άποψη ήχου που έχω, αλλά το χειρότερο όσον αφορά στον χειρισμό του. Το αγόρασε με χειροκίνητο κιβώτιο γιατί δεν μου αρέσει η Τiptronic έκδοση. Η Pagani με το σύστημα Τiptronic ήταν χειρότερη από το smart Roadster που είχα. Έχω συνηθίσει στις γρήγορες αλλαγές, οπότε είμαι πιο επικριτικός από τους περισσότερους πελάτες. Αν μου ζητήσετε να σχεδιάσω το δικό μου supercar θα το έκανα με χειροκίνητο κιβώτιο», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η συγκεκριμένη Zonda του κόστισε γύρω στα 1,8 εκατομμύρια ευρώ. Στα μελλοντικά του πλάνα είναι να αποκτήσει μια Mercedes 300 SL Gullwing και μια Ferrari 250GT California Spyder. «Αυτό είναι το ονειρικό αυτοκίνητο, σαν εκείνο στην ταινία “Η πιο κουφή μέρα του Φέρι Μπούλερ”. Όταν αποσυρθώ, αυτό το αυτοκίνητο θα ήθελα να οδηγώ», λέει.