Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), έχει πάρει «φωτιά» μετά και τον 5ο αγώνα που τελείωσε την περασμένη Κυριακή στην Αργεντινή.

Η νίκη του Oτ Τάνακ με το Toyota Yaris, αναπτέρωσε τις ελπίδες της ιαπωνικής εταιρίας για την διεκδίκηση –τουλάχιστον- του τίτλου των κατασκευαστών, ενώ οι θέσεις 2,3 & 5 που κέρδισε η ομάδα της Hyundai με τους Νεβίλ, Σόρντο και Μίκελσεν αντίστοιχα, την έθεσαν επικεφαλής των ομάδων, 15 βαθμούς εμπρός από την M-Sport (Ford) και 20 από την Gazoo (Toyota).

Αντίθετα, η πολυπρωταθλήτρια ομάδα της Citroen, από το 2013 (που σταμάτησε ο Λεμπ) πάει από το κακό στο χειρότερο, παρά το ότι το C3 WRC δεν φαίνεται να υστερεί των αντιπάλων, όντας και με διαφορά το πιο όμορφο του πρωταθλήματος. Στην Αργεντινή μάλιστα, ο Κρις Μικ, πάνω που διεκδικούσε την 2η θέση, αναγκάστηκε να αλλάξει λάστιχο μέσα στην ειδική, τερματίζοντας τελικά μόλις 7ος, ενώ ο Μπριν κατάφερε να βγει από τον δρόμο, χωρίς μέχρι εκείνη την ώρα κάνει κάτι σημαντικό.

13658_001_896x504

Όλα τα παραπάνω «δουλεύουν» προς όφελος του 5ακις πρωταθλητή Σεμπάστιαν Οζιέ (Ford Fiesta WRC), ο οποίος ούτε φέτος κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα της Αργεντινής, αλλά αντίθετα ταλαιπωρήθηκε από όλους σημειώνοντας χρόνους στην μέση (και λίγο πίσω) της δεκάδας, αλλά με πείσμα, σταθερότητα, λίγη τύχη και πολύ τσαγανό στην τελευταία ειδική κατάφερε να τερματίσει 4ος και παραμένει πρώτος στην κατάταξη των οδηγών με 10 βαθμούς περισσότερους από τον Νεβίλ που ακολουθεί και 28 από τον τρίτο Τάνακ.

f

Η συνέχεια θα δοθεί στα χώματα της Πορτογαλίας (6ος από τους 13 αγώνες) από 17 έως 20 Μαίου.

Νίκος Τσάδαρης