Ως η ναυαρχίδα της τωρινής γκάμας της Lancia, η Delta διατίθεται για την καινούργια χρονιά στη χώρα μας με τους νέους κινητήρες Multiair τεχνολογίας Euro 5, αλλά και στη νέα έκδοση Hardblack.

Από τις αρχές του χρόνου όλα τα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου της Lancia Delta γίνονται πιο ανταγωνιστικά, καθώς οι κινητήρες βενζίνης 1.4 πληρούν πλέον τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro5. Σημειώνεται ότι ο κινητήρας βενζίνης 1,8 των 200 ίππων, αλλά και οι κινητήρες πετρελαίου του μοντέλου (1,6 120 ίπποι, 1,9 190 ίπποι) ήδη πληρούσαν τις προδιαγραφές Euro5 από την ημερομηνία λανσαρίσματός τους. H Lancia Delta των 120 ίππων επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., έχει κατανάλωση μεικτού κύκλου 6,3 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται σε μόλις 146g/χλμ. Ακόμη πιο εντυπωσιακά είναι τα νούμερα για τον αντίστοιχο κινητήρα Multiair των 140 ίππων, που διαθέτει και σύστημα Start & Stop, ο οποίος εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2”, έχει κατανάλωση μεικτού κύκλου μόλις 5,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται στα μόλις 132g/χλμ. Θυμίζουμε ότι η τεχνολογία Multiair βασίζεται σε ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των βαλβίδων, το οποίο καθιστά εφικτό το γρήγορο, άμεσο και χωρίς πεταλούδα γκαζιού έλεγχο της μάζας του εισερχόμενου αέρα μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητα της πλήρωσης του θαλάμου καύσης. Τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα παρόμοιας ονομαστικής ισχύος είναι η αύξηση έως και 10% στη μέγιστη ισχύ, (+15% στη ροπή σε χαμηλές στροφές), καθώς και η αντίστοιχη μείωση στην κατανάλωση καυσίμου (η μείωση στις εκπομπές CO2 κυμαίνεται έως και 25).

Όλη η γκάμα κινητήρων Euro5 της Delta (βενζίνης ή πετρελαίου), πλην των εκδόσεων 1.8 με το αυτόματο κιβώτιο Sportronic και των εκδόσεων 1.6 ντίζελ με το ημιαυτόματο κιβώτιο Selectronic, θα εξοπλιστεί με το νέο μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων (C635). Στον κινητήρα 1.4 Multiair 140 των ίππων τη λειτουργία του εν λόγω κιβωτίου συμπληρώνει η ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων (GSI – Gear Shift Indicator) στο ταμπλό. Επίσης, για το 2011, τη γκάμα του μοντέλου συμπληρώνει η νέα έκδοση Hardblack, η οποία ξεχωρίζει έναντι των υπολοίπων πρωτίστως για την εξωτερική της βαφή σε μαύρο ματ χρώμα. Από εκεί και πέρα, διαθέτει επιπρόσθετα οροφή, επιχρωμιωμένους εξωτερικούς καθρέπτες, διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης στους κινητήρες 1.8 και 1.9), σπορ ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ενώ στους υπόλοιπους τομείς που αφορούν στον εξοπλισμό ο δυνητικός αγοραστής θα έχει στη διάθεσή του το σύστημα τηλεματικής Blue&MeΤΜ με χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα USB για media player, φωνητική καθοδήγηση και σύνδεση έως πέντε κινητών τηλεφώνων. Τα καθίσματα της έκδοσης Hardblack διαθέτουν συνδυασμό δέρματος και Alcantara Starlite, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση RSS (Reactive Suspension System), ανήκει στο βασικό εξοπλισμό της.

Πηγή: 4troxoi.gr