Η γερμανική εταιρεία ανελκυστήρων Böcker βρέθηκε άθελά της στο επίκεντρο της πιο εντυπωσιακής ληστείας του Σαββατοκύριακου στο Μουσείο του Λούβρου, όταν ένα από τα ανυψωτικά της μηχανήματα χρησιμοποιήθηκε ως βασικό εργαλείο στη διάρρηξη.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το βράδυ της Κυριακής οι δράστες στάθμευσαν ένα φορτηγό με ανυψωτική πλατφόρμα έξω από το μουσείο, το χρησιμοποίησαν για να σκαρφαλώσουν σε ένα μπαλκόνι και από εκεί εισήλθαν στο εσωτερικό του κτιρίου, αρπάζοντας κοσμήματα-στέμματα αξίας 88 εκατομμυρίων ευρώ μέσα σε επτά μόλις λεπτά.
Η οικογενειακή επιχείρηση Böcker, με έδρα τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, αντέδρασε μόλις μία ημέρα μετά τη ληστεία με μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ξεχώρισε για το καυστικό της χιούμορ. Αφού επιβεβαιώθηκε ότι κανείς δεν τραυματίστηκε, η εταιρεία μετέτρεψε το περιστατικό σε ευκαιρία προβολής, δημοσιεύοντας φωτογραφία του ανυψωτικού της στη σκηνή του εγκλήματος, με το σύνθημα: «Όταν χρειάζεται να κινηθείτε γρήγορα, το Böcker Agilo μεταφέρει τους θησαυρούς σας έως 400 κιλά με ταχύτητα 42 μέτρα το λεπτό – αθόρυβα σαν ψίθυρος».
Η ανάρτηση, που απεικόνιζε τη γνωστή πλέον σκάλα του μοντέλου Agilo να φτάνει μέχρι ένα μπαλκόνι έξω από την Γκαλερί του Απόλλωνα, έγινε γρήγορα viral. Μιλώντας στο πρακτορείο AFP, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αλεξάντερ Μπέκερ, εξήγησε: «Αποφασίσαμε να προσθέσουμε μια πινελιά χιούμορ στην κατάσταση. Το έγκλημα, φυσικά, είναι απολύτως καταδικαστέο, αυτό είναι ξεκάθαρο για εμάς. Ήταν όμως μια ευκαιρία να αξιοποιήσουμε το πιο διάσημο και πιο επισκέψιμο μουσείο του κόσμου για να τραβήξουμε λίγη προσοχή στην εταιρεία μας».
Η αντίδραση του κοινού στο διαδίκτυο υπήρξε θετική, με σχόλια όπως «Ίσως η καλύτερη διαφήμιση της χρονιάς!» και «Έξυπνη κίνηση μάρκετινγκ». Ένας χρήστης μάλιστα σχολίασε αστειευόμενος: «Το μήνυμά σας παίρνει το στέμμα».
Η εταιρεία Böcker επιβεβαίωσε τέλος ότι το συγκεκριμένο ανυψωτικό είχε πουληθεί πριν από χρόνια σε μια γαλλική εταιρεία ενοικίασης εξοπλισμού, από όπου το έκλεψαν οι δράστες.