Οι κορυφαίοι ευρωπαϊκοί σύλλογοι επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως από την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των αγώνων Champions League, Europa League και Conference League, σημειώνοντας ενδεχομένως αύξηση 10% σε σχέση με την τρέχουσα αξία τους.
Οι πρώτες προσφορές για τα μέσα ενημέρωσης της περιόδου 2027-2033 θα ξεκινήσουν αυτόν τον μήνα. Σε μία πρωτοποριακή κίνηση, ένας αγώνας από κάθε αγωνιστική εβδομάδα θα μπορούσε να μεταδοθεί παγκοσμίως από τον ίδιο πάροχο, ο οποίος θα έχει την πρώτη επιλογή από τη συγκεκριμένη σειρά αγώνων. Αυτό ανοίγει την πιθανότητα η Disney ή το Netflix να προβάλλουν αγώνες του Champions League.
Οι σύλλογοι του Champions League λαμβάνουν περίπου το 75% των εσόδων από τα δικαιώματα, τα οποία ανέρχονται σε 3,34 δισεκατομμύρια ευρώ με τα τωρινά δεδομένα. Τα δικαιώματα για τις πέντε κορυφαίες αγορές της Ευρώπης, Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία και Ισπανία, θα τεθούν προς πλειοδοσία ταυτόχρονα, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο ένας μόνο τηλεοπτικός φορέας να τα αποκτήσει για όλες τις χώρες αντί να πωλούνται ξεχωριστά.

Την Τετάρτη, ο πρόεδρος της UEFA, Αλεξάντερ Τσέφεριν χωρίς να αναφερθεί στις προσφορές για τα δικαιώματα, υπογράμμισε την ανάγκη καινοτομίας στις συμφωνίες μετάδοσης.
«Μαζί χτίζουμε κάτι μοναδικό με φιλοδοξία, για να προσφέρουμε το πιο συναρπαστικό ποδόσφαιρο, το πιο καινοτόμο και το πιο προσβάσιμο, ώστε να διευρύνουμε τις βασικές μας πηγές εσόδων», δήλωσε ο Τσέφεριν.
«Να εμπνεύσουμε νέους οπαδούς να ακολουθήσουν τους διαγωνισμούς μας, να αυξήσουμε την αλληλεπίδραση με νέες κοινότητες, ειδικά σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο μέσων και δικαιωμάτων streaming, και να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις ψηφιακές πλατφόρμες, φέρνοντας το παιχνίδι πιο κοντά στους φιλάθλους για πάντα. Έτσι θα διατηρήσουμε το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο στην κορυφή».