Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην επιχειρηματική πορεία μίας επιχείρησης στον τομέα της εστίασης και του horeca είναι η έξωθεν καλή μαρτυρία. Εν ολίγοις η εμφάνιση του προσωπικού της, καθότι είναι ικανή να προδιαθέσει θετικά ή αρνητικά έναν πελάτη. Σε κάθε περίπτωση η ομοιομορφία στην εμφάνιση είτε με κοινό ενδυματολογικό κώδικα είτε με κοινή στολή για όλους τους εργαζόμενους, μπορεί να αποτρέψει ανεπιθύμητες ενδυματολογικές προτιμήσεις, ενώ σε κάθε περίπτωση αποδίδει την ταυτότητα της εκάστοτε επιχείρησης. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr