42
loading

Πρωινό Πέμπτης 22 Οκτωβρίου, λεωφόρος Αμαλίας, Αθήνα. Ένα κομψό υπερσύγχρονο ηλεκτρικό λεωφορείο ασημί χρώματος, με πράσινες λεπτομέρειες, διασχίζει αθόρυβα τον πολυσύχναστο δρόμο της πρωτεύουσας, μπροστά από τη Βουλή, με κατεύθυνση προς Ομόνοια αποσπώντας τα βλέμματα των περαστικών.

Ο περισσότερος κόσμος δεν το έχει ξαναδεί. Άλλοι το φωτογραφίζουν με τα κινητά τους τηλέφωνα και άλλοι κοντοστέκονται και διαβάζουν τις πληροφορίες που φέρει με αυτοκόλλητα στα πλαϊνά του: «Zero emission», τουτέστιν εκπέμπει «μηδενικούς ρύπους» στην ατμόσφαιρα. Από κάτω δίνονται στα ελληνικά ακόμη περισσότερα στοιχεία.

Πρόκειται για λεωφορείο της κολοσσιαίας κινεζικής εταιρείας Yutong, του μεγαλύτερου προμηθευτή λεωφορείων στον κόσμο και κορυφαίου παρόχου λύσεων οδικών μεταφορών. «120.000 ηλεκτρικά λεωφορεία Yutong κυκλοφορούν σε 322 πόλεις» της υφηλίου, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Από την προηγούμενη Τετάρτη και για περίπου δύο μήνες θα διασχίζει τους δρόμους της Αθήνας, ανταποκρινόμενο στην ανοικτή πρόσκληση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να διατεθεί για δοκιμαστική λειτουργία ένα ηλεκτρικό λεωφορείο στον ΟΣΥ (Οργανισμό Συγκοινωνιών Α.Ε.), ώστε να κριθεί η καταλληλότητά του για χρήση στη χώρα μας. Μπήκαμε στο επιβλητικό όχημα προκειμένου να διαπιστώσουμε ως επιβάτες πλέον, την εντύπωση που σου αφήνει μια διαδρομή με αυτό.

Δεν έχει σκαλοπάτια

Καταρχάς εντυπωσιάζεσαι από τις ανέσεις που παρέχει και την τεχνολογία που διαθέτει, έχοντας εμφανώς σχεδιαστεί βάσει και των ελληνικών αναγκών. Εάν ψάχνεις σκαλοπάτι για να ανέβεις σε αυτό, δεν θα το βρεις, αφού είναι μοντέλο χαμηλού δαπέδου χωρίς σκαλιά εισόδου. Εάν ο επιβάτης είναι άτομο με αναπηρία (ΑμεΑ) υπάρχει ειδική ράμπα για την απρόσκοπτη επιβίβασή του.

Ειδική σήμανση για ΑμΕα

Διαθέτει τρεις διπλές πόρτες σε όλο το μήκος των 12 μέτρων του και η χωρητικότητα ανέρχεται στα 27 καθήμενα και 46 όρθια άτομα. Αυτή την περίοδο βέβαια λόγω της τήρησης των μέτρων κατά της πανδημίας οι μισές θέσεις είναι ανενεργές, όπως προβλέπεται από τα σχετικά υγειονομικά πρωτόκολλα. Υπάρχουν δε ειδικές σημάνσεις για το που θα καθίσουν τα ΑμΕα.

Θύρες φόρτισης USB για όλους

Ένα ακόμη στοιχείο που σε εντυπωσιάζει είναι ότι διαθέτει σε διάφορα σημεία αρκετές θύρες φόρτισης USB ούτως ώστε κατά τη διάρκεια της διαδρομής σου να μπορείς να φορτίσεις το κινητό τηλέφωνο, το τάμπλετ ή κάποια άλλη παρόμοια συσκευή. Ο οδηγός βρίσκεται σε μια λειτουργική καμπίνα με εργονομικό κάθισμα, ενώ κοιτώντας γύρω σου διαπιστώνεις ότι τα παράθυρα είναι έτσι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα ώστε να εμποδίζουν την υπεριώδη ακτινοβολία ενώ ο κλιματισμός δημιουργεί στο εσωτερικό ένα ευχάριστο περιβάλλον.

Μηδενικοί θόρυβοι

Ακριβώς επειδή είναι ηλεκτρικό, δεν ακούγεται καθόλου ο γνωστός θόρυβος της μηχανής που ακούμε στα συμβατικά λεωφορεία της γραμμής, που ενίοτε τρίζουν κιόλας από τον δυνατό ήχο. Εδώ με την ησυχία του οχήματος της Yutong, υπάρχουν φορές που νομίζεις ότι δεν κινείται. Κι όμως προχωράει κανονικά.

Φορτίζει σε 3,5 ώρες

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 350 kWh που έχει τη δυνατότητα επαναφόρτισης είτε ταχέως, είτε βραδέως. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 0% στο 100% μέσα σε μόλις 3,5 ώρες. Ο κινητήρας είναι ισχύος 350 kw και ροπής 1200 Nm.

Προειδοποιεί όταν ξεφεύγεις από τη λωρίδα

Διαθέτει σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HAS (Hill Start Assist) όπως τα πολυτελή αυτοκίνητα των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, εμπρόσθιες κάμερες για την αποφυγή τυχόν σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Αυτό σημαίνει ότι στην περίπτωση που ο οδηγός ξεχαστεί και πάει να φύγει από την λωρίδα του, το όχημα τον προειδοποιεί ώστε να μην υπάρχει ατύχημα.

Πιλοτική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας

Γενικώς, πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρικό λεωφορείο, εξοπλισμένο με το σύστημα τηλεματικής Yutong V+, που ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για τις συνθήκες του οχήματος και βοηθά στην αύξηση της απόδοσης διαχείρισης, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στην βελτίωση της ασφάλειας. Είναι το πρώτο που ξεκίνησε να εκτελεί δρομολόγιο με επιβάτες και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το χρησιμοποιούν για τα δοκιμαστικά δρομολόγια της κυκλικής διαδρομής Ομόνοια - Κλαυθμώνος - Σύνταγμα - Φιλελλήνων - Συγγρού - Αγία Φωτεινή - Κολυμβητήριο - Άγαλμα λόρδου Βύρωνα - Σύνταγμα - Ακαδημία - Rex - Ομόνοια.

Ποια είναι η εταιρεία-κολοσσός Yutong

Η κινεζική εταιρεία Yutong διαθέτει επί πολλά χρόνια την πρώτη θέση στη βιομηχανία κατασκευής λεωφορείων τόσο εντός της αχανούς χώρας όσο και παγκοσμίως. Ιδρύθηκε το 1963, απασχολεί περίπου 20.000 εργαζόμενους ενώ για το έτος 2019 πραγματοποίησε πωλήσεις λεωφορείων ύψους 3,73 δισεκατομμυρίων ευρώ. Στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν περισσότερα από 5.000 λεωφορεία και πούλμαν Yutong, ενώ έχουν παραδοθεί ηλεκτρικά λεωφορεία της εταιρείας σε περισσότερες από 10 ευρωπαϊκές χώρες μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. «120.000 ηλεκτρικά λεωφορεία Yutong κυκλοφορούν σε 322 πόλεις».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΤΟ NEWSBEAST.GR

42
σχόλια
  1. avatar Σηφαλιο

    Οτι και να δουν μερικοι δεν μπορουν αν δεν γκρινιαξουν.

  2. avatar Κοκολας.νικολαος

    Αυτό όταν θα έρθει στην Κρήτη θα κάνει ένα δρομολόγιο και θα διαλειση θα παη Λαγονήσι.η. στον ομαλό και δεν θα ξαναγυριση

  3. avatar ΚΛΕΩΝ

    Oση διαφορα εκαναν τα λεωφορεια με το φυσικο αεριο (που πηρε το 2000 ο ΟΑΣΑ) και ποτε δεν αντικατεστησαν το στολο....αλλη τοση θα κανει και αυτο!
    Παλι πεταμενα λεφτα!

  4. avatar Χαλκιδέος

    Πάντα τέτοια καλά νέα πρέπει να ακούμε! Ελπίζω σύντομα να φέρουν ηλεκτρικά λεωφορεία και στις υπόλοιπες πόλεις (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Χανιά, Λάρισα, Βόλο και φυσικά Χαλκίδα, κ.α.)!
    Όμως δεν αρκεί μόνο αυτό! Όταν με το καλό αποκτήσουμε φάρμακα και εμβόλια και φύγει ο COVID, θα πρέπει να αρχίζουμε να κατασκευάζουμε ξανά αυτοκίνητα (PONY, Replicar, KORRES, Panopoulos), οικιακές συσκευές, κ.α. προιόντα, αρκεί φυσικά να θεσπίσουμε κάποιο νομοσχέδιο για να μην βγαίνουν κάθε 3 και λίγο οι συνδικαλισταράδες και να τεμπελιάζουν, διοργανώνοντας απεργίες και πορείες

  5. avatar Giorgis

    Το χαμηλό και λεπτό πάτωμα υποδηλώνει ότι οι μπαταρίες βρίσκονται πιθανώς στην οροφή. Έχουν τουμπάρει πολλά τέτοια με τόσο ψηλό κέντρο βάρους. Ελπίζω να αγοράσουμε σύγχρονα με τις μπαταρίες στο πάτωμα.

  6. avatar Απορω

    Πώς όλους εμάς γνωστές του θέματος δε μας πήρε το υπουργείο για συμβούλους.τωρα θα μου πείτε ότι δεν είμαστε [...] υπουργών για να μας βάλουν σε αυτές τις θέσεις. Ρε αφού δεν έχεις μπάρμπα στην Κορώνη τώρα φτύνεις εκεί που δε μπορείς να είσαι;(αν και θα ήθελες)

  7. avatar Έτσι διαλύθηκε

    Η βιαμαξ spider,floka, Γεωργιάδης, foka Zara κ.τ.λ.,και όλες οι ελληνικές εταιρείες. Για κάποιους σαν κι εσάς πού είχατε άποψη σαν συνδικαλιστές. Η Ελλάδα τώρα βγάζει καρπούζια και σταφίδες, και ήλιο (διακοπές στα νησιά, αν και κλείνουν αυτά ) κάποιοι θα πουν ότι το κεφάλαιο πήγε στα σιχαμενα σκοπιά. Πήγαν εκεί οι βρωμεροι για να βγάλουν το κέρδος γιατί εσείς δεν τους αφήσατε,με νόμιμο κέρδος, δουλειά για υπαλλήλους και φόρο στο ελληνικό κράτος. Μόνο για απεργίες είστε όλοι οι παρατρεχαμενοι,όταν λέω παρατρεχαμενοι ξέρω τι λέω έχω περάσει από κει.

  8. avatar Όπως πάντα οι γνωστές

    Του πληκτρολογίου έχουν άποψη. Εγώ δεν έχω άποψη γιατί δε ξέρω,απλά ενημερώθηκα. Απορώ γιατί δεν σας παίρνουν οι εταιρείες που έχετε τόσες γνώσεις.που χάνεστε; ΑΠΛΑ ΥΠΆΡΧΕΤΕ;

  9. avatar Στέλιος.Α

    Μπορείτε να μας πείτε πόσο κοστίζει το συγκεκριμένο όχημα?
    Αφού μας απαντήσετε η επόμενη ερώτηση είναι πόση διάρκεια ζωής έχουν οι μπαταρίες του?
    Τις παλιές σε πια χωματερή θα τις πετάξετε?
    Κόστος αλλαγής μπαταριών?
    Περιμένω Απαντησεις
    Ά! Και κάτι τελευταίο αν τελικά πάρουμε κάμποσα από αυτά που θα πάρουμε, την μίζα ποιός θα την πάρει για την Εισαγωγή?

    1. avatar Επειδή;;

      Πληρώνεις θες απάντησεις; Όχι εγώ έχω ερωτήσεις τι ψηφίζεις και μας έφεραν εδώ στα χαλιά;;;

  10. avatar nik the greek

    χιλιες φορες γερμανικο,παρα κινεζικο,γιατι τα λεφτα τα δινουν οι γερμανοι γκεκε

    1. avatar Giorgis

      Προτείνεις να περιμένουμε καμιά 20αριά χρόνια δηλαδή, όταν θα έχουν βγάλει οι Γερμανοί ηλεκτρικά λεωφορεία?

  11. avatar ΝΙΚΟΣ1971

    Θα μπορούσαμε να είχαμε χρηματοδοτήσει το πολυτεχνείο ή άλλες σχολές για έρευνα .Αλλά τι λέω , είμαστε άξιοι της τύχης μας .

  12. avatar Αμμορφωτος

    Καλά να πάθουμε ποιος να εργαστεί εδώ που για κάθε εργαζόμενο έχουμε τρεις εργατοπατέρες συνδικαλιστές .Ξεχνάμε την πρόσφατη ιστορία μας με τους εργατοπατέρες από ναυπηγεία χαλυβουργεία πάσης φύσεως εργοστάσια μέχρι αγροτικούς συνεταιρισμούς σχολεία και πανεπιστήμια .Τα τελευταία 40 χρόνια στο ίδιο έργο θεατές.Τελικα έχουν δίκιο να λένε ότι οι Έλληνες είναι 10.000.000 Ferrari αλλά λόγω ανυπαρξίας δρόμων έχουν μποτιλιάρισμα .

    1. avatar ferrari

      Δηλαδη εσυ τωρα πιστευεις οτι εισαι ferrari και δεν εχεις δρομους να απλωθεις?.., με την αναλογια εργατοπατερες-εργατες που εδωσες εχουμε 7.500.000 εργατοπατερες και 2.500.000 εργαζομενους, που κρυβονται τα 10.000.000 ferrari?..

      1. avatar Ρωτα

        Τον μπουτα.(αλήθεια πόσα στρέμματα έχει ο γαιωκτημων;) Φεουδαρχης.κατι θα ξέρει.ρωτα την Κανέλλη με το περιοδικό και τους υπαλλήλους της κάτι θα ξέρουν αυτοί

      2. avatar Ανθρωπιστης Αλληλεγγυος

        Εννοει οτι ειμαστε ενας ευστροφος λαος αλλα δυστυχως ομως ειμαστε και κουτοπονηρος λαος.

  13. avatar @Αρθούρος!

    Όχι παλικάρι.... Δεν μας φταίει ούτε το ΙΚΑ... ούτε η εφορία... ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ Συνδικαλιστές.... της αριστεράς φταίνε.... αυτοί που έκλεισαν όλες αυτές τις προσπάθειες... που έκαναν οι διαφορες κυβερνήσεις κυρίως της δεξιάς.... τι να σου θυμίσω την δεκαετία του 80 την NISSAN Στο Βόλο... την STAYER ... την ΕΛΒΟ ... την good year... και πόσες άλλες μεγάλες εταιρείες που απασχολούσαν χιλιάδες εργαζόμενους.... έφυγαν όλες.... διότι όλοι οι συνδικαλιστές .... ήθελαν να αμείβονται... όσο και τα διευθυντικά στελέχη... στην ουσία ήθελαν να είναι αυτοί τα αφεντικά.... δυστυχως με αυτές τις συμπεριφορές.... Δεν πρόκειται να έρθει κανένας στην Ελλάδα... για τέτοια μεγάλη επένδυση.

    1. avatar Τεο κοντος

      Αυτη ειναι η αληθεια ρε [...] στη nissan στο βολο ηταν διευθηντης φιλος μου και μου τα ελεγαι

    2. avatar Κουκουλης

      Ασε μας ρε μπουρδα με τις απαρχαιωμενες θεωριες σου. Σχεδον ολοκληρη η παγκοσμια παραγωγη εχει παει στην ασια. Εχεις την εντυπωση οτι ολες οι κυβερνησεις του πλανητη ειναι αριστερες?? Δεν γινεται ν ανταγωνιστεις την κινα παρτο χαμπαρι. Ασε που υποτιμουν το νομισμα τους καθε λιγο.

    3. avatar Αρθούρος Ι

      Εγώ είπα ούτε, ούτε κλπ. Εσείς συμπληρώστε, δεν έχω πρόβλημα. Εξάλλου αυτά που λέτε, συμπεριλαμβάνονται στη γενικόλογη έκφρασή μου γιά την ελληνική κομμούνα που από τις πολλές απαιτήσεις της γιά εργατικά δικαιώματα 40 χρόνια τώρα, η χώρα μας δεν παράγει ούτε οδοντογλυφίδες.
      Το πιό σκληρό εργατικό κίνημα στην Ευρώπη βλέπει τα παιδιά του με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να ζητιανεύουν στην Ευρώπη κι εδώ να είναι σερβιτόροι, ντελιβεράδες και σεκιούριτι. Δε διαφωνούμε.
      Εκείνο όμως που θα ήθελα να συμπληρώσω είναι ότι αν πάτε μία βόλτα στα ΚΤΕΛ και νομίζω στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα δείτε πολλά VOLVO και SCANIA ντιζελοκίνητα λεωφορεία να είναι MADE IN TURKEY. Αυτά αγοράστηκαν την προηγούμενη δεκαετία, όταν αφεντικό στην Τουρκία ήταν ο σουλτάνος Ερντογάν. Κατά τα άλλα, εμείς είμαστε σε ένταση μεταξύ μας κι εκείνοι μας πουλάνε σύγχρονα λεωφορεία σε χαμηλές τιμές. Αυτός είναι ο εθνικισμός και η υποταγή μας που δεν περιορίζεται στα τουρκοσήριαλ της τηλοψίας. Καμαρώστε και τους φίλους μας τους Σουηδούς που δίνουν δουλειές στους υποψήφιους σφαγείς τους.
      Το μόνο θετικό γιά τον υπουργό είναι ότι τα αγοράζει φτηνά και δεν επιβαρύνει τον προϋπολογισμό.

  14. avatar Νέα Μιζοκρατία

    Δουλίτσες ο Μιζοτάκης με τους Κινέζους.
    Αναρωτιέμαι αν έκαναν διαγωνισμό ή τα αγοράσαμε και αυτά με απευθείας ανάθεση, στα πλαίσια του κατεπείγοντος, όπως έκανε με τις ζαρτινιέρες και τα παγκάκια ο Ανηψιός.

  15. avatar Χαλκιδέος

    Επιτέλους, τέτοια θέλουμε να βλέπουμε! Όσο αστείο κι αν ακουστεί, είναι καιρός να γίνει και η Αθήνα... Τρίκαλα! (θα καταλάβετε αμέσως το γιατί)

  16. avatar ΚΛΕΩΝ

    Με προειδοποιηση αν ξεφευγει απο τη λωριδα!
    Επιτελους δεν θα φοβουνται οι οδηγοι να μιλανε στο τηλεφωνο και να καπνιζουν ταυτοχρονα!
    2 χερια εχουν μονο αλλωστε!

  17. avatar Αρθούρος Ι

    Πριν από πολλά χρόνια. είχε γεμίσει το λεκανοπέδιο με IKARUS. Απ\' ό,τι ξέρω, τελικά κάποια μοντέλα τα κατασκεύασε η ΕΛΒΟ. Δεν πρόλαβαν να ταξιδέψουν πολλά χιλιόμετρα και τα αντικατέστησαν με τα VANHOOL, και τα VOLVO τα οποία μαζί με άλλες μάρκες, τα ανέλαβε η ΕΛΒΟ. Η ελληνική αμαξοβιομηχανία ΕΛΒΟ, Σαρακάκης και τοπικές , έχουν πολύ μεγάλη πείρα στην κατασκευή βαριών και μεσαίων οχημάτων. Δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από τα διάφορα ασιατικά υβρίδια. Αλλά εκεί, δεν υπάρχουν ούτε ΙΚΑ, ούτε νυχτερινά, ούτε τρίτη βάρδια, ούτε διακοπές ενός μηνός, ούτε αναδρομικά συντάξεων, ούτε μισθοί 450 ε, ούτε, ούτε, ούτε. Η σημερινή γενιά πρέπει γιά να γευτεί τους καρπούς των χεριών της και των μυαλών των παιδιών της, πρέπει να θυσιάσει ΟΛΑ αυτά τα βαρίδια, γιά να δεί έστω ένα βιομηχανικό προϊόν MADE IN HELLAS. Αλλά με τόση κομμούνα στη χώρα μας, πάντα θα διώχνει τους μορφωμένους της στο εξωτερικό και οι υπόλοιποι θα διαδηλώνουμε γιά ψίχουλα.
    Μην τα ζηλεύετε αυτά. Πάμφθηνα είναι όπως πάμφθηνα πήραμε και τα ICARUS. Τουλάχιστο τα τελευταία ήταν ευρωπαϊκά. Εμείς τουλάχιστο ας προσπαθήσουμε να αναστήσουμε τη μεταποιητική μας βιομηχανία γιά να τυποποιήσουμε τα γεωργικά μας προϊόντα έτσι ώστε να εξαχθούν. Θα είναι αρκετό.

    1. avatar @αρθουρε!

      Ψάξε λίγο γιγο για την vanhool ποιος ηταν αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και τι νταραβερι είχε με το γέρο Μητσοτάκη

    2. avatar @αρθουρε

      Ποια κομμούνα μας έχεις ζαλίσει εδώ με τα μνημόνια μας πήρανε τα σωβρακα εν μια νυχτικό ε της μπουρδες και μην είσαι εμπαθής.

    3. avatar ΣΩΣΤΟΣ

      ΣΩΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΣΟ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΠΟΣΟ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙΣ..

    4. avatar Κουλερμαν

      Επικοινωνεις εστω και ελαχιστα με τον εγκεφαλο σου??? Δλδ εσυ προτεινεις να δουλευουν ολοι χωρις ικα, αδεια 12-14ωρα??Μηπως θες να βαλουμε και τα παιδια δημοτικου να δουλεψουν μπας και καταφερουμε ν ανταγωνιστουμε την κινα?Αν το σκεφτεις ειναι μεγαλο βαριδι οπως εσυ τ αποκαλεις.

    5. avatar χρηστος61

      Και με όλα αυτά απεργίες συνδικαλισμούς καί αγορά ikarus έκλεισε καί η ΒΙΑΜΑΧ με 2000 εργαζόμενους...

  18. avatar και

    στα λεωφορεία...γκιαούρηδες..Αντε σε λίγο θα αγοράζομε και κάνα υποβρύχιο απο Τουρκία. Επιτέλους τι στο διάλα φτιάχνετε στο ελλαδισταν?

  19. avatar ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΣ

    ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ;;;;; ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ 100η ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ (ΠΟΛΙΤΕΣ) ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ. ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΒΟ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΤΕ.......

  20. avatar tg65

    Δηλαδή για να το καταλάβω τούτη εδώ η χώρα είναι καταδικασμένη να υπάρχει μόνο ως χώρα γκαρσονιων rent room\'s και chef ; Δεν θα μπορούσε να δωθεί στην ΕΛΒΟ , να ξεκινήσει ένα project παραγωγής λεοφωρειων από λευκό χαρτί μέχρι τελικής παραγωγής; Πόσοι επιστήμονες που τώρα δουλεύουν στο εξωτερικό θα μπορούσαν να απασχοληθούν , το έχουν σκεφθεί; Από βιομηχανικούς σχεδιαστές , μέχρι μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι ,μάνατζερ κ.λ.π,για να μην πω για απλό ανειδίκευτο εργατικό προσωπικό.Αλλα φευ αν δεν προβάλουμε σαν Εθνική στρατηγική την οσφυοκαμψια θα μας μαλώσει η καλή ΕΕ.Επιτελους για πόσο καιρό θα ανεχόμαστε μια στρατηγική εθνική επαναλαμβάνω ,που το μόνο που κάνει είναι το yes ser και να σκύβει το κεφάλι στις εντολές των έξω; Πότε θα καταλάβουμε ότι μπορούμε να παράγουμε βιομηχανικά προϊόντα,πέρα από γκαρσονια , μάγειρες και μοντέλες;

Παρακαλούμε περιμένετε ...