Κύμα αντιδράσεων από πλευράς γραφιστών προκάλεσε ο διαγωνισμός που προκήρυξε το Εθνικό Θέατρο για το σχεδιασμό νέου λογότυπου.

Σε επιστολές διαμαρτυρίας που απέστειλαν οι επαγγελματίες του χώρου της οπτικής επικοινωνίας, αναφέρουν σχετικά:

«Είμαι επαγγελματίας στο χώρο της οπτικής επικοινωνίας. Με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να εκφράσω την δυσαρέσκεια, την απογοήτευση, την θλίψη μου για τον διαγωνισμό που προκήρυξε το Εθνικό Θέατρο για τον σχεδιασμό νέου λογοτύπου.

Δυσαρέσκεια για τον τρόπο διεξαγωγής του διαγωνισμού, την κριτική επιτροπή (η οποία δεν περιλαμβάνει ούτε ένα μέλος που να διαθέτει γνώσεις Οπτικής Επικοινωνίας), το έπαθλο και πολλά άλλα…

Απογοήτευση και θλίψη, γιατί ένας νεοδιορισθείς διευθυντής, όχι απλά δεν σέβεται το έργο του προκατόχου του αλλά στην προσπάθεια του να «φανεί», να αφήσει το στίγμα του, καταστρέφει κάτι καλό.

Ένα λογότυπο βραβευμένο, που σχεδίασε η MnP, άρτιο σχεδιαστικά, άψογο επικοινωνιακά, διαχρονικό, ένα λογότυπο που αξίζει τα λεφτά του και είναι από τα ελάχιστα στην χώρα μας (και μάλιστα σε δημόσια-κρατική επιχείρηση/οργανισμό) για τα οποία μπορούμε να καμαρώνουμε ως κλάδος.

Σε μια χώρα που τα τελευταία χρόνια εξάγει design, με άπειρες διεθνείς διακρίσεις και βραβεία, με δημιουργικά γραφεία πρότυπα (όπως η Beetroot, οι Designers United, η Mousegraphics, οι G design η K2 και ένα σωρό άλλες), ένας διευθυντής επιλέγει έτσι απλά να κάνει διαγωνισμό αλλαγής λογοτύπου, απευθυνόμενος σε γραφίστες, σχεδιαστές, και άλλες συναφείς ειδικότητες!

Και αναρωτιέμαι, που θα φτάσει η κατρακύλα; Όταν ένας άνθρωπος σε τέτοια θέση,έμπειρος σκηνοθέτης και ηθοποιός, ένας από τους ανθρώπους που παράγει πολιτισμό και συμβάλλει και στην διαμόρφωση της αισθητικής του κοινού, δεν μπορεί να κατανοήσει και να εκτιμήσει την αξία του design και μάλιστα του καλού design, τι μέλλον έχει ένας ολόκληρος κλάδος επαγγελματιών;

Λυπάμαι και ντρέπομαι που ζω και εργάζομαι σε αυτήν την χώρα, που ο καθένας κάνει ότι του κατέβει, χωρίς γνώσεις, χωρίς σεβασμό, χωρίς τίποτε…».