Γιατί οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν το επάγγελμά τους

Τι δείχνει έρευνα που έγινε στη Μεγάλη Βρετανία


ΕΛΛΑΔΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
16:58
03/02/2015
Γιατί οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν το επάγγελμά τους
1
loading

Τους βασικούς λόγους που οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν το επάγγελμά τους παρουσιάζει έρευνα της Ένωσης Εκπαιδευτικών και Λεκτόρων (ALT) σε δείγμα 858 εκπαιδευτικών που δημοσιεύτηκε στο The Guardian.

Οι μεγάλες σε διάρκεια διακοπές δεν είναι ο βασικός  λόγος για την επιλογή του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού, αλλά η αγάπη για τη διδασκαλία και για την εργασία κοντά σε παιδιά και εφήβους όπως διαπιστώνει κανείς από τα αριθμητικά δεδομένα της έρευνας.

Συγκεκριμένα η πρώτη σε συχνότητα εμφάνισης απάντηση ήταν η απόλαυση που προσφέρει η εργασίας δίπλα σε νέους (80.90%)  ενώ 74.8% συγκέντρωσε η απάντηση ότι θέλουν να κάνουν τη διαφορά και στην 3η θέση ήταν ότι καμιά μέρα δεν είναι ίδια στο σχολείο (56.9%).

Ο τέταρτος λόγος που καταγράφηκε στην έρευνα ήταν η επιρροή που άσκησαν οι δικοί τους δάσκαλοι στους ίδιους. Συγκεκριμένα ποσοστό 37.5% συγκέντρωσε η απάντηση ότι εμπνεύστηκαν από το δάσκαλό τους.
Η αγάπη για το αντικείμενο της διδασκαλίας συγκέντρωσε ποσοστό 36.10% ενώ η απάντηση ότι η διδασκαλία είναι διασκέδαση είχε ποσοστό  εμφάνισης της τάξης του 32,5%.
 

Other (specified)

6.70

Limited career options after graduating

7.30

Avoiding having to use childcare if have or starting a family

9.60

Poor experience in my own education

13.40

Family members work in education

16.40

Having longer holidays

19.80

Great experience in my own education

29.80

To have fun

32.50

Love of my subject

36.10

Inspired by my teacher(s) at school

37.50

Variety - every day is different

56.90

Want to make a difference

74.80

Enjoy working with children and young people

80.50

Στην ίδια έρευνα καταγράφηκαν και οι λόγοι για τους οποίους οι εκπαιδευτικοί θέλουν να εγκαταλείψουν το επάγγελμά τους. Πρώτη σε συχνότητα απάντηση ήταν ο φόρτος εργασίας ενώ υψηλά ποσοστά συγκέντρωσαν οι απαντήσεις που αφορούσαν τις συνεχείς αλλαγές στα προγράμματα σπουδών, τη συμπεριφορά των μαθητών και την απαξίωση των δασκάλων.

Άλλο ένα εντυπωσιακό στοιχείο που δεν καταγράφεται στους λόγους επιθυμίας παραίτησης και προκύπτει από άλλα σημεία της έρευνας είναι το γεγονός ότι το 63% των εκπαιδευτικών δήλωσε ότι δεν του αρέσει το σύστημα αξιολόγησης που εφαρμόζεται από τον φορέα  OFSTED (Ο φορέας Ofsted (Office for Standards in Education) είναι αρμόδιος σε εθνικό επίπεδο για την αξιολόγηση των σχολείων και ιδρυμάτων καθώς και την μακροσκοπική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος πηγή).

Καλόγηρος Βασίλειος

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar giannis

    Το επιλέγουν για τις διακοπές.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει