ΘΕΑΤΡΟ
Η τελευταία μεγάλη συναυλία της Φλέρυς Νταντωνάκη, της φωνής του «Μεγάλου ερωτικού»
Η E²AROMA παίζει στο θέατρο και καινοτομεί στη θεατρική εμπειρία!
Μάρκος Σεφερλής: Ποιο διάσημο μιούζικαλ φέρνει στη σκηνή του Περοκέ
«Τα πήρες όλα κι έφυγες»: Τα συν και πλην της παράστασης για τη ζωή του Στράτου Διονυσίου
Φιλία Κανελλοπούλου – Βαρβάρα Ραμπαούνη: Ο φεμινισμός προσπαθεί να αμφισβητήσει μέσω των ιδεών αυτό που είναι μια γυναίκα
Η Δήμητρα Χατούπη και ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος στο πιο πολυδαίδαλο ερωτικό μπλέξιμο
Είστε έτοιμοι να ταξιδέψετε στο εξωφρενικό, σουρεαλιστικό σύμπαν του «Holy Bitch!»;
Τρεις παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε μέσα στο Μάρτιο
Η μυθιστορηματική ζωή του Στράτου Διονυσίου που θα σας συγκινήσει – Πώς ο Τσορτέκης πήρε τον ρόλο του «άρχοντα της νύχτας»
Κλασικά αριστουργήματα για παιδιά επί σκηνής – Δύο παραστάσεις για όλη την οικογένεια
Η Δώρα Παρδάλη μιλάει στο Newsbeast για την «Perfetta», την παράσταση που φέρνει στο προσκήνιο την περίοδο της γυναίκας
Tο Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας ζωντανεύει στο Θέατρο του Κολλεγίου Αθηνών
Το Γάλα: Το έργο – τομή του νεοελληνικού θεάτρου ολοκληρώνει τον κύκλο του και δεν γίνεται να το χάσετε
Επιστρέφει στη Λυρική η Μποέμ του Τζάκομο Πουτσίνι
Η Ταμίλα Κουλίεβα σπάει το «Απόρρητο» μπροστά στα μάτια των θεατών
«Το χρονικό ενός δυσλεκτικού»: Έξι λόγοι για να παρακολουθήσετε την παράσταση με το έφηβο παιδί σας με μαθησιακή δυσκολία
Τα τραγούδια της Σωτηρίας: Επιστρέφει η μουσική παράσταση για την «αρχόντισσα του ρεμπέτικου»
Mία ανεπανάληπτη εκδοχή για την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» που δεν γνωρίζει από ηλικίες
Θάνος Τοκάκης: Οι καλλιτέχνες υποφέρουν, έχουν κάτι στο βάθος της ψυχής τους πολύ σκληρό
«Μεμοράντουμ»: Η παρανοϊκή πολιτική κωμωδία για τη γραφειοκρατία, το κράτος και το σύστημα που μας αφορά όλους
Δρ. Νίνα Παπαθανασοπούλου: Η ενασχόλησή μου με τη μυθολογία με βοήθησε να αντιμετωπίσω τον θάνατο της μητέρας μου
O Τάκης Χρυσικάκος ανεβάζει την πνευματική αυτοβιογραφία του Καζαντζάκη, «Αναφορά στον Γκρέκο»
Merde: Η παράσταση που σατιρίζει το ίδιο το ελληνικό θέατρο
Η Ζιλιέτ Μπινός έρχεται στην Επίδαυρο – Οι εφτά παραστάσεις που θα δούμε στο Αρχαίο Θέατρο το καλοκαίρι
Μάκης Παπαδημητρίου στο Newsbeast: Η θλίψη της απώλειας ίσως και να φθίνει με τον καιρό, η μοναξιά είναι μεγάλο βάσανο
Μέχρι πότε μπορείτε να δείτε τον καθηλωτικό Γεράσιμο Σκιαδαρέση στο ρόλο του Υπουργού
Πόσο εύκολο είναι να μιλήσουμε με ειλικρίνεια για τις ψυχικές ασθένειες;
Ο Αργύρης Πανταζάρας στο πλευρό του Σερβετάλη – Αντικαθιστά τον Αντώνη Μυριαγκό που αποχώρησε
«Μακάριοι οι μαστοί οι ουκ εθήλασαν…»: Μία κατανυκτική παράσταση, με αφηγήτρια την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη
Όταν η ψυχική νόσος μάς χτυπά την πόρτα – Η ιστορία της Αριάδνης είναι «αφύπνιση» για όλους
Η Λένα Παπαληγούρα είναι η νέα Σκάρλετ Ο΄ Χάρα
Δημήτρης Ροΐδης: Η πόλη δεν είναι μια μακέτα στα χέρια της εκάστοτε εξουσίας
Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος: Όταν ο άνθρωπος παρεκκλίνει των θεϊκών κανόνων, αστοχεί και αποτυγχάνει
Εφτά παραστάσεις για τον έρωτα για να γιορτάσεις τον Άγιο Βαλεντίνο με ουσία
Πώς το «Σόι σου» και η «Μουρμούρα» συναντώνται στη… Λαπωνία
«New order»: Ένα συνταρακτικό έργο που γράφτηκε όταν η οικονομική κρίση ισοπέδωνε τη μεσαία τάξη
Η Νία Βαρντάλος φέρνει στην Ελλάδα την παράσταση που έσπασε ταμεία στις ΗΠΑ
Ο Αντώνης Κρόμπας και ο Λευτέρης Ελευθερίου υπογράφουν «Σύμφωνο Επιβίωσης»
Εύα Σιμάτου: Το σώμα αλλάζει, η φωνή αλλάζει, αλλά η εσωτερική δύναμη ενός πραγματικού καλλιτέχνη παραμένει
«Χρονικό»: Μία παράσταση βασισμένη στην ποιητική σύνθεση του Γιάννη Ρίτσου με τη Γιώτα Φέστα
Τελικά, ποιος είναι αυτός ο ακατάλληλος «Μουνής» της Λένας Κιτσοπούλου;
Γιώργος Μπανταδάκης: Οι σύγχρονες κοινωνίες θέλουν ανθρώπους «θηρία» – Οι ρομαντικοί άνθρωποι μας είναι απαραίτητοι
Κώστας Κουτρουμπής: Ως λαός ξεχνάμε εύκολα-πολύ εύκολα
JOHN: Τελευταία ευκαιρία για να δείτε την αιρετική κωμωδία με την Κόρα Καρβούνη
In motion: Γιατί αυτή τη διαδραστική παράσταση στην Εθνική Γλυπτοθήκη δεν πρέπει να την χάσουν τα μικρά παιδιά
Πέντε θεατρικές παραστάσεις που έχεις μια νέα ευκαιρία να τις δεις από κοντά
«ΥΠΕΡΒΑΡΟ, ασήμαντο: ΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΟ»: Ένα πρωτοπόρο έργο έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και θα προκαλέσει αίσθηση
«Ο Κουρέας της Σεβίλλης»: Η πιο διάσημη κωμική όπερα γράφτηκε μέσα σε τρεις εβδομάδες