Την δυνατότητα για νέα απόσυρση Ι.Χ. μέχρι 2.000 κυβικά, δίνει επί της ουσίας, το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών. Η διάταξη ανοίγει ένα νέο παράθυρο για την αντικατάστασή των Ι.Χ καθώς προβλέπει ότι εάν ένα όχημα εισαχθεί από τώρα και έως το τέλος του 2011 με κανονικό τέλος, μπορεί μετέπειτα να επιστραφεί η διαφορά του τέλους ταξινόμησης, εφόσον όμως υπάρξει απόσυρση παλαιού οχήματος και υπαχθεί στη ρύθμιση αυτή.

Όπως προκύπτει από τη διάταξη που περιελήφθη στο πολυνομοσχέδιο, όσα αυτοκίνητα εισαγάγουν οι έμποροι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2011, θα μπορούν να μεταπωληθούν με όρους απόσυρσης.

Ποιους αφορά

Η ρύθμιση αφορά παλαιά ΙΧ μέχρι 2.000 κυβικά. Σε αντίθεση με όσα ίσχυσαν στην τελευταία απόσυρση, την επιδότηση της απόσυρσης δεν θα την εισπράττει ο ιδιοκτήτης που παραδίδει το παλαιό του όχημα, αλλά ο έμπορος Ι.Χ. που θα κάνει την αντίστοιχη έκπτωση στον πελάτη, αλλά θα κρατά το παλαιό του όχημα του για να το παραδώσει για καταστροφή.

Τα κίνητρα

Με τα νέα δεδομένα, όπως όλα δείχνουν, θα ισχύουν οι εκπτώσεις της απόσυρσης για αρκετούς ακόμα μήνες ή και χρόνια
-Αυτοκίνητα με κινητήρα μέχρι και 900 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης με το όφελος να είναι 300 ευρώ.
– ΙΧ με κινητήρα από 901 μέχρι και 1400 κυβικά εκατοστά, απαλλάσσονται από το προβλεπόμενο τέλος ταξινόμησης για φορολογητέα αξία μέχρι και 8.000 ευρώ. το όφελος είναι 960 ευρώ.
-Από 1401 μέχρι και 1600 κυβικά εκατοστά, το όφελος της απόσυρσης είναι 1.430 ευρώ
– Για αυτοκίνητα με κινητήρα από 1601 μέχρι και 2.000 το όφελος φτάνει 2.800 ευρώ.