Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των πωλήσεων και τα οικονομικά αποτελέσματα, για το πρώτο 9μηνο του οικονομικού έτους 2019-20, παρουσιάζοντας συνολικές πωλήσεις 1.106.000 οχημάτων για την περίοδο από 1 Απριλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2019.

Η Ευρωπαϊκή αγορά παρουσίασε τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση πωλήσεων οχημάτων στο συγκεκριμένο 9μηνο, εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 14% και φτάνοντας τις 195.000 μονάδες (εκτός Ρωσίας). Η Γερμανία, η μεγαλύτερη αγορά της μάρκας στην Ευρώπη, συνέβαλε στην επίτευξη αυτού του αποτελέσματος με πωλήσεις 54.000 μονάδων (+10%), ενώ οι πωλήσεις στην Μεγάλη Βρετανία έφτασαν τις 27.000 μονάδες, με 7% ετήσια αύξηση και παρά τις τάσεις της αγοράς.

Στην εντός έδρας αγορά της Ιαπωνίας, η Mazda κατέγραψε πωλήσεις που έφτασαν τις 139.000 μονάδες, ενώ οι πωλήσεις στην αγορά της Β. Αμερικής ανήλθαν στις 305.000 μονάδες.

Οι επιδόσεις αυτές, απέφεραν στην εταιρεία έσοδα της τάξεως των 21.13 δις Ευρώ, και καθαρά κέρδη 268 εκατομμύρια Ευρώ.

Η συνολική πρόβλεψη του όγκου πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρίας σε παγκόσμια κλίμακα, έχει αναθεωρηθεί στις 1.500.000 μονάδες (από 1.550.000), ωστόσο, λόγω των ευνοϊκών επιπτώσεων των αναθεωρημένων παραδοχών στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι προβλέψεις για καθαρά κέρδη 355 εκατομμυρίων Ευρώ παραμένουν αμετάβλητες.