Πτωτικά κατά 12% κινήθηκε η αγορά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων λόγω της οικονομικής κρίσης και οι απογοητευμένοι καταστηματάρχες ψάχνουν τρόπους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Έτσι είναι η πρώτη φορά που η χειμερινή περίοδος ξεκινά με προσφορές.

Οι προσφορές των μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων θα φτάσουν στο ζενίθ τους μετά τις 20 Σεπτεμβρίου, δεδομένου ότι οι πρώτες ημέρες αυτού του μήνα είναι «αφιερωμένες» στην αγορά των σχολικών ειδών και σε ό,τι αφορά τους μικρούς καταναλωτές. Ωστόσο δεν είναι λίγοι εκείνοι που προεξοφλούν ότι ο Σεπτέμβριος, ο Οκτώβριος και ο Νοέμβριος θα είναι οι χειρότεροι ίσως μήνες του 2010.

Από τον Ιούνιο έγινε αισθητή η μείωση της κατανάλωσης στην αγορά. Οι μειώσεις που σημειώθηκαν το συγκεκριμένο μήνα είναι οι ακόλουθες: πολυκαταστήματα 11,5%, ένδυση- υπόδηση 11,5%, έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακός εξοπλισμός10,8%, καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων 8,8%, τρόφιμα- ποτά- καπνός 5,4%, μεγάλα καταστήματα τροφίμων 2,9%.

Πηγή:ΤΟ ΒΗΜΑ