Η γαλλική φίρμα, ύστερα από μια όχι και τόσο καλή χρονιά πέρυσι, αναμένει άνοδο των πωλήσεων για φέτος, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις αναδυόμενες αγορές.

Η Renault αναμένει, ότι η συρρίκνωση στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου θα περιοριστεί στο 5% αυτό το έτος, σε σχέση με πέρυσι, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Carlos Tavares.

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, πέρυσι κατέγραψε απώλειες 6,5% στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2013 είχε ζημιές γύρω στο 10%. Όμως τα πράγματα αναμένονται πολύ καλύτερα. Η αύξηση των πωλήσεων θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, κατά τα λεγόμενα του Tavares, καθώς η Renault διευρύνει τη γκάμα των προϊόντων της. Δεν είναι μόνο η έλευση του νέου Clio, και η αναβίωση της σπορ Alpine, αλλά και η παραγωγή νέων μοντέλων, τα οποία θα συμβάλλουν δυναμικά στα κέρδη.

Εξάλλου η «αδελφή» Dacia, αυξάνει τα μερίδιά της, τόσο εντός, όσο και εκτός Ευρώπης. Χαρακτηριστικό τούτου, είναι ότι ο όμιλος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 11% στην Ινδία το περσινό έτος.

Επιπλέον, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει δυναμικά και στη δημιουργία ηλεκτρικών οχημάτων E.V (Electric Vehicles), καθώς φαίνεται, ως μια πολλά υποσχόμενη επιλογή. Συγκεκριμένα, όπως υπογράμμισε ο Tavares, φέτος αναμένεται να διπλασιαστούν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, αφού η Renault πούλησε παγκοσμίως πέρυσι 18.000 μονάδες με τα τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα της, (μεταξύ αυτών τα Zoe και Fluence), ενώ από την έναρξη του έτους ως τον Απρίλιο του 2013 έχει ήδη πουλήσει 24.688 μονάδες συνολικά.

Τέλος, ο γαλλικός όμιλος, στο πλαίσιο αναζήτησης γεωστρατηγικών πωλήσεων, αλλά ταυτόχρονα και την παραγωγή σύγχρονων μοντέλων σε ανταγωνιστικές τιμές, συνεχίζει τις επενδύσεις περιφερειακά της Ευρώπης, ώστε να διευκολύνει, τόσο τις εξαγωγές της, όσο και να αναπτύξει τα δίκτυά της κυρίως στις ανατολικές αγορές.

Πηγή: autotriti.gr