Το Αλλατίνη πτι μπερ με γεύση σοκολάτα αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2014 στην κατηγορία των σνακ, στο πλαίσιο του ομώνυμου θεσμού που αναδεικνύει σε ετήσια βάση τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης στην Ελλάδα.

Πρόκειται για ένα προϊόν που ενσωματώνει τις διαχρονικές αξίες της μάρκας Αλλατίνη, την ποιότητα, την αγνότητα και την παράδοση, καλύπτοντας ταυτόχρονα την ανάγκη των καταναλωτών για ευφάνταστες, εναλλακτικές γεύσεις. Η ιδέα «όλη η γεύση της σοκολάτας σε ένα απλό και ελαφρύ μπισκότο» αποτέλεσε την έμπνευση για καινοτομία, προσδίδοντας νέα οπτική σε μια γνωστή και αγαπημένη συνταγή.

Χρησιμοποιώντας πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας – όπως το αλεύρι Αλλατίνη για όλες τις χρήσεις – με διαφορετική «ενορχήστρωση», η Αλλατίνη δημιούργησε το Μάρτιο του 2012 το 1ο πτι μπερ με γεύση σοκολάτα, ανατρέποντας τη γευστική εμπειρία των καταναλωτών από τα απλά μπισκότα. Παρουσίασε μια νέα προϊοντική πρόταση, η οποία απογειώνει τη γευστική απόλαυση, χωρίς να προσθέτει θερμίδες στη διατροφή. Χάρη στην καινοτομία και την εγγυημένη ποιότητά τους, τα Αλλατίνη πτι μπερ με γεύση σοκολάτα κέρδισαν την προτίμηση και την επιβράβευση των καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα.

Όπως τόνισε ο κ. Ασημακόπουλος, Group Brand Manager, «Η καινοτομία είναι άποψη. Είναι το αποτέλεσμα όχι μόνο σκληρής δουλειάς αλλά και διάθεσης να μην συμβιβαστείς, με κοινότυπες λύσεις. Είναι γεγονός ότι σε εποχές κρίσης η καινοτομία ανθίζει. Βασίζεται στην άποψη ότι οι δημιουργικές ιδέες έχουν την δύναμη να δημιουργήσουν συναρπαστικά προϊόντα με υψηλή προστιθέμενη αξία στην καρδιά, στον ουρανίσκο αλλά και στο πορτοφόλι του καταναλωτή. Το πτι-μπερ Αλλατίνη με γεύση σοκολάτα φαίνεται ότι είναι σε αυτή την κατεύθυνση, δεδομένης της θετικής ανταπόκρισης και της διάκρισης που έλαβε από τους καταναλωτές. Το βραβείο αυτό επιβεβαιώνει και ενισχύει την διαχρονική δέσμευση της Αλλατίνη, να προσφέρει καινοτόμα, ποιοτικά ανώτερα και γευστικά προϊόντα.»

Το «Προϊόν της Χρονιάς» είναι διεθνής θεσμός, ο οποίος βραβεύει και αναδεικνύει τα πιο καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, μέσω της μεγαλύτερης έρευνας αγοράς για κάθε χώρα όπου πραγματοποιείται. Πρόκειται για το μοναδικό βραβείο που αντανακλά την επιλογή των καταναλωτών στην Ελλάδα, με δείγμα 3.000 ερωτηθέντων για το 2014.