Η BMW πραγματοποιεί μια αλλόκοτη διαφημιστική καμπάνια για να διαφημίσει το νέο της αμάξι, καθώς τονίζει ότι είναι ανώτερο από τα… χταπόδια.

Σε βίντεο που δημοσίευσε, δείχνει ένα χταπόδι, δημιουργημένο από υπολογιστή, που ονομάζεται «Okto». Το χταπόδι κολυμπάει και στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τα πλοκάμια του χορεύει, βγαίνει στη στεριά, ενώ αποφεύγει και διάφορους θαλάσσιους κινδύνους. Το βίντεο κλείνει παρουσιάζοντας την BMW Neue Klasse, την οποία περιγράφει ως ανώτερη του «Okto».

«Γνωρίστε τον “Okto”, το χταπόδι. Είναι ένα θαύμα της φύσης, αλλά τι θα γινόταν αν μπορούσε να ελέγχει κάθε ένα από τα 8 άκρα του από ένα μόνο κεντρικό νευρικό σύστημα;», γράφει η λεζάντα της ανάρτησης.

Το CARBUZZ έγραψε ότι η διαφήμιση στη θεωρία βγάζει νόημα και μπορεί να τονίσει την τεχνολογία που χρησιμοποιεί το νέο αυτοκίνητο, ωστόσο παραμένει περίεργη.

Επίσης, το σύστημα που χρησιμοποιεί η νέα BMW Neue Klasse μοιάζει με χταπόδι, γιατί πολλοί μικροί αισθητήρες και τέσσερις υπολογιστές αυτοκινήτου συνδέονται ασύρματα μεταξύ τους, σχηματίζοντας θεωρητικά ένα σύστημα που παραπέμπει σε χταπόδι.

Δείτε την αλλόκοτη διαφήμιση της BMW: