Ο Τάιλερ Πέρι κατηγορείται για «σεξουαλική επίθεση, παρενόχληση και εργασιακά αντίποινα», σύμφωνα με αγωγή που κατέθεσε ένας ηθοποιός, υποστηρίζοντας ότι ο πασίγνωστος παραγωγός χρησιμοποίησε την επιρροή και την εξουσία του για να δημιουργήσει μια «εξαναγκαστική, σεξουαλικά εκμεταλλευτική δυναμική».

Σύμφωνα με τον Guardian, η αγωγή, που κατατέθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Λος Άντζελες και έγινε ευρέως γνωστή την Τρίτη, κατατέθηκε από τον Ντέρεκ Ντίξον, ο οποίος έπαιξε στις σειρές «Ruthless» και «The Oval» του Πέρι. Ο Ντίξον ισχυρίζεται ότι ο Πέρι τού υποσχέθηκε επαγγελματική εξέλιξη, αλλά τελικά τον υπέβαλε σε «κλιμακούμενη σεξουαλική παρενόχληση, επίθεση και βιαιοπραγία». Υποστηρίζει ότι υπέστη αυτήν την κακοποίηση ενώ ο Πέρι είχε πλήρη έλεγχο της απασχόλησής του, της αμοιβής του και των δημιουργικών του ευκαιριών -και ότι υπήρξαν αντίποινα όταν δεν ανταποκρίθηκε θετικά στις προσεγγίσεις του.

Ο Πέρι, δισεκατομμυριούχος σταρ της κινηματογραφικής σειράς «Madea», είναι μια από τις πιο ισχυρές φιγούρες του Χόλιγουντ, με δικά του τεράστια στούντιο στην Ατλάντα και συνεργασία με το δίκτυο της Όπρα Γουίνφρεϊ. Μεγάλες εταιρείες παραγωγής συχνά γυρίζουν έργα στις εγκαταστάσεις του.

Ο ίδιος αρνείται τις κατηγορίες, με τον δικηγόρο του να τις χαρακτηρίζει «εκβιασμό».

«Πρόκειται για κάποιον που ήρθε κοντά στον Τάιλερ Πέρι, απ’ ό,τι φαίνεται, μόνο και μόνο για να στήσει μια απάτη», δήλωσε ο δικηγόρος του Πέρι, Μάθιου Μπόιντ. «Ο Τάιλερ όμως δεν εκβιάζεται και είμαστε βέβαιοι ότι αυτοί οι κατασκευασμένοι ισχυρισμοί θα καταρρεύσουν».

Η αγωγή υποστηρίζει ότι ο Πέρι έχει «ανησυχητικό ιστορικό εκμετάλλευσης ευάλωτων ανδρών ηθοποιών και εργαζομένων» και συγκρίνει την περίπτωση του με εκείνες των Χάρβεϊ Γουάινστιν, Μπιλ Κόσμπι, R. Kelly και P. Diddy. Σύμφωνα με το κείμενο της αγωγής, «ο κ. Πέρι έχει πειστεί ότι με τα χρήματα και την εξουσία του μπορεί να αποκτήσει ό,τι θέλει».

«Ο Τάιλερ Πέρι χρησιμοποιεί την επιρροή και την εξουσία του για να παρενοχλεί, να κακοποιεί και να επιτίθεται σεξουαλικά σε ευάλωτους και φιλόδοξους εργαζομένους και ηθοποιούς που τον βλέπουν ως μέντορα», αναφέρεται.

Σύμφωνα με την αγωγή, οι δύο άντρες γνωρίστηκαν το 2019, σε εγκαίνια του στούντιο του Πέρι, όταν ο Ντίξον εργαζόταν για μια εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων. Ο Πέρι τον εντόπισε στο πλήθος, άρχισε να τον ρωτά για την εργασία του και αν είναι ηθοποιός. Στη συνέχεια, του έστελνε μηνύματα, αρχικά ρωτώντας για τις φιλοδοξίες του.

Στον Ντίξον προσφέρθηκε ένας ρόλος σε μία από τις σειρές του Πέρι, με την υπόσχεση ότι «ήταν ένας μικρός ρόλος που θα μπορούσε να μεγαλώσει», με την αγωγή να σημειώνει ότι αυτό αποτέλεσε το πρώτο βήμα σε μια σειρά από κλιμακούμενες προτάσεις «ανταλλαγής χαρών».

Μετά τον πρώτο του ρόλο, ο Ντίξον προσκλήθηκε στο σπίτι του Πέρι, όπου ήπιαν και συζήτησαν. Ο Πέρι τον προέτρεψε να μην οδηγήσει πίσω στο σπίτι του και τον οδήγησε σε ξενώνα, σύμφωνα με την αγωγή. Ο Ντίξον, κουρασμένος και χωρίς πιτζάμες, ξάπλωσε φορώντας μόνο εσώρουχα. Τότε, όπως ισχυρίζεται, ένιωσε κάποιον να γλιστράει στο κρεβάτι πίσω του και να τον χαϊδεύει στον εσωτερικό μηρό με σεξουαλικό τρόπο.

Η αγωγή περιγράφει πολλαπλά περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης και επίθεσης που διήρκεσαν για χρόνια, με ένα από αυτά να περιλαμβάνει την αφαίρεση των ρούχων του Ντίξον, το άγγιγμα στα οπίσθια και την απόπειρα εξαναγκασμού σε σεξουαλική πράξη.

Στην αγωγή περιλαμβάνονται και επικοινωνίες ανάμεσα στους δύο, με σεξουαλικά υπονοούμενα μηνύματα από τον Πέρι, τα οποία ο Ντίξον φαίνεται να προσπαθεί να απορρίψει ευγενικά.

Ο Ντίξον ζητά αποζημίωση τουλάχιστον 260 εκατομμυρίων δολαρίων.