Ο οδηγός κοιμόταν στο τιμόνι και το Tesla πήγαινε με 100 χλμ.

Δείτε το βίντεο που τράβηξε οδηγός άλλου οχήματος


AUTO
21:15
10/09/2019
Ο οδηγός κοιμόταν στο τιμόνι και το Tesla πήγαινε με 100 χλμ.
3
loading

Μία οδηγός σε αυτοκινητόδρομο της Μασαχουσέτης δεν πίστευε στα μάτια της όταν περνώντας δίπλα από ένα Tesla είδε τον οδηγό και τη συνοδηγό να… κοιμούνται του καλού καιρού.

Τα αυτοκίνητα Tesla έχουν λειτουργία «αυτόματου πιλότου» αλλά η εταιρεία έχει τονίσει ότι οι οδηγοί πρέπει να βρίσκονται σε εγρήγορση.

Η Ντακότα Ράνταλ κατέγραψε το βίντεο σχολιάζοντας: «Κοίταξα και είδα κάποιον να κοιμάται στη θέση του οδηγού και σκέφτηκα ότι αυτό δεν είναι σωστό. Οπότε έκανα διπλό πέρασμα, κοίταξα και κατάλαβα ότι ο άνδρας αυτός κοιμόταν του καλού καιρού». Σύμφωνα με την ίδια «το αυτοκίνητο φαινόταν να κινείται με ταχύτητα 90-100 χλμ. την ώρα».

Η γυναίκα σχολίασε στο κανάλι NBC10 της Βοστόνης ότι κόρναρε για να ξυπνήσει τον οδηγό αλλά χωρίς αποτέλεσμα προσθέτοντας ότι κινήθηκε δίπλα στο Tesla για περίπου 1 λεπτό.

Η αστυνομία έχει ενημερωθεί για το βίντεο και ερευνά την υπόθεση με εκπρόσωπος της Tesla να σημειώνει ότι το σύστημα που είναι εγκατεστημένο στα αυτοκίνητά της επανειλημμένως υπενθυμίζει στους οδηγούς να είναι σε εγρήγορση και ότι η χρήση του «αυτόματου πιλότου» απαγορεύεται όταν οι προειδοποιήσεις δεν λαμβάνονται υπόψη.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Καλα ενα τοσο

    προηγμένο αυτοκινητο και δεν εχει ενα σύστημα που να του λεει οτι ο οδηγος ειναι off, δηλαδη αν ο οδηγός πεθάνει αυτο θα συνεχίσει μέχρι τον αγιο πετρο για να τον παραδώσει χαχαααα

    1. avatar και αυτή οδηγούσε και κατέγραφε??

      Η vw εχει στα αυτόματά της, πχ στο auto lane assist, τι πιο απλό μπροστά στα tesla, την προειδοποίηση οδηγέ πάρε το τιμόνι....διαφορετικά, ναι στον Άγιο Πέτρο

    2. avatar Giorgis

      Έχεις ιδέα τι δυνατότητες έχει ο αυτόματος πιλότος των αεροπλάνων που έχει εξελιχθεί τόσες δεκαετίες? Μηδαμινές μπροστά σε αυτό το όχημα που είναι λίγων ετών. Ούτε να παρκάρει το αεροπλάνο στο υπόστεγο δεν μπορεί. Κι επίσης απαιτείται η ύπαρξη ανθρώπου-πιλότου σε εγρήγορση κατά τη λειτουργία του. Το θέμα όμως δεν είναι αν το γνωρίζει το όχημα (που το γνωρίζει ότι ο οδηγός είναι off καθώς έχει αισθητήρες στο τιμόνι και κάμερες που τον παρακολουθούν) αλλά το τι επιτρέπει ο νόμος. Ο νόμος λοιπόν θα έπρεπε να υποχρεώνει τους κατασκευαστές τέτοιων οχημάτων να τα φτιάχνουν έτσι ώστε να σταματάνε σιγά σιγά σε ένα ασφαλές μέρος όταν ο οδηγός δεν είναι σε εγρήγορση κι όχι να συνεχίζουν. Οι εταιρίες είναι μηχανές που βγάζουν λεφτά, δεν τις ενδιαφέρει η ασφάλειά σου, αν δεν το έχεις καταλάβει. Αν τις ενδιέφερε δεν θα πουλούσαν αυτοκίνητα με τελικές πάνω από 130 που είναι το ανώτερο όριο στις ευρωπαϊκές χώρες (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων σε κάποια τμήματα της Autobahn). Ούτε αυτοκίνητα που σπέρνουν τον καρκίνο.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει