Το πασίγνωστο όνομα του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου Facebook αποφάσισε να εκμεταλλευτεί ένας δαιμόνιος επιχειρηματίας από τη Βραζιλία.

Ο 30χρονος Humbert Camacho από μια μικρή πόλη της Βραζιλίας στα σύνορα με τη Βολιβία, έφτιαξε ένα νυχτερινό κλαμπ με το όνομα «Facebook».

«Η βασική ιδέα πίσω από το Facebook είναι ο διαμοιρασμός ιδεών, φίλων, στιγμών διασκέδασης και φωτογραφιών. Έτσι, αυτό που θέλαμε να κάνουμε ήταν να φτιάξουμε ένα κλαμπ με βάση το σκεπτικό αυτό, όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να έρχονται και να μοιράζονται πράγματα με τους φίλους τους, φωτογραφίες, εμπειρίες και στιγμές διασκέδασης», εξηγεί ο επιχειρηματίας.

Προσπαθώντας να επιλέξει το όνομα του μαγαζιού, έψαχνε για κάτι «trendy», κάτι που θα κινητοποιούσε τον κόσμο. «Έτσι σκεφτήκαμε το Facebook, όλοι μιλάνε για το Facebook» λέει.

Το συγκεκριμένο κλαμπ δεν είναι η πρώτη επιχειρηματική δραστηριοποίηση του Camacho. Αντίθετα το «Discoteca Insomnio» σε μία πόλη της Βολιβίας, ήταν το πρώτο που είχε ανοίξει αφού αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο.

Η πρώτη του επιχειρηματική κίνηση στέφθηκε με επιτυχία καθώς κάθε Σαββατοκύριακο περισσότεροι από 1.200 επισκέπτες επιλέγουν το μαγαζί του για τη διασκέδασή τους.

Τώρα ελπίζει να επαναλάβει το ίδιο και στη Βραζιλία και αν ισχύσει ότι συνέβη και με το κοινωνικό μέσο από το πήρε το όνομα του, τότε το μέλλον προβλέπεται εξαιρετικά ευνοϊκό για τον επιχειρηματία. Η λειτουργία του ξεκίνησε την προηγούμενη Παρασκευή.