Σε έρευνα που διεξήγαγε η διεθνούς φήμης πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ξενοδοχείων και καταλυμάτων ανά τον κόσμο, ένας από τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζει την κρίση των τουριστών αναφορικά με τις κρατήσεις διαμονής είναι τα σχόλια άλλων επισκεπτών.

Τόσο οι φωτογραφίες, όσο και οι περιγραφές των ξενοδοχείων δεν επηρεάζουν και τόσο τις επιλογές των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο, όσο οι κριτικές προηγούμενων επισκεπτών τους, ειδικά στην περίπτωση που αναζητούν πιο εναλλακτικές επιλογές διαμονής.

Σύμφωνα με την έρευνα της Booking.com, η οποία διεξήχθη μεταξύ του Δεκεμβρίου του 2018 και του Ιανουαρίου του 2019 σε ένα δείγμα 21.500 ταξιδιωτών από το 29 χώρες, το 70% των Βρετανών ταξιδιωτών θεωρούν μία αξιόπιστη πηγή πληροφοριών τις κριτικές, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται στο 75%.

Επιπλέον, το 42% εξ αυτών απάντησε ότι δεν πρόκειται να κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα με αρνητική κριτική για τον ιδιοκτήτη, ακόμη κι αν οι κριτικές για την τοποθεσία, την καθαριότητα και την τιμή ήταν θετικές. Το συγκεκριμένο ποσοστό παγκοσμίως ανέρχεται στο 53%.

Ο μέσος όρος, περίπου, των ερωτηθέντων απάντησε ότι το προσωπικό είναι πιο σημαντικός παράγοντας από την καθαριότητα, την τοποθεσία, τις υπηρεσίες, τις ανέσεις και την τιμή, ενώ οι Γάλλοι, οι Αυστριακοί και οι Γερμανοί είναι συνήθως πιο θετικοί με τις κριτικές τους αναφορικά με το προσωπικό και σε σύγκριση με τα υπόλοιπα στοιχεία του ξενοδοχείου.