Μετά από σχεδόν δυόμισι χρόνια παρουσίας στους δρόμους, τo μικρό αυτοκίνητο πόλης της Hyundai υποδέχεται την πρώτη του ανανέωση, η οποία είναι περισσότερο ουσιαστική και λιγότερο εικαστική, χωρίς να λείπουν βέβαια οι καθιερωμένες σε αυτές τις περιπτώσεις αισθητικές αλλαγές.

Το i10 από το Μάρτιο και έπειτα θα εφοδιάζεται με έναν νέο τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.000 κ.εκ., ο οποίος εκτός από τη χαμηλότερη κατανάλωση και τις μειωμένες εκπομπές CO2 επιτυγχάνει αύξηση της ιπποδύναμης σε σχέση με τον τετρακύλινδρο 1.1 που αντικαθιστά.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 68 ίππους, έναντι 66 του μεγαλύτερου σε χωρητικότητα που θα αποτελέσει παρελθόν, και με τη βοήθεια του συστήματος start/stop η έκδοση Blue περιορίζει τις εκπομπές CO2 κάτω από τα 100 γρ./ χλμ. (99 γρ./χλμ.).

Επιπλέον, η ισχυρότερη έκδοση του πεντάθυρου μικρού θα αποδίδει 85 ίππους από τον 1.300άρη βενζινοκινητήρα, ενώ θα συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Από πλευράς αισθητικών αλλαγών το κορεατικό μοντέλο διαθέτει επανασχεδιασμένη μάσκα, νέα φωτιστικά σώματα εμπρός πίσω και πιο σύγχρονες ζάντες 13 και 14 ιντσών. Με γνώρισμά του και πάλι την προσιτή τιμή πώλησης, το φρεσκαρισμένο i10 θα λανσαριστεί τους επόμενους μήνες και στην ελληνική αγορά.

Πηγή: cityauto.gr