Έχοντας εξασφαλίσει ήδη 2 δισ. δολάρια σε δύο εβδομάδες από την ημέρα κυκλοφορίας της, η wearable συσκευή εγκαινιάζει μια νέα μεν, δοκιμασμένη δε, συνεργασία με τη δημοφιλή εφαρμογή φωτογραφιών Instagram, η οποία ήδη από την παρουσία της στα smartphones είχε εξίσου καταγράψει ανθηρά κέρδη.

Περνάει πλέον και στον χώρο των έξυπνων ρολογιών, η εφαρμογή, που ανήκει στο Facebook, θα ενσωματωθεί στο Apple Watch, ώστε οι χρήστες του έξυπνου ρολογιού θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τη δραστηριότητα των στενότερων φίλων τους στο Instagram, λαμβάνοντας ειδοποιήσεις αμέσως μόλις εκείνοι αναρτήσουν μία φωτογραφία.

Η εν λόγω συνεργασία μάλιστα προκάλεσε έκπληξη καθώς το Instagram είχε μέχρι στιγμής περιορίσει την παρουσία του στα κινητά, μένοντας μακριά από άλλες έξυπνες συσκευές, όπως είναι τα γυαλιά Google’s Glass ή η σειρά wearable προϊόντων της Samsung, Galaxy Gear.