Κανείς δεν εξεπλάγη με την πρόβλεψη βροχής στην γαλλική πίστα του Magny Cours (Μανικούρ). Η Superpole σύμφωνα με τους κανονισμούς διεξήχθη σε 2 περιόδους, με διάρκεια 20 λεπτά η κάθε μία.

Έξι αναβάτες της SP1 δεν πέρασαν στην SP2 –όπου λόγω πρόβλεψης για βροχή, η σωστή κίνηση ήταν να προσπαθήσουν οι αναβάτες για καλόν χρόνο από πολύ νωρίς. Αυτό δημιούργησε συνωστισμό και δυσκόλεψε τους κορυφαίους αναβάτες να βρουν ελεύθερο διάδρομο για να κάνουν χρόνο.

Τελικά ο σπεσιαλίστας των Superpole Tom Sykes (Kawasaki ZX-10R) προσπέρασε τόσο τον καιρό όσο και το «πήξιμο», φτάνοντας στην 8η φετινή του Superpole.

Από νωρίς στην SP1 πρώτος πέρασε ο Sykes με χρόνο 1’52.056. Έπειτα, 10 λεπτά πριν τη λήξη της περιόδου έπεσε από μπροστινό ο Leon Haslam που πάλευε με τον Vincent Philippe και επέστρεψε κουτσαίνοντας στο box της ομάδας του.

Οι τεχνικοί του δούλεψαν μανιακά, προσπαθώντας να επισκευάσουν τη μοτοσυκλέτα του και τα κατάφεραν, αφού ο Haslam ξαναμπήκε, κάνοντας έναν από τους κορυφαίους χρόνους.

Ταυτόχρονα στην κορυφή ανέβαινε ο Toni Elias και αμέσως μετά, ενώ ο καιρός φάνηκε να μαλακώνει, ο Michel Fabrizio που πρώτος φόρεσε ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Ιταλός στη συνέχεια αντάλλαξε πολλές φορές αυτήν τη θέση με τον συμπατριώτη του Davide Giugliano.

Ενώ απέμενε λιγότερο από ένα λεπτό, ο Tom Sykes είχε βρεθεί τόσο κάτω στην κατάταξη που δεν ήταν βέβαιο αν θα περνούσε στην SP2. Όμως στον τελευταίο του γύρο, κι ενώ είχε βγει η σημαία που δήλωσε τη λήξη χρόνου, ο Άγγλος έκανε ένα 1’44.897 περνώτας μπροστά από όλους.

Η πρόβλεψη για την Superpole 2 έλεγε βροχή, αλλά έπεσε έξω. Στις μοτοσυκλέτες φορέθηκαν σλικ λάστιχα και οι αναβάτες (για να προλάβουν να κάνουν καλό χρόνο πριν έρθει η βροχή), έκαναν γιουρούσι στην πίστα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Ο Sykes έκανε γρήγορα ένα πολύ δυνατό 1’42.385, αλλά σύντομα ο Laverty ανταπέδωσε, περνώντας πρώτος. Έπειτα ανάμεσά τους μπήκε και ο Guintoli, σπρώχνοντας τον Sykes στην τρίτη θέση.

Δέκα λεπτά πριν το τέλος βγήκαν τα «μεγάλα μαχαίρια», δηλαδή τα υπερμαλακά λάστιχα qualifier που αντέχουν-δεν αντέχουν 2 γύρους. Ο Tom Sykes έγραψε αμέσως 1’39.571 και επέστρεψε στο box της Kawasaki για να φορέσει το δεύτερο ζευγάρι qualifier. Αλλά τότε βγήκαν οι λευκές σημαίες -προειδοποίηση βροχής σε κάποια σημεία της πίστας.

Ο τρελο-Άγγλος δεν χαμπάριασε, βγήκε πάλι και παραμερίζοντας σχεδόν με γόνατα κι αγκώνες τους πιο αργούς αναβάτες (ο Vincent Philippe πήρε μεγάλη τρομάρα) ή κάνοντας σλάλομ ανάμεσά τους, κατέβασε πάλι τον χρόνο του στο 1’38.592 και εξασφάλισε πλέον την Pole για την Κυριακή.

Με παρόμοιο τρόπο μπόρεσε την ίδια ώρα να κάνει έναν πολύ καλόν χρόνο και ο Giugliano, διεμβολίζοντας την τριάδα των πρώτων.

Superpole2
1 66 T. SYKES Kawasaki ZX-10R 1’38.592 – 292,7 χαω
2 50 S. GUINTOLI Aprilia RSV4 Factory 1’39.397 +0.805 296,7
3 34 D. GIUGLIANO Aprilia RSV4 Factory 1’39.933 +1.341 292,7
4 58 E. LAVERTY Aprilia RSV4 Factory 1’40.410 +1.818 294,3
5 84 M. FABRIZIO Honda CBR1000RR 1’40.864 +2.272 278,4
6 86 A. BADOVINI Ducati 1199 Panigale R 1’40.926 +2.334 276,9
7 33 M. MELANDRI BMW S1000 RR 1’41.361 +2.769 289,5
8 19 C. DAVIES BMW S1000 RR 1’41.375 +2.783 295,9
9 52 V. PHILIPPE Suzuki GSX-R1000

Superpole1
10 51 M. PIRRO Ducati 1199 Panigale R 1’47.871 +2.974 279,8
11 24 T. ELIAS Aprilia RSV4 Factory 1’47.886 +2.989 273,4
12 16 J. CLUZEL Suzuki GSX-R1000 1’48.221 +3.324 273,4
13 44 D. SALOM Kawasaki ZX-10R 1’48.916 +4.019 269,3
14 57 L. LANZI Ducati 1098R 1’50.257 +5.360 261,5
15 91 L. HASLAM Honda CBR1000RR 1’51.796 +6.899 281,3

Δεν πέρασαν στην Superpole 1
16 8 M. AITCHISON Kawasaki ZX-10R 1’41.137 +2.428 272,0
17 23 F. SANDI Kawasaki ZX-10R 1’41.281 +2.572 275,5
18 32 F. LAI Ducati 1199 1’42.474 +3.765 285,7
19 31 V. IANNUZZO BMW S1000 RR 1’43.180 +4.471 268,7