Αυτή η «φωτογραφία» δείχνει την τελική μορφή του Superbike της Lotus με την κωδική ονομασία C-01. Κατά πώς ταιριάζει στη ψηφιακή μας εποχή, δεν πρόκειται ακριβώς για φωτογραφία αλλά για μια virtual επεξεργασμένη απεικόνιση της τελικής μοτοσυκλέτας.

Ωστόσο η διαρροή της γιορτάστηκε παγκοσμίως με πληθώρα άρθρων, αναλύσεων και κρίσεων, σαν να είδαμε κιόλας τη Lotus σε μέταλλο, ανθρακόνημα και λάστιχο. Έτσι είναι.

Τη ψηφιακή σύνθεση διέρρευσε άτομο που εργάζεται στο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας. Ο ίδιος βεβαίωσε τον συντάκτη του MCN πως ήδη η μοτοσυκλέτα υπάρχει και έχει αρχίσει τις δοκιμές με και χωρίς το εντυπωσιακό κουστούμι.

Κατ’ άλλους υπάρχουν ήδη δύο πρωτότυπα που έχουν κιόλας κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών. Κάτι που επιβεβαιώνεται (ότι κινείται) από τη φωτογραφία και την αντανάκλαση που τεχνιέντως έχει αποτυπωθεί στο φεριγκ. Δείχνει να έχει φωτογραφηθεί σε εξωτερικό χώρο που έχει μάλιστα και ένα τμήμα βαμμένο στη λογική των βιραζ, λευκό και κόκκινο. Που μπορεί να είναι και πεζοδρόμιο βενζινάδικού…

Σύμφωνα με πληροφορίες ο μαρτυριάρης είναι ο Colin Kolles της αγωνιστικής ομάδας Kodewa, η οποία εξελίσσει τη μοτοσυκλέτα σε συνεργασία με τον Οίκο Βελτιώσεων Holzer στη Γερμανία. Ο ίδιος αποκάλυψε πως στις δοκιμές η C-01 φορούσε ένα V2 παραγωγής.

Πρόκειται για KTM ή Ducati; Θα το μάθουμε στο τέλος του Φεβρουαρίου οπότε θα γίνει η επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας. Οι περισσότερες ενδείξεις πάντως γέρνουν την πλάστιγγα προς τη μεριά του V2 από το KTM RC8R, αν κρίνουμε από το καπάκι του κινητήρα που διακρίνεται.

Η απεικόνιση δείχνει τον κινητήρα ολότελα «εγκιβωτισμένο» σε μια ανθρακονημάτινη φορεσιά, που εντυπωσιάζει αρχικά αλλά μετά απογοητεύει, καθώς μοιάζει σαν η μοτοσυκλέτα να τρύπησε ένα βαρέλι και το φόρεσε για να κρύψει τη γύμνια της. Αφήστε που θυμίζει και την Voxan Wattman.

Πάντως και το Superbike είναι άστοχος ως όρος καθώς ο προσανατολισμός είναι σαφώς προς το χώρο των muscle bikes τύπου Ducati Diavel ή ακόμη περισσότερο τα drag bikes. Χωρίς φέριγκ, ούτε φτερά στους τροχούς, με δύο συμβατικά αμορτισέρ και minimal χώρους φιλοξενίας –σέλα, δηλώνει ξεκάθαρα που κινείται σχεδιαστικά.

Για το σχεδιασμό της ευθύνεται ο περίφημος βιομηχανικός σχεδιαστής Daniel Simon που έχει δουλέψει για τη Bugatti και τη VW, ενώ έκανε όνομα στο Χόλιγουντ συλλαμβάνοντας την εξωπραγματική Lightcycle του φιλμ «Tron Legacy».

Η σχέση των Kodewa και Holzer με την Lotus είναι έμμεση. Οι Γερμανοί έχουν αγοράσει την άδεια να χρησιμοποιήσουν το όνομα Lotus σε μια μοτοσυκλέτα δικής τους επινόησης. H Kodewa από την άλλη είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη του αγωνιστικού πρωτότυπου Le Mans Prototype 2, για χάρη της Lotus.

Οπότε η Lotus C-01 δεν θα κατασκευάζεται από τη Lotus, αλλά στην Γερμανία.