Εν αναμονή του αποψινού Α’ Ημιτελικού, η Μαρία Κοζάκου και ο Γιώργος Καπουτζίδης είχαν μια φιλική με τους Έλληνες δημοσιογράφους που βρίσκονται στην Ελβετία και μοιράστηκαν μαζί τους τον ενθουσιασμό τους για την επιστροφή τους στην Eurovision και θυμήθηκαν δύσκολες και ευχάριστες στιγμές από παλιές τους συνεργασίες, κατά τη μετάδοση των τραγουδιών.

 Εκτός από τις αναμνήσεις από προηγούμενες διοργανώσεις, η συζήτηση επικεντρώθηκε στην πρωτοποριακή κάλυψη της ΕΡΤ. Φέτος, μέσω του Eurovision Channel στο ERTFLIX, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τους Ημιτελικούς και τον Τελικό απευθείας από τη Βασιλεία, χωρίς διαφημίσεις και με υπηρεσίες προσβασιμότητας.

Η Μαρία Κοζάκου αναφέρθηκε στη δημιουργία μιας ειδικής παραγωγής για άτομα με αναπηρία, με διερμηνεία νοηματικής και υπότιτλους.

Ο Γιώργος Καπουτζίδης πρόσθεσε ότι έχουν ετοιμάσει ακουστική περιγραφή για άτομα με προβλήματα όρασης, τόσο για τον Α’ όσο και για τον Β’ Ημιτελικό, καθώς και για την ελληνική συμμετοχή της Klavdia.

Μάλιστα, περιέγραψαν την ελληνική εμφάνιση σαν μια μικρού μήκους ταινία. Και οι δύο παρουσιαστές εξέφρασαν τη θετική τους γνώμη για την Klavdia και το τραγούδι της “Αστερομάτα”, την επιλογή του κοινού στον εθνικό τελικό.

Η γενική διευθύντρια προγράμματος της ΕΡΤ τόνισε τη συλλογική προσπάθεια όλων των τμημάτων της δημόσιας τηλεόρασης για την επιτυχή υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος.

Eurovision Channel

Η ΕΡΤ κάνει ένα ιστορικό βήμα, καθιστώντας για πρώτη φορά τον δημοφιλή διαγωνισμό της Eurovision προσβάσιμο σε άτομα με αναπηρία. Και οι τρεις ζωντανές μεταδόσεις από τη Βασιλεία – ο Α’ Ημιτελικός (απόψε, 13 Μαΐου), ο Β’ Ημιτελικός (15 Μαΐου) και ο μεγάλος Τελικός (17 Μαΐου) – θα είναι διαθέσιμες με υπηρεσίες προσβασιμότητας στο Eurovision Channel του ERTFLIX.

Παράλληλα με τη συνεχή ροή της ΕΡΤ1 χωρίς διακοπές, οι θεατές θα μπορούν να παρακολουθήσουν: υποτιτλισμό στην ελληνική γλώσσα για όλα τα τραγούδια με απόδοση στίχων και μουσικής, διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα για τα τραγούδια και για τα σχόλια των Μαρίας Κοζάκου και Γιώργου Καπουτζίδη, καθώς και στοιχεία ακουστικής περιγραφής από τους σχολιαστές για την πληρέστερη κατανόηση των οπτικών στοιχείων.