Εκτός από μια σειρά από αισθητικές αναβαθμίσεις, το νέο cee’d GT Line σηματοδοτεί την άφιξη στην Ευρώπη του νέου downsized κινητήρα της Kia 1.0lt T-GDI (υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού) αλλά και των νέων 7τάχυτων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη.

Το GT Line προσφέρει σπορ εμφάνιση και τις υψηλές αποδόσεις του Kia pro_cee’d & cee’d GT, αλλά και την χρηστικότητα του συμβατικού μοντέλου της οικογένειας cee’d. To GT Line είναι διαθέσιμo σε όλους τους τύπους αμαξώματος, pro_cee’d, cee’d, και Sportswagon.

Το εξωτερικό του εξελίσσει τη σχεδιαστική γλώσσα του cee’d GT, με φώτα ημέρας LED τύπου ice cube και βαθύτερo προφυλακτήρα γύρω από τη μάσκατης Kia «μύτη-τίγρης». Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, τόσο στο hatchback cee’d όσο και στοpro_cee’d, υπάρχει μεγαλύτερος προφυλακτήρας με δύο εξατμήσεις, ενώ το Sportswagon είναι εξοπλισμένο με διπλή εξάτμιση και πίσω αεροδυναμικό διαχύτη.

Όλα τα μοντέλα GT Line διαθέτουν στάνταρ τα πλευρικά μαρσπιέ του μοντέλου GT και πίσω φως LED, καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου 17”.

Το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί, είναι πιο σπορ, και είναι επηρεασμέ-νο από την καμπίνα των υπερτροφοδοτούμενων pro_cee’d & cee’d GT. To GT Line διαθέτει κομψή, νέα γκρι, λευκή και μαύρη ταπετσαρία με γκρι ραφές. To λογότυπο GT Line διακοσμεί όλη την καμπίνα ενώ χρησιμοποιείται το ίδιο piano black στην κονσόλα, το ίδιο δερμάτινο τιμόνι και τα πεντάλ από κράμα αλουμινίου που διαθέτουν και τα υψηλής απόδοσης μοντέλα GT της Kia. Το ταμπλό είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα νέοκουμπί start-stop από αλουμίνιο, GT, διαθέτει φωτισμό για το USB και τη θύρα AUX-IN και νέα επένδυση χρωμίου γύρω από τους αεραγωγούς και διακόπτες παραθύρων.

Η ανάρτηση και το σύστημα πέδησης είναι ακριβώς τα ίδια που υπάρχουν και στις εκδόσεις GT.

Οι εκδόσεις GT Line εφοδιάζονται με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα της «T-GDI» 1.0lt, ένα μικρότερου κυβισμού (downsized) τρικύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευαστεί για να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, ενώ προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού. Αυτή είναι η πρώτη σειρά της Kia με μικρότερου κυβισμού (downsized) κινητήρες που πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην Ευρώπη.

Ο 1.0lt T-GDI κινητήρας παράγει 120ps και172Nm ροπής, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές CO2 από τον κινητήρα 1.6lt GDI που διαθέτουν άλλα μοντέλα cee’d. Το cee’d GTLine 1.0lt είναι επίσης διαθέτει στον βασικό εξοπλισμένο το σύστημα εξοικονόμησης καυσίμων της Kia Idle Stop & Go, βελτιώνοντας τις εκπομπές και την οικονομία καυσίμου, ενώ το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο και με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, αναπτύχθηκε εσωτερικά στο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρίας στο Namyang στην Κορέα, διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, προηγμένο σύστημα ψύξης του κινητήρα και μια ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγή για καθαρότερες εκπομπές ρύπων.

Η άμεση απόκριση του κινητήρα και η εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ήταν οι προτεραιότητες κατά την εξέλιξη του κινητήρα.

Όπως ο νέος κινητήρας εξελίχθηκε εσωτερικά έτσι και το νέο 7τάχυτο κιβώριο DCT της Kia έχει επίσης εξελιχθεί εσωτερικά. Έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τη σπορ αίσθηση οδήγησης στη χειροκίνητη λειτουργία, καθώς και την άνεση και την ομαλότητα στην αυτόματη λειτουργία.

Οι οδηγοί του GT Line θα επωφεληθούν από πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων από ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και από το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας. Αναμένεται ότι το νέο DCT θα προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με το απερχόμενο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Οι ομάδες Έρευνας & Ανάπτυξης της Kia στοχεύουν σε μια βελτίωση από 3-5% στην επιτάχυνση (0 έως 100 χλμ) και 5-7% βελτίωση στην μείωση των καυσίμων. Μετά το cee’d GT Line, το νέο 7τάχυτο DCT θα είναι διαθέσιμο στο μέλλον σε μια σειρά από μοντέλα της Kia, με τα ανάλογα οφέλη στην μείωση των καυσίμων και τις επιδόσεις.

Το DCT διαθέτει δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας από τους οποίους ενεργοποιείται από ηλεκτρικούς μηχανισμούς.

Ο μηχανισμός του DCT λειτουργεί σειριακά καθώς το αυτοκίνητο αναμένοντας την επόμενη ταχύτητα που θα χρειαστεί ο οδηγός, την έχει ήδη προεπιλέξει. Έτσι το kickdown είναι αμεσότερο, το φρενάρισμα με τον κινητήρα αποδοτικότερο και ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες.

Το cee’d GT Line θα διατίθεται προς πώληση στο 4ο τρίμηνο του 2015 σε όλη την Ευρώπη και στην Ελλάδα, ενώ θα διαθέτει τη μοναδική 7ετή (ή 150.000 χιλιόμετρα) εργοστασιακή εγγύηση της Kia.

Η οικογένεια cee’d σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στην Ευρώπη, εξακολουθεί να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της Kia στη Ζίλινα της Σλοβακίας. Με πωλήσεις που φθάνουν στις 75.960 μονάδες σε όλη την Ευρώπη το 2014, τοcee’d παραμένει ένα από τα μοντέλα best seller της μάρκας.