Με την έκθεση «Future of Joy», το BMW Group Design δίνει το παρών στο Salone del Mobile 2024 στο Μιλάνο. Κεντρικό θέμα της έκθεσης είναι η Neue Klasse και η σημασία της για τη στρατηγική σχεδιασμού της μάρκας BMW. «Η Neue Klasse αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά οχημάτων BMW, η οποία είναι ηλεκτρική, ψηφιακή και κυκλική», σχολιάζει ο Adrian van Hooydonk,
επικεφαλής του BMW Group Design.

«Πρόκειται για κάτι που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού για ολόκληρη την εταιρεία. Αυτή η αλλαγή είναι ιδιαίτερα εμφανής στη σχεδίαση. Είτε μέσω της συγχώνευσης αναλογικού και ψηφιακού κόσμου και των νέων υλικών βιολογικής προέλευσης, είτε μέσω της μονολιθικής σχεδιαστικής γλώσσας που περιορίζεται στα ουσιώδη». Το «Future of Joy» παρουσιάζει περιβάλλοντα εργασίας στα οποία οι σχεδιαστές της μάρκας αναπτύσσουν πρωτοποριακές λύσεις για την ηλεκτρική, ψηφιακή και κυκλική κινητικότητα του αύριο.

Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα ενημερωθούν για τη νέα στρατηγική σχεδιασμού και τη διαδικασία ανάπτυξης των δύο οχημάτων Vision και θα μπορούν να δουν, να ακούσουν, να αισθανθούν, να γευτούν, ακόμα και να μυρίσουν την Neue Klasse.

Στην αυγή μιας νέας εποχής για τη σχεδίαση

Η φιλοδοξία για τη δημιουργία τεχνολογικά άριστων προϊόντων και – ταυτόχρονα – συναισθηματικών ανθρωποκεντρικών εμπειριών, είναι ολοφάνερη στην έκθεση. Περνώντας την πύλη εισόδου, η οποία είναι ιδιαίτερα ελκυστική με το floral design της, οι επισκέπτες εισέρχονται σε έναν νέο κόσμο. Από τον δρόμο, γίνεται ήδη αντιληπτή η αύρα της BMW Vision Neue Klasse. Με μια διακριτική εμπειρία ήχου και αρώματος, οι επισκέπτες βιώνουν άμεσα την αίσθηση ενός αισιόδοξου και εμπνευσμένου μέλλοντος. Αυτό γίνεται ξεκάθαρο με την Vision Neue Klasse, η οποία δεσπόζει στο κέντρο του προαύλιου χώρου αναδεικνύοντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, που συνοψίζεται στο τρίπτυχο «καθαρή, κομψή και διαχρονική». Το αίθριο γίνεται τόπος συνάντησης, έμπνευσης και ανταλλαγής ιδεών.

Μεταβαίνοντας στο εσωτερικό της έκθεσης ο επισκέπτης εισέρχεται σε έναν πιο ζεστό κόσμο χρωμάτων με κίτρινους και πορτοκαλί τόνους. Εξερευνώντας τους διαφορετικούς τομείς σχεδίασης, όπως το εσωτερικό και το εξωτερικό, η σχεδίαση χρωμάτων και επενδύσεων, καθώς και ο σχεδιασμός διεπαφής χρήστη και ήχου, ανακαλύπτει πώς οι μέχρι πρότινος ανεξάρτητες κατηγορίες συγχωνεύονται μεταξύ τους και μαζί δημιουργούν μια ολιστική εμπειρία για τον χρήστη.

Ένα φωτιστικό σόου παίζει με τις χρωματικές φιλοσοφίες των δύο οχημάτων: κίτρινο για την Vision Neue Klasse και πορτοκαλί για την Vision Neue Klasse X. Η ματ ασημί οροφή της αίθουσας δημιουργεί μια αίσθηση ατελείωτου χώρου ως αποτέλεσμα της αντανάκλασης συμβολίζοντας την αρμονία μεταξύ ανθρώπων και τεχνολογίας. Βιώσιμα δείγματα χρωμάτων και υλικών, έργα τέχνης από τη διαδικασία εργασιών και σχεδίασης και παρουσιάσεις πολυμέσων των Vision Neue Klasse και Vision Neue Klasse X επιτρέπουν στο κοινό να βυθιστεί στην αίσθηση της «θετικής ελαφρότητας» της Neue Klasse.

Το «Future of Joy» θα λειτουργεί στο πλαίσιο του Salone del Mobile από 16 έως 21 Απριλίου 2024 και ώρες 10 π.μ. – 7 μ.μ. στο House of BMW στη Via Monte Napoleone 12 στο Μιλάνο.