Ο ανταγωνισμός μεταξύ της Nike και της Adidas μετατρέπεται σε μάχη επικών -marketing- διαστάσεων ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 στο Λονδίνο.

Η Adidas, ως επίσημη χορηγός των Αγώνων, φιλοδοξεί να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία ώστε να προσπεράσει επιτέλους την αιώνια αντίπαλό της. Χαρακτηριστικά υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή η διαφορά των δύο κολοσσών είναι μικρότερη από ποτέ με τη Nike να καταλαμβάνει το 18% της αγοράς αθλητικής ένδυσης και την Adidas να ακολουθεί με 15%.
Κατά τη διάρκεια των αγώνων η γερμανική εταιρεία θα ντύσει με προϊόντα της τους αθλητές, τους λαμπαδηδρόμους και τους περίπου 70.000 εθελοντές που θα συμμετάσχουν στη διοργάνωση. Τα συνολικά κέρδη από τις πωλήσεις των ενδυμάτων εκείνη την περίοδο αναμένεται να ξεπεράσουν τα 115 εκατομμύρια ευρώ.

Αξίζει βεβαίως να αναφερθούμε στην ενδυματολογική καινοτομία που θα προωθήσει η Adidas: τα ανακυκλώσιμα ρούχα. Πρόκειται για ενδύματα φιλικά προς το περιβάλλον που θα κατασκευαστούν από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.

Οι κινήσεις στην σκακιέρα γίνονται όλο και πιο έξυπνες όσο πλησιάζει το μεγάλο γεγονός. Η Adidas σκοπεύει να εγκαταστήσει τουλάχιστον 100 “Adi-zones”, χώρους δηλαδή ειδικά διαμορφωμένους για αθλητικά καταστήματα όπου οι πελάτες θα μπορούν να παίξουν ποδόσφαιρο, μπάσκετ κλπ δοκιμάζοντας τα καινούργια προϊόντα της εταιρείας.

Οι αμερικανοί όμως δεν άργησαν να δώσουν έμπρακτα την απάντησή τους. Η Nike άνοιξε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματά της στο εμπορικό κέντρο που βρίσκεται δίπλα από το Ολυμπιακό Στάδιο του Λονδίνου από το οποίο αναμένεται να περνά καθημερινά το 70% των φιλάθλων. Συμφωνία έγινε επίσης μεταξύ της Nike και του δημάρχου του Λονδίνου, Μπόρις Τζόνσον, ώστε η εταιρεία να προμηθεύει με ρούχα τους αθλητικούς συλλόγους και τα γυμναστήρια της πόλης.