Αυτό είναι το σχέδιο Λαφαζάνη για επιστροφή στη δραχμή

Η πρόταση που έχει επεξεργαστεί η Αριστερή Πλατφόρμα


ΠΟΛΙΤΙΚΗ
8:12
15/07/2015
Αυτό είναι το σχέδιο Λαφαζάνη για επιστροφή στη δραχμή
131
loading

Το πλάνο της Αριστερής Πλατφόρμας του ΣΥΡΙΖΑ για επιστροφή στη δραχμή παρουσίασε ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, σε εκδήλωση της Πλατφόρμας σε κεντρικό ξενοδοχείο.

Σύμφωνα με την πρόταση η κυβέρνηση να πάει τη χώρα σε εθνικό νόμισμα «παίρνοντας 22 δισ. ευρώ από την Τράπεζα της Ελλάδος, με τα οποία θα πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις και στο μεσοδιάστημα να χρησιμοποιήσουμε τον χρόνο για να τυπώσουμε δικό μας νόμισμα».

Σύμφωνα με πληροφορίες αυτό είναι το εναλλακτικό σχέδιο που είχαν επεξεργαστεί τα στελέχη της Αριστερής Πλατφόρμας. Το σχέδιο προβλέπει να πάρει η κυβέρνηση τον άμεσο έλεγχο στο Νομισματοκοπείο Χολαργού, όπου φυλάσσεται το χρηματικό απόθεμα της Τράπεζας της Ελλάδος,να το χρησιμοποιήσει για τους μισθούς και συντάξεις χωρίς την άδεια της ΕΚΤ, δηλαδή να κυκλοφορήσει χρήμα και ταυτόχρονα να ξεκινήσει να τυπώνει εθνικό νόμισμα.

Μάλιστα απαντώντας στο ερώτημα αν είναι ρεαλιστικό να μπει η κυβέρνηση στο Νομισματοκοπείο και πάρει τα αποθέματα χωρίς την άδεια της ΕΚΤ, ο Στάθης Λεουτσάκος, στέλεχος της Αριστερής Πλατφόρμας και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επεσήμανε ότι «υπάρχουν εναλλακτικές και έχουν κατατεθεί. Μας έχουν κηρύξει έναν ασύμμετρο πόλεμο δεν υπάρχει συμμετρία. Περί πολέμου πρόκειται. Σήμερα απέναντι στην Ελλάδα κήρυξαν πόλεμο».

Είπε ακόμη ότι: «Στην Ευρώπη υπάρχουν πολλά νομίσματα. Το νόμισμα είναι για να βελτιώνει το βιοτικό επίπεδο του λαού.

Το να αποκτήσει η χώρα τη νομισματική της αυτοτέλεια από ότι φαίνεται είναι μονόδρομος».

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

131
σχόλια
  1. avatar ΜΕΔΟΥΣΑ

    ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΑΦΑΖΑΝΗ..ΚΑΝΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ! ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΝΟΜΙΣΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΕΝΩ ΤΟ ΕΥΡΩ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΣΕΙ....

    1. avatar n1K0SsT

      Δε μπορεί τρολάρει αυτό.

  2. avatar Μπερδεμενος

    Με μπερδευτε με ολα αυτα τα αρνητικα που λετε για την δραχμη κυριοι.
    Δηλαδη τι πρεπει να κανουμε,για να αντιμετωπισουμε το ενδεχομενο αυτης της καταστασης,το οποιο δυστυχως ειναι αναποφευκτο;
    Οι ξενοι αναλυτες,μιλουν συνεχως για μη βιωσιμο χρεος,και μολις σημερα διαβασα ενα αρθρο,που αφορα το ΔΝΤ,το οποιος αναφερεται σε χρεος 170% εως το 2022,εναντι 120% που προεβλεπαν,και προτεινει να μας δωσει μια περιοδο χαριτος εως το 2053,ενω ηταν μεχρι το 2023.
    Διαβασα καπου και για την Πορτογαλια,οτι το προγραμμα λιτοτητας θα φτασει τουλαχιστον μεχρι το 2035.
    Αυτο κυριοι σημαινει,οτι ειμαστε στον δρομο για την δραχμη,και αντι να σταθουμε,αν μας συμφερει η οχι,να την κοψουμε,ισως πρεπει να βρουμε ενα τροπο να το κανουμε με λιγοτερες επιπτωσεις;
    Ξερετε η θεωρια ειναι παντα υπεροχη,αλλα η πραξη αποδεικνυεται πικρη και δυσαρεστη,αλλα δυστυχως παντα επιβιωνει.
    Τι κανουμε λοιπον;

  3. avatar megaloagroths

    στο ποθεν εσχες δηλωσε ενα εκατομμυριο σε αγορες της ασιας,οταν το φερει ελλαδα μπορει να εχει αποψη,πιο πριν οτιδηποτε αλλο ειναι προδοσια

    1. avatar indian

      τζουζει;

  4. avatar Μπερδεμενος

    Κριμα.
    Τοσα πολλα σχολια,και κανενας δεν μπηκε στον κοπο να μας εξηγησει, με σοβαρο τροπο βεβαια,την πραγματικοτητα της δραχμης.
    Γιατι μονο φωνες,οτι αυτη ειναι η λυση,η απο την αλλη οτι θα ερθει η συντελεια του κοσμου,μονο μπερδεματα δημιουργουν.
    Δεν μπορει τοσες χωρες να εχουν εθνικο νομισμα,και να μην εχουν κριση ,και αλλες να εχουν ευρω,και να βιωνουν κριση και λιτοτητα.
    Υπαρχουν χωρες του τριτου κοσμου βεβαια,με σοβαρο προβλημα φτωχειας,αλλα αυτες ουδεποτε ειχαν το επιπεδο της χωρας μας.
    Παραδειγματα οπως της Βενεζουελας,ειναι ατυχη,διοτι η Βενεζουελα,ηταν παντα μια φτωχη χωρα,παρα τον πλουτο της,λογω εκμεταλευσης του πλουτου αυτου,απο τους λιγους,και δεν ανεπτυξαν βαρια βιομηχανια,ωστε να δημιουργησουν κατι.
    Εμεις δεν εχουμε νομιζω τετοιο θεμα,αρκει βεβαια να το θελησουμε,και να μην κατσουμε παλι στο καφενειο.
    Εχουμε και εργοστασια,και βιοτεχνιες,και γνωσεις τεχνικες,πολυ καλυτερες απο τις φτωχες,με υπουλο τροπο χωρες.
    Τα ξεχασαμε ισως,αλλα ποτε δεν ειναι αργα.
    Αχρειαστα να ειναι,αλλα ε αναγκη δεν θα πεθανουμε κιολας.
    Ο Ελληνας φτωχος και τιμιος,ηταν παντα ευτυχισμενος.
    Ο ψευτικος πλουτος μας χαλασε.

  5. avatar Παρατηρητής

    Όσοι είναι υπερ αυτής της πρότασης Λαφαζάνη πρέπει να το σκεφτούν ξανά. Είναι καθαρή συνταγματική εκτροπή. Θέλουν να εγκατασταθεί στην Ελλάδα ένα σταλινικού τύπου κράτος, μια (αριστερή) χούντα? Όσοι δεν έχουν εμπειρία τί είναι αυτό ας ρωτήσουν τους φουκαράδες τους μετανάστες στην Ελλάδα από αυτά τα κράτη που έζησαν τέτοια καθεστώτα. Τί να λέμε τώρα... Όποιος από θυμό και πόνο μου πει ότι ο δρόμος της Ευρώπης είναι χειρότερος ας το σκεφτεί καλλίτερα, τουλάχιστον εδώ έχεις κάποια ελπίδα να προκόψεις και μια ελπίδα να αλλάξεις την κατάσταση...

    1. avatar agilotos.stravos

      Παρατηρητής τα σταλινικα κρατη δεν ειχε σχεση με την αριστερα.
      Ο καθε μεταναστης που φευγει απο τη χωρα του, εχει χιλιαδες διαφορετικους λογους να το κανει και μονο κακα θα πει.Γιατι αν μιλαγε θετικα δε θα εφευγε!
      Ο κομμουνισμος ιστορικα επρεπε να κυβερνησει σε αυτον εδω τον τοπο μετα την απελευθερωση της Αθηνας τον Οκτωβρη του 1944. Αν η Ιστορια θελει να παρει μια ρεβανς μετα απο τοσες δεκαετιες...τι να πω...Στο γραφω εντελως αντικειμενικα αυτο.
      Και ναι ο δρομος της Ευρωπης που στηριζεται στα μονοπωλια, στους εκβιασμους και στον πλουτο των λιγων ειναι χειροτερος.

      1. avatar pan

        Πες μας ένα αριστερό κράτος στον πλανήτη για το 2015??
        Κοκκινοφασίστες δεν μπορείτε να κρυφτείτε.
        Αποδεχτείτε την ήτα σας γιατί αν ο λαός σας ήθελε θα σας ψήφιζε απλά και δημοκρατικά.

        1. avatar agilotos.stravos

          To εχουμε ξαναπει για την περιπτωση σου. Σ'εχουν κανει τοσο προβατο που πιστευεις οτι ενα κουτι με χαρτια και σταυρους μπορουν να σου εξασφαλισουν την ευημερια.
          Ποιος ειπε οτι οι εκλογες ειναι ο μοναδικος και αλαθητος γνωμονας?Δλδ ο λαος δεν κανει λαθη?
          Κι επειδη δε ξερεις Ιστορια ας σου θυμησω "εκλογικα" λαθη που μετανοιωσε ο λαος για τις επιλογες του. Πασοκ , Μπους, Χιτλερ, Σανταμ, Ολαντ, Τσιπρας τελευταια και φυσικα οι εκλογες του 1920 που επεφεραν την μικρασιατικη καταστροφη.
          Αριστερες κυβερνησεις υπαρχουν στη Βενεζουελα, στη Βολιβια, στο...Σουριναμ...Αλλα δε με νοιαζει και που υπαρχουν..Αν νομιζεις δλδ οτι τοσο καιρο που μιλαμε,οτι υποστηριζω κοκκινο φασισμο και αριστερα κρατη εισαι μπετον αρμε.

      2. avatar Παρατηρητής

        Νομίζεις φίλε μου ότι στο καθεστώς που ονειρεύεται ο Λαφαζάνης θα μπορούσα να γράφω ελεύθερα και να έχουμε αυτή τη διαφωνία; Οχι. Δεν είναι τα €, είναι η ελευθερία μας που κινδυνεύει.

        1. avatar agilotos.stravos

          Παρατηρητής με χτυπησες στο ευαισθητο σημειο μου και καρασυμφωνω μαζι σου αν υπαρξει ενα τετοιο ενδεχομενο.
          Αλλα πιο πιθανο αυτο θα συνεβαινε με το καθεστως που ονειρευονται στον Περισσο...

  6. avatar SCULLY

    ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΒΙΑ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΖΟΥΜΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ,Η ΝΑ ΖΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ???

    1. avatar Σατυρος

      Για διευκρινισε μας λιγο το ''να ζοριστουμε λιγο τωρα΄΄ με επιχειρηματα (οχι του εκατομμυριουχου Λαπαβιτσα βεβαια) και σαφεις οικονομικους ορους και δεικτες για να μαθουμε κι εμεις οι λιγοτερο χιπεις... Νταξ'...Οι μη υλιστες που ΔΕΝ πληρωνουν ρευμα και ΔΕΝ εχουν ιντερνετ ωστε να θυμηθουν το πολιτικον της οντοτητας τους στο ΝΒ εν ετει 2015 λογω των συγκυριων ακουγοντας τους αλλους (οπως παντα ) για γερμανοτσολιαδες και ραγιαδες , ενω μεχρι προχθες στην καλυτερη ασχολουνταν με το κατοικιδιο τους και τη Φουρειρα...Το γελοιοδεστατο επιχειρημα '' ημασταν καλυτερα με τη δραχμη'' αναμενοντας το σουβλακι να χει ακομα 100 δρχ οπως το αφησες το 2000 αποκλειεται εκ των προτερων ετσι;;Δεν ειναι ωρα για αστεια και γελια μεχρι δακρυων..

      1. avatar FABARM

        χαχαχαχ τρομερο παραδειγμα απο τον σατυρο ...χαχα θα σου απαντησω κι εγω με την ιδια σοβαροτητα.μια μερα πριν μπουμε στο ευρο το νερακι το εμφιαλωμενο ειχε ανωτερη τιμη λιανικης τις 50δρχ...μια μερα μετα, εφτασε τα 50λεπτα(εχω κρατησει και τιμολογια αμα θες να σουδειξω)...ποση αυξηση πηρε και σε ποσα χρονια??για πες μας εσυ που εισαι καλος στα μαθηματικα...
        αλλα μη σκας για το σουβλακι. θα σε περασουν τωρα οι ευρωπαιοι ενα "σουβλακι"που θα σου μεινει αξεχαστο!

    2. avatar ΜΕΔΟΥΣΑ

      @scully
      Σωστος! Αλλα ο ολιγοψυχος, παραδοπιστος και υλιστης ραγιας δεν αγαπα την πατριδα του--αγαπα την παρτη του και την τσεπη του.

    3. avatar soris

      Ιδέα δεν έχεις απο οικονομικά πήγαινε φάε κανένα γύρο.....

  7. avatar φιφι

    σταματειστε να τουσ τροφοδοτειτε ολα ειναι προσχεδιασμενα και θα γινουν με το ενα η τον αλλο τροπο ξυπνειστε συμβολα αιωνια και παρτε τισ αδελφεσ στο κυνηγι

  8. avatar ΠΟΛΙΤΗΣ

    Ο λαός στην εξουσία, ρήξη με το κεφάλαιο, εθνικοποίηση όλων των μέσων παραγωγής, έξοδος από την ΕΕ και μαζί με αυτά έξοδος από το Ευρώ. Όση πιστεύουν σε άλλη λύση πλανώνται πλάνη οικτρά.

    1. avatar τετραγωνακιας

      Είπε και λαλισε το προπαγανδιστικο γραφείο του δραχμαζανη εδώ δεν έχουμε μια για να τυποσουμε [...] χαρτα δραχμή γιατί έτσι θα ήταν απιθανε πολίτη

    2. avatar τοτο

      Θα εχω πολοχαρτο ??????

  9. avatar Γαγκας η Δαγκας

    ''να το χρησιμοποιήσει για τους μισθούς και συντάξεις χωρίς την άδεια της ΕΚΤ, δηλαδή να κυκλοφορήσει χρήμα και ταυτόχρονα να ξεκινήσει να τυπώνει εθνικό νόμισμα.''

    Δηλαδη θα ειναι [...]χαρτα που δεν θα εχουν καμια πραγματικη αξια περαν του...δημοσιου!!!!!
    Ουτε λογος βεβαια τι επιπτωσεις θα εχει στον υπολοιπο κοσμο που δεν πληρωνετε απο το δημοσιο...αυτοι ας ψοφησουν και να προσεχαν οταν διαλεγαν το επαγγελμα τους!!!!

  10. avatar neos

    @Douskas John
    Επειδή έχω φίλους μέσα στην άκρα αριστερά, το σχέδιο τους εδώ και 3 χρόνια είναι επιστροφή στην δραχμή... στην ερώτηση βέβαια "πως θα γίνει? και πιο είναι το πλάνο μετά την επιστροφή" η απάντηση είναι "...."

    1. avatar agilotos.stravos

      Η δεν καταλαβαινεις αυτα που σου λενε η κανεις κακες παρεες...

  11. avatar meggas

    και με το ευρω ΠΟΥ παμε,ρε,που παμε;;;; καθε μερα και πιο πολλα χρωσταμε.καθε μερα πιο πολλα πουλαμε,και σε χαμηλωτερη τιμη.....αυτο ειναι λυση;;;; την ατακτη χρεοκοπια και εξωδο απο την ευρωπη δεν την γλυτονουμε πολλυ συντομα....ετοιμαστιτε για πονο
    και αιμα....ΔΥΣΤΗΧΟΣ.......

    1. avatar Παρατηρητής

      Φίλε δεν είναι ευρώ ή δρχ. Το ερώτημα είναι εαν θέλεις να μπορείς να λειτουργείς ελεύθερα σαν πολίτης και ευρωπαίος ή να είσαι δούλος μιας κρατικής (αριστερής) χούντας. Ρώτα και τον κοσμάκη στις πρώην σοσιαλιστικές δημοκρατίες της Ευρώπης να σου πουν την εμπειρία τους (δεν είναι μακρινά τα χρόνια εκείνα). Είναι τελικά επιλογή ελευθερίας γιατί αυτό πάνε αυτοί οι τύποι σαν τον Λαφαζάνη να μας στερήσουν...

      1. avatar punentes

        @ Παρατηρητής
        Της ποιας?
        Που την εχεις?
        Την Δευτερα καταργηθηκε,με το νεο μνημονιο!
        ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΩΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ!
        ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΤΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ,ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΕ,ΚΑΤΑΝΤΑΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ?
        ΟΥΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!
        ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΣΤΕΓΗ,ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΕΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟ!
        ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ!
        ΥΓ Μην ανησυχεις,θα εχουμε συντομα,και ολους αυτους τους "αναγεννημενους ανατολικους" να μας ακολουθουν κατα ποδας,μαζι και με αλλους,γιατι ακομα ειναι "οικονομιες θαυματα",οπως και εμεις το 1997!

  12. avatar Thanatos

    Σενα πολεμο που τον χανω, και μαζι χανονται συμπολιτες μου, χανεται μερος της εθνικης μου κυριαρχιας, σερνομαι σε ταπεινωτικη συνθηκη παραδοσης μετα ή ανευ ορων , αν εξακολουθει να υφισταται η εννοια του κρατους, στο μορφωμα που παραμενω υπηκοος, και δεν εχει καταλυθει απο τον νικητη εχθρο μου ,τοτε μια απο τις ελαχιστες υποχρεωσεις του ειναι η αναζητηση και επιμερισμος ευθυνων για την ντροπιαστικη ηττα.
    Με λιγα λογια περνας τους στρατηγους απο στρατοδικειο: τι εφταιξε κυριοι;; ηταν δηλο το στρατευμα, δεν ειχατε σχεδιασει σωστα την αμυνα, στερεψαν τα πολεμοφοδια, υστερουσαμε προδηλα ποιοτικα και αριθμητικα εναντι του αντιπαλου κ.ο.κ
    Καποιο λογο πρεπει να εξηγησουμε στους πεσοντες κατα την εκφωνηση του επικηδειου
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ,ΤΟ ακριβες ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ τυπικα και ουσιαστικα ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΕΙΡΗΝΗΣ .
    θα εμπιστευοσουν ποτε τη ζωη και την πατριδα σου σε αναισχυντες μετριοτητες που σου σχεδιαζουν το μελλον πανω σε κουτι απο τσιγαρα;;; σε στρατηγους προδηλα ψυχικα ανισορροπους, ναρκισσους , εκτος τοπου και χρονου....;; σε στρατηγους που σχεδιαζουν την υστατη μαχη οπως μια παρτιδα ταβλι....
    Η απαντηση ειναι ΝΑΙ .
    Αφου επιλεγεις για αξιωματικους - στρατηγους σου τον κιτσο της τηλεφωνιας τον ζαγοροχωρη της μπαλαδορίας, τον χαλιγκαλη της τηλεβλακειας , το σπυρακι της παπαγαλίας κοκ
    Δε νομιζω οτι τετοιοι στρατιωτες αξιζουν επικηδειου ,ουτε καν αξιοπρεπους ανθρωπινης ταφης.....
    τους ριχνεισ στα ορνεα, σα ζωα πορευτηκαν , σα ζωα εφυγαν

  13. avatar Aimilios

    Ασυλληπτο σχεδιο!!!!
    Παρτε τωρα ολοι γυαλια και κοιταξτε καλυτερα τι ατομα ψηφισατε και τι ατομα μας κυβερνανε, ποτε δεν ειναι αργα για λιγη ντροπη

    1. avatar marina

      Ακριβως τι βδελυγματα ψηφισατε τι ελεινους τρισαθλιους τελειωμενους προδοτες που εχουν βγαλει τα λεφτα τους στο εξωτερικο και προσβλεπουν στην χρεοκοπια της χωρας αυτα ομως δεν τα λεγατε προεκλογικα [...] και ο [...] ο Τσιπρας που ισχυριστηκε οτι δεν εχει σχεδιο για εξοδο απο το ευρω τοσον καιρο δεν ηξερε τα σχεδια των βουλευτων του τωρα ακουει κι αυτος για πρωτη φορα οτι υποστηριζουν την δραχμη και σχεδιαζουν επιστροφη σε εθνικο νομισμα?Τοσο [...] δηλαδη δεν ξερει τι πρεσβευει η κοινοβουλευτικη του ομαδα ?'Η μας δουλευουν κανονικα?

      1. avatar punentes

        @Μαρινα
        Aφηνω ασχολιαστο το ....λεξιλογιο σου,φαινεται αλλωστε οτι δεν τα πας καλα με τα Ελληνικα.
        Μπορεις να μας πεις ΠΟΙΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΕΞΩ?
        ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΚΤΩΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΔΙΣ,ΑΠΟ ΤΟ 2010,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΙΝ (500-600)!
        ΕΛΒΕΤΙΑ,ΚΑΥΜΑΝ,ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ,OFFSHRE.ΞΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΛΠ.....
        Ο Λαφαζανης ηταν,και 10 συριζαιοι,που τα εβγαλαν?
        ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΠΕΙΡΑ ΔΙΣ?
        ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ?
        ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ,ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΞΩ,ΝΑ ΤΑ ΚΡΥΒΕΙ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ?
        ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΝ,ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ?
        Ο ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ?
        ΣΤΕΓΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ,ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ,ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΚΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΒΓΑΛΟΥΝ ΕΞΩ?
        ΩΣ ΠΟΤΕ?
        ΣΤΟΙΧΕΙΑ,ΑΡΙΘΜΟΥΣ,ΑΝΑΛΥΣΗ!
        ΑΠΟ ΒΡΙΣΙΕΣ ΠΡΩΤΟΙ,ΑΠΟ ΑΡΝΗΤΙΚΕς ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ,ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ...
        (ΤΙ ΖΗΤΑΩ Ε?)

        1. avatar marina

          Πρώτον τα πάω πολύ καλά με τα ελληνικά . Δεύτερον, δεν ανέχομαι την κοροιδία. Γιατί η κυβέρνηση ουδέποτε μίλησε προεκλογικά για εθνικό νόμισμα και για ρήξη με την Ευρώπη. Το αντίθετο μάλιστα υποτίθεται προσπαθεί τόσον καιρό για μία καλή συμφωνία άσχετα αν επιτυγχάνει το χειρότερο μνημόνιο στην ιστορία το οποίο θεωρεί κι επιτυχία, για το γελοίον του πράγματος, ενώ έχει απορρίψει προηγουμένως καλύτερα μέτρα και μάλιστα ενώ ο ίδιος ο Τσίπρας αρνείται ότι έχει σχέδιο εξόδου της χώρας από το Ευρώ κι ενώ ο ίδιος ο Βαρουφάκης έχει δηλώσει ουκ ολίγες φορές ότι επιδιώκει πάντα λύση εντός του ευρώ κι ότι ένα grexit θα σημαίνει μια δημιουργική ασάφεια. Λέω τώρα εγώ γιατί έγινε το δημοψήφισμα, αφού προφανώς και δεν ελήφθη υπόψιν από τον Τσίπρα το αποτέλεσμά του και αν όντως είναι καλύτερο για την χώρα να πάει σε εθνικό νόμισμα χωρίς βέβαια καμία επάρκεια σε καύσιμα, τρόφιμα και φάρμακα και χωρίς καμία συμμαχία στον ορίζοντα, γιατί δεν το έκανε από μιας αρχής, αλλά 6 μήνες ζητάει δανεικά από τους εταίρους και μάλιστα λέει ναι σε όλα προκειμένου να γίνει η όποια συμφωνία, κατά κόσμον μνημόνιο με την πρώην Τρώικα ,νυν θεσμούς?Μπορείς να μού εξηγήσεις για ποιο λόγο το κόμμα το ίδιο δεν έχει καμία συνοχή σε αυτά που λέει από τη μία και κάνει από την άλλη.π.χ. με το ΟΧΙ θα ανοίξουν την επομένη οι τράπεζες, θα έχουμε καλύτερη συμφωνία (Κατρούγκαλος, Βαρουφάκης), τίποτα από τα δύο δεν έγινε, κι από την άλλη κρατικοποίηση τραπεζών κι εθνικό νόμισμα (Λαπαβίτσας, Λαφαζάνης).

          1. avatar punentes

            @ marina
            Ειδες αμα δεν βριζεις,τι καλα που τα πας με τα Ελληνικα?
            ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!
            Τωρα ο συριζα ειναι ενα κομμα που λεει οτι ειναι ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ!
            Αρα απο μονο του τα δικαιολογει ολα αυτα!
            Τωρα που δθιαφωνω εγω?
            ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ!
            ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΠΟΤΑΜΙ-ΚΑΙ ΔΕΞΙΩΝ ΦΙΛΟΕΥΡΩΠΑΙΣΤΩΝ!
            Εγω στην θεση σου θα ψηφιζα ΤΩΡΑ συριζα!
            ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΣ!
            ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΓΩ ΣΙΧΑΘΗΚΑ ΚΑΙ ΗΔΗ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΑΛΛΑ!

          2. avatar marina

            Στη Βόρεια Κορέα νομίζω θα βρείς αυτό που ψάχνεις κι όσο για το ΣΥΡΙΖΑ ούτε την ψήφο τους δεν θα βρούν πόσο μάλλον τη δική μου. Ωστόσο δεν απάντησες στα ερωτήματα που έθεσα.

          3. avatar AreUJoking

            Σόρρυ αλλά λες ψέμματα.
            Παρόλο που δεν είμαι αριστερός, ξέρω πολύ καλά πως η τωρινή κυβέρνηση δήλωσε ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ και ΞΕΚΑΘΑΡΑ προεκλογικά αλλά ΚΑΙ ΜΕΤΑ πως το ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΜΠΟΥ για αυτούς.
            Αν εσύ από αυτά, αυτό που καταλαβαίνεις είναι πως ΠΟΤΕ δεν είπαν γιά έξοδο από το ευρώ, τότε μάλλον δεν καταλαβαίνεις και πολλά ή ίσως καταλαβαίνεις αυτά που θέλεις εσύ.

          4. avatar marina

            Καταλαβαίνω πολύ καλά ότι είναι γελοίοι γιατί αυτά που είπε ο Λαφαζάνης είναι απλά εξωφρενικά. Επίσης, όταν ο αρχηγός ενός κόμματος λέει ευθέως ότι δεν έχει σχέδιο δραχμής τι σημαίνει αυτό? Επίσης, αν είχαν πει προεκλογικά τι θα έκαναν μετεκλογικά θα έπαιρναν το 4% το πολύ όπως επίσης εάν το δημοψήφισμα ήταν ευθέως ευρώ ή δραχμή θα έπαιρναν το 20% και μπορεί να ήταν και καλύτερη τελικά η συμφωνία.Εγώ τούς κατάλαβα πολύ καλά και πριν τις εκλογές δυστυχώς όμως ο ελληνικός λαός προεκλογικά ιστορικά πάντα επιδείκνυε εξαιρετική ευπιστία. Και κάτι άλλο το να επιστρέψει μια χώρα καταχρεωμένη σαν την Ελλάδα σε εθνικό νόμισμα είναι απλά καταστροφικό.Μια βασική αρχή οικονομίας.

          5. avatar punentes

            Με δραχμή και πετρέλαια θα γίνουμε κουβέιτ. Θα πηγαίνουμε στους γερμανούς και θα τους δίνουμε χρυσά ρολόγια πεσκέσι. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις πια.
            Έχουμε πετρέλαια, έχουμε χρυσάφι, χρυσές τουαλέτες θα χει κάθε σπίτι.

          6. avatar AreUJoking

            Ξέρεις οτι πετρέλαια δεν πρόκειται να βγάλουμε ποτέ, έτσι;

          7. avatar marina

            Και μετά θα ξυπνήσουμε!!!!

          8. avatar punentes

            """"punentes
            Σημερα, 17:34

            Με δραχμή και πετρέλαια θα γίνουμε κουβέιτ. Θα πηγαίνουμε στους γερμανούς και θα τους δίνουμε χρυσά ρολόγια πεσκέσι. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβεις πια.
            Έχουμε πετρέλαια, έχουμε χρυσάφι, χρυσές τουαλέτες θα χει κάθε σπίτι.""""

            ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ!
            ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΒ,ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΛΠΑ,ΝΑ ΨΑΧΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΛΙΓΟ!
            ΑΥΤΟ ΞΕΠΕΡΝΑ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΑΝΟΧΗΣ!

  14. avatar batman

    Αν δεν θέλεις να σε χαρακτηρίζω Δημαγωγό και Λαοπλάνο, άσε τα παραμύθια περί ευρώ της ΤΤΕ. Την επομένη του σχεδίου σου, αυτά τα ευρώ θα είναι σκουπίδια (θα τα έχεις κάνει εσύ με τις πράξεις σου σκουπίδια). Λοιπόν, "Λαοπλάνε" πες την αλήθεια στον Λαό πως την επομένη θα είμαστε μόνοι μας, θα πρέπει να "τραφούμε" μόνοι μας και να "επιβιώσουμε" μόνοι μας, απομονωμένοι από όλον τον κόσμο (πλην Βενεζουέλας, Βόρειας Κορέας, κλπ.). Κάνε τις αληθηινές δηλώσεις και πρώτος θα σε χειροκροτήσω ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ και ας διαφωνώ σφόδρα !!! Μέχρι να κάνεις αυτές τις δηλώσεις στον λαό, είσαι ένας απλός ΛΑΟΠΛΑΝΟΣ και ΔΗΜΑΓΩΓΟΣ και συνεπώς ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 1 !!!! ΤΕΛΕΙΑ .......

  15. avatar Douskas John

    @neos Δεν θέλω να το πιστέψω . Αυτη θα ηταν φανταζομαι η τελική λύση και οχι η αρχική . Δεν θέλω να πιστεύω οτι πραγματικά το θελει . Πες με αφελή η οτι θες . Αλλα δεν πιστεύω οτι ενας λογικός άνθρωπος θελει να φύγει πρώτος απο το ευρώ . Αν ειναι να διαλυθεί η ΕΕ πρεπει να είμαστε μέσα και οχι έξω απο αυτην .

  16. avatar Παναγιώτης

    Ο κος Λαφαζάνης είναι στην λίστα Λαγκαρτ αν δεν με απατά η μνήμη μου....Γιατί άραγε ??? Φοβάται για το "ευρωπαικό νόμισμα" ??? ή μήπως ήθελε να έχει δυνατό συνάλλαγμα σε περίπτωση δραχμής για να ##@^$ει και να δέρνει με την καβάντζα του ????? ..........Περίεργα πράγματα. Επίσης τα 22 Δις να του πει κάποιος ότι είναι της ΕΚΤ που δίνει εντολή για τύπωση οπότε δεν αποτελούν περιουσιακό στοιχείο. Αν δε, αποτελούν όπως λέει, γιατί δεν τα διαχειρίζονται στην πραγματική οικονομία ......Να κάνουμε για παράδειγμα Αυξήσεις στους μισθους των υπαλλήλων της ΔΕΗ ....να μια καλή ιδέα , να προσλάβουμε πίσω συνταξιούχους συντρόφους πχ , να δουλεύουν 2ωρα οι καθαράστριες με 3000€ , λεφτά υπάρχουν........των άλλων

    1. avatar agilotos.stravos

      Ρε Παναγιωτη, ο Λαφαζανης δεν ειναι στη λιστα.

  17. avatar theo

    να γινουμαι ανθρωποι πρεπει...εχω και λεω. α)ολοι θελαν θεση στο δημοσιο...γλυφτες,τεμπελιδες, με επιδομα μεταφορας φακελων...πειτε μου σας παρακαλω πολυ...σε ποια δημοσια επιχειρηση υπηρχε ταξη?που οδηγησε αυτο το τεραστιο κρατος? ποιος βοηθησα την εποχειρηματικοτητα?γτ σας παρακαλω πολυ γτ συνταξη σε 15 και 20 χρονια δουλειας? γτ μουφα επιδοματα μαιμου συνταξεις? γτ σπαταλες παντου? γτ τοσοι υπαληλλοι.γτ να μην φορολογειται η εκκλησια? οχι η πιστη(η εκκλησια? γτ φοιτητες μεχρι τα 30 κ 35? γτ οι περισσοτεροι δν κοβαν αποδηξεις κ φοροδιευφευγαν? γτ τα πολυτελη νησια με μειωμενο φπα? γτ γτ γτ? αξιοκρατια ελληνες ισχυει γ ολους...μηδενος εξαιρουμενου...οταν λοιπον θα μαθουμε να λειτουργουμε λογικα και οχι σαν φαντασιοπληκτοι θα παμε μπροστα.

  18. avatar giannis alex

    Δεν υπάρχει κανένας ψυχίατρος να τον μαζέψει ;

  19. avatar KOS

    Τα σχόλια σας τα λένε όλα εγώ δεν θα συμπληρώσω κάτι. Απλά θα καταδέιξω αλλη μια φορά το ποιόν των ανθρώπων αυτών που νομίζουν οτι είναι σοβαροί...

  20. avatar Ανδρεας

    75 χρονων (ενταξει, μην φωνασκειτε, 75 και 8 μηνων!) αριστερος, εχω μασει ξυλο και διωξεις χωρις να φταιω απο δεξιες κυβερνησεις, δουλεψα σκληρα μεσα και εξω απο τον τοπο μας σαν ιδιωτικος υπαλληλος....
    ΕΣΕΙ ΕΙΣΤΕ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ! ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΣ ΑΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ!!! ΑΣΣΧΕΤΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ!!!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει