Μπορεί να ζει μια πολυτελή ζωή στο διαδίκτυο, αλλά δεν ήταν πάντα έτσι για τη beauty influencer, Shantania Beckford. Η 29χρονη Τζαμαϊκανή αναφέρει ότι κερδίζει έως και 12.500 δολάρια το μήνα χάρη στις συνεργασίες με τις εταιρείες Boots, Superdrug, Sephora, Primark, Reebok και Gymshark. Πριν από αυτό όμως, η ίδια και η μητέρα της μετακόμισαν στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας χωρίς πολλά χρήματα όταν ήταν μόλις 9 ετών.

Η Beckford αποκάλυψε πρόσφατα τον μακρύ δρόμο προς τη λάμψη της στο Jam Press, υποστηρίζοντας ότι ξεκίνησε να εργάζεται σε ηλικία 12 ετών καθαρίζοντας γραφεία, και στη συνέχεια κάνοντας μπέιμπι σίτινγκ στα 14.

Αλλά έμεινε μόνη της στην ηλικία των 18 ετών, όταν η μητέρα της μετακόμισε πίσω στην Τζαμάικα.

Η Beckford ανέφερε ότι δούλευε 45 ώρες την εβδομάδα σε ένα τοπικό μαγαζί με κοτόπουλα για να πληρώνει το ενοίκιο των 500 δολαρίων, ενώ σπούδαζε στο κολέγιο. Θυμάται ότι αγωνιζόταν να πληρώσει τους λογαριασμούς της και πέρασε ένα χρόνο κάνοντας couch-surfing σε σπίτια οικογενειακών φίλων ή συναδέλφων.

«Το διάστημα που ήμουν άστεγη, ήμουν τόσο μπουχτισμένη και πολύ ανήσυχη γιατί το μόνο που ήθελα ήταν να νιώθω ασφαλής», είπε στο πρακτορείο. «Μερικές φορές ένιωθα ότι ήμουν καταραμένη και ότι η ζωή μου δεν άξιζε να τη ζήσω, επειδή ήταν τόσο μοναχική και δύσκολη, και δεν έβλεπα καμία πραγματική διέξοδο παρά μόνο μέσα από αυτήν».

Τελείωσε το σχολείο, κάνοντας παράλληλα δουλειές σε διάφορα εστιατόρια και καφετέριες, μέχρι που οι τοπικοί υπεύθυνοι στέγασης φέρεται να την τοποθέτησαν σε ξενώνα τον Ιανουάριο του 2013. Η Beckford μπαινόβγαινε σε καταφύγια αστέγων, ξενώνες και καταλύματα έκτακτης ανάγκης για ένα χρόνο μέχρι που της δόθηκε ένα διαμέρισμα τον Ιανουάριο του 2014.

«Ήμουν τόσο χαρούμενη και τόσο ευγνώμων», εξήγησε. «Επέστρεψα στη δουλειά στο Wagamamas, δούλευα πέντε ημέρες την εβδομάδα, πλήρωνα το ενοίκιο και αποταμίευα τα χρήματά μου. Εκείνη την εποχή, μου ήρθε η ιδέα να ξεκινήσω το δικό μου YouTube για μαλλιά και ομορφιά, καθώς είχα πάθος γι’ αυτό εδώ και χρόνια».

Η σκληρή δουλειά της είχε ως αποτέλεσμα να βρει χρήματα για ταπετσαρία και φωτισμό, ώστε να δημιουργήσει έναν λαμπερό τοίχο για τα γυρίσματα. «Έκανα οικονομίες για μια φωτογραφική μηχανή Canon, τα φώτα μου και για ένα φορητό υπολογιστή και στη συνέχεια έμαθα μόνη μου πώς να κάνω μοντάζ και τα βασικά του YouTube», είπε.

Το πρώτο σεμινάριο μακιγιάζ της Beckford ήταν ένα λουκ ζόμπι. Μετά από αυτό, προσπάθησε να δημιουργήσει το κανάλι της στο YouTube – ενώ εξακολουθούσε να εργάζεται περίπου 50 ώρες την εβδομάδα.

«Μέσα σε έξι μήνες είχα 10.000 followers και ήμουν τόσο χαρούμενη», αφηγήθηκε.

Επικεντρώθηκε στις ικανότητές της στα μαλλιά και το μακιγιάζ, οι οποίες έκτοτε έχουν προσελκύσει 314.000 συνδρομητές στο YouTube και 212.000 followers στο Instagram.

Εκτός από τις συνεργασίες της με εταιρείες, το ταλέντο της Beckford έχει επίσης προβληθεί στο περιοδικό Cosmopolitan και σε διαφημιστικές πινακίδες.