Για όγδοη συνεχόμενη χρονιά διοργανώνονται αύριο Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Με αφορμή την Τελετή Απονομής μίλησε στο newsbeast.gr. ο κ. Frank Thibaut, πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) & Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης & Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού. – Η αγωνία κορυφώνεται, καθώς φτάνει η Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών;       Όλοι περιμένουμε με αγωνία την Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για την ανάδειξη των φετινών νικητών. Οι υποψήφιοι οργανισμοί διαγωνίζονται σε 11 διαφορετικές κατηγορίες και αξιολογούνται από τριμελείς κριτικές επιτροπές, διαφορετικές ανά κατηγορία, οι οποίες απαρτίζονται από επιφανείς εκπροσώπους του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου. Η πρώτη φάση αξιολόγησης ολοκληρώθηκε με επιτυχία πριν λίγες μέρες και αναδείχθηκαν τρεις φιναλίστ σε κάθε κατηγορία. Στη δεύτερη φάση αξιολόγησης, οι φιναλίστ παρουσιάζουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, για την ανάδειξη των τελικών νικητών. Βραβείο θα λάβει ο πρώτος σε κάθε κατηγορία, ενώ στους φιναλίστ θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις. – Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνονται φέτος, για 8η συνεχή χρονιά και κάθε χρόνο το ενδιαφέρον των εταιρειών αυξάνεται. Πώς εξασφαλίζει το ΕΙΕΠ τόσο μεγάλη συμμετοχή κάθε χρόνο; Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών με τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβραβεύει εταιρίες, οργανισμούς και ομάδες στελεχών, για την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Χάρη στο κύρος και την αξιοπιστία τους, αλλά και της μακρόχρονης πλέον πορείας τους, τα Βραβεία έχουν εξελιχθεί σε έναν από τους πλέον αναγνωρισμένους θεσμούς στην ελληνική αγορά, προσελκύοντας κάθε χρόνο το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή περισσότερων ελληνικών εταιριών και οργανισμών. Ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων καθιερώθηκε μέσα από μια πορεία διαρκούς εξέλιξης και αναβάθμισης. Μέσα σε μια οκταετία αποτελεί σημείο αναφοράς στο συγκεκριμένο τομέα, όχι μόνο για το ΕΙΕΠ, αλλά και για τα ελληνικά επιχειρηματικά δρώμενα γενικότερα. Αυτό αποδεικνύει ότι είναι ένας θεσμός που διακρίνεται από ουσία και ποιότητα. Αυτό που κυρίως αναγνωρίζεται από την αγορά, είναι ότι τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών αναδεικνύουν τα επιτεύγματα των εταιριών και των ανθρώπων που εργάζονται στον κρίσιμο αυτό τομέα και συμβάλλουν παράλληλα στη διάχυση της γνώσης στην αγορά μέσα από την ανάδειξη καλών πρακτικών. – Η διάκριση ή ακόμα και μία απλή συμμετοχή στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, πώς μπορεί να ωφελήσει μία εταιρεία; Τα Βραβεία προσφέρουν μια εξαιρετική δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους ή τον τομέα της δραστηριοποίησής τους, να αξιολογήσουν εσωτερικά τις διαδικασίες που εφαρμόζουν για την εξυπηρέτηση των πελατών τους και παράλληλα, να συμμετάσχουν σε μια έγκυρη διαδικασία προβολής, αναγνώρισης και βράβευσης των βέλτιστων πρακτικών τους. Η συμμετοχή στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ προσδίδει αξία στις επιχειρήσεις που συμμετέχουν. Ενδυναμώνει τις εταιρείες εσωτερικά, αναδεικνύει το σύστημα αξιών τους και ταυτόχρονα προάγει την εφαρμογή των επιτυχημένων, εξελιγμένων και καινοτόμων πρακτικών στην εξυπηρέτηση πελατών. Παράλληλα, η συμμετοχή προβάλλει εποικοδομητικά την εταιρική κουλτούρα και ενισχύει την εταιρική εξωστρέφεια με τρόπο επαγγελματικό και μετρήσιμο. Τα οφέλη συνεπώς είναι πολλαπλά και αναγνωρίσιμα. – Μέσα από τα Εθνικά Βραβεία και τις άλλες δράσεις που αναλαμβάνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών έχετε αντιληφθεί να αλλάζουν οι πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών στη χώρα μας; Σημαντικές αλλαγές, που αντιλαμβανόμαστε και από τις συμμετοχές στο θεσμό και με τις δράσεις που αναλαμβάνουμε πολύ συχνά, είναι ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις ολοένα και περισσότερο αναγνωρίζουν την αυξανόμενη βαρύτητα της ποιοτικής εξυπηρέτησης. Μέσα σε συνθήκες παρατεταμένης και έντονης κρίσης, η ελληνική αγορά, ολοένα και περισσότερο αντιλαμβάνεται, ότι η πελατειακή πιστότητα και η εταιρική βιωσιμότητα είναι αλληλένδετα. Για το λόγο αυτό, οι Ελληνικές επιχειρήσεις έχουν εστιάσει περισσότερο στην παροχή καλύτερης και ποιοτικότερης εξυπηρέτησης προκειμένου να εξασφαλίσουν ικανοποιημένους και κυρίως πιστούς πελάτες. – Ποιος είναι ο ρόλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελάτων μέσα σε ένα τόσο δύσκολο περιβάλλον; Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Ιδρύθηκε το 2004, με αποστολή την ανάπτυξη και προώθηση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη, του πολίτη και του καταναλωτή στην Ελλάδα, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Σήμερα, το Ινστιτούτο απαριθμεί 116 εταιρείες μέλη και ο αριθμός των μελών του αυξάνεται συνεχώς. Κοινός στόχος όλων μας είναι να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη, έτσι ώστε να ενισχυθεί συνολικά η κουλτούρα εξυπηρέτησης του πελάτη στη χώρα μας. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με μία μακρόχρονη πορεία και εμπειρία στο χώρο, αναλαμβάνει πολυάριθμες δράσεις που στοχεύουν στη δημιουργία, τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την επιμόρφωση στελεχών στο χώρο της Εξυπηρέτησης Πελατών, την υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών και την επαγγελματική δικτύωση σε διαφορετικούς κλάδους σε όλα τα εταιρικά επίπεδα. Παράλληλα, επιβραβεύει τις καλύτερες και πιο καινοτόμες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών.