Το νέο Range Rover Velar αποτελεί γνήσια έκφραση της σύγχρονης πολυτέλειας, διαθέτοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, την φινέτσα ενός Range Rover και την εντυπωσιακή, αλλά λιτή νέα σχεδίαση. Το μεσαίο πολυτελές SUV διαθέτει μία πλήρη σουίτα τεχνολογιών που προάγει την άνεση και την ευεξία των επιβατών, καθιστώντας το ακόμα πιο επιθυμητό. Προσφέρει επίσης την πιο αθόρυβη καμπίνα στην κατηγορία του όσον αφορά στο θόρυβο από το δρόμο, χάρη στις βελτιωμένες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού συστήματος Active Road Noise Cancellation.

Το plug-in υβριδικό Velar είναι πιο ικανό και ευέλικτο από ποτέ, με μεγαλύτερη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 64χλμ χάρη στην επανασχεδιασμένη μονάδα της μπαταρίας, ενώ η γκάμα σύγχρονων κινητήρων βενζίνης και diesel περιλαμβάνει ήπια υβριδική τεχνολογία για αξιόπιστη, προσεγμένη λειτουργία και αποδοτικότητα καυσίμου.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των εκδόσεων Velar S, DynamicSE, Dynamic HSE και Autobiography.

Εσωτερικό

Το κομψό εσωτερικό του Range Rover Velar είναι ακόμα πιο λιτό, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και νέα υλικά. Η πιο εξελιγμένη έκδοση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας PiviPro7 της μάρκας αποτελεί το επίκεντρο. Μία ενιαία διεπαφή με ‘αιωρούμενη’ κυρτή γυάλινη οθόνη 11,4 ιντσών, είναι εργονομικά τοποθετημένη πιο ψηλά και σε θέση για ευκολότερη πρόσβαση, ώστε να ελαχιστοποιούνται τόσο η διάσπαση της προσοχής του οδηγού όσο και οι αντανακλάσεις.Το νέο Velar συνεχίζει να προσφέρει μια επιλογή καμπίνας χωρίς χρήση δερμάτινων επενδύσεων, με νέα σχέδια και υλικά καθισμάτων. Η επιλογή αυτή συνδυάζει μαλλί από την Δανική εταιρεία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων Kvadrat με υφασμάτινα ένθετα πολυουρεθάνης Ultrafabrics, που διαθέτουν ένα νέο μοτίβο διάτρησης Diamond Herring bone. Εμπνευσμένα από την υψηλή ραπτική, τα μείγματα μαλλιού Kvadrat είναι κατά 58% ελαφρύτερα από το δέρμα και προσφέρουν μια μοντέρνα εμφάνιση και βελτιωμένη αίσθηση αφής για μια σύγχρονη εκδοχή της παραδοσιακής πολυτέλειας Range Rover. Το καινοτόμο ύφασμα έχει υποβληθεί σε αυστηρές εσωτερικές δοκιμές αντοχής προκειμένου να διασφαλιστεί ότι παρέχει τη συνήθη ανθεκτικότητα καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος, περνώντας από 60.000 κύκλους δοκιμών τριβής (ισοδυναμεί με 10 χρόνια χρήσης) και δοκιμές υπεριώδους ακτινοβολίας ικανές να προσομοιώσουν τρία χρόνια έκθεσης στον ήλιο μέσα σε μόλις ένα μήνα. Εισάγονται τέσσερις νέες δερμάτινες αποχρώσεις: Cloud, Caraway, Raven Blue και Deep Garnet. Αυτές συμπληρώνονται από μια επιμελημένη επιλογή λεπτομερειών, όπως το νέο Moonlight Chrome στο τιμόνι, στα περιγράμματα της κεντρικής κονσόλας και στους αεραγωγούς. Τα τεχνικά φινιρίσματα Light Anodised ή Dark Anodised Aluminium ή τα φινιρίσματα από ξύλο Shadow Grey Ash υπογραμμίζουν τη φινέτσα του. Δύο νέες χρωματικές επιλογές πλαισιώνουν την χρωματική παλέτα εξωτερικού: Metallic Varesine Blue και Premium Metallic Zadar Grey.

Συνδεδεμένες λειτουργίες

Το νέο Velar διαθέτει την επόμενη γενιά του συστήματος infotainment PiviPro 7. Ενσωματώνει τα χειριστήρια για όλες τις βασικές λειτουργίες του οχήματος στη νέα κυρτή γυάλινη οθόνη αφής 11,4 ιντσών, που μοιάζει σαν να αιωρείται. Τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, τα καθίσματα και την ένταση του ήχου είναι πάντα ορατά και στις δύο πλευρές της οθόνης με τη μορφή νέων πλευρικών μπαρών, με συρόμενα χειριστήρια πολλαπλών λειτουργιών σε κάθε πλευρά. Αυτά τα εικονικά κουμπιά είναι πάντα ορατά και παρέχουν άμεση πρόσβαση σε στοιχεία που χρησιμοποιούνται συχνά, όπως τα επιμέρους χειριστήρια της θερμοκρασίας για τους εμπρός επιβάτες, της έντασης του ήχου και των προγραμμάτων του Terrain Response. Το Pivi Pro7 υποστηρίζει την εύκολη συνδεσιμότητα ενός smartphone με το ασύρματο Apple CarPlay. Υποστηρίζεται επίσης το ασύρματο Android Auto, ενώ η ασύρματη φόρτιση συσκευών (από ένα νέο αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα) παρέχει άμεση γρήγορη φόρτιση και μειώνει την ανάγκη για καλώδια.

Ηχομόνωση

Η καμπίνα του Range Rover Velar ελαχιστοποιεί το θόρυβο του δρόμου με την πρωτοποριακή τεχνολογία Active Road Noise Cancellation η οποία εξασφαλίζει ότι το νέο Velar είναι το πιο ήσυχο όχημα στην κατηγορία του όσον αφορά στο θόρυβο του δρόμου. Αυτή η τεχνολογία ανιχνεύει τις εξωτερικές συχνότητες και παράγει αυτόματα αντίθετα ηχητικά κύματα μέσω του ηχοσυστήματος του οχήματος, μειώνοντας τα συνολικά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό κατά τουλάχιστον 4dB, κάτι που ισοδυναμεί με τη μείωση της έντασηςτου ήχου κατά τέσσερα βήματα.

Μια σειρά από ισχυρά ηχοσυστήματα Meridian διατίθεται για το νέο Velar με κορυφαίο το προαιρετικό σύστημα Meridian 3D Surround Sound System, το οποίο προσφέρει αναπαραγωγή μουσικής υψηλής πιστότητας χρησιμοποιώντας έως και 17 ηχεία και ενισχυτή 750W.

Κινητήρια συστήματα

Το νέο Velar διατίθεται με συστήματα κίνησης που ικανοποιούν τις απαιτήσεις κάθε πελάτη, μεταξύ των οποίων το plug-in υβριδικό P400e. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν από κινητήρες βενζίνης και diesel της γενιάς Ingenium, οι οποίοι διακρίνονται για την ομαλή λειτουργία τους και υιοθετούν τεχνολογία MHEV(Mild Hybrid Electric Vehicle) που ενισχύει την αποδοτικότητα καυσίμου και τις επιδόσεις. Η οδηγική άνεση και η φινέτσα στον τρόπο που κινείται το εντυπωσιακό SUV εξασφαλίζονται με προηγμένες ρυθμίσεις του πλαισίου και της ανάρτησής του. Η προαιρετική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση προσφέρει άνεση στην κίνηση, διατηρώντας τον έλεγχο σε πιο τραχείς δρόμους, ενώ εξομαλύνει τις ανωμαλίες με το Adaptive Dynamics, ένα προηγμένο σύστημα πλαισίου που μεταβάλλει συνεχώς τις δυνάμεις απόσβεσης σε κάθε τροχό.

Τοπροηγμένο υβριδικό P400e προσφέρει τα καλύτερα δύο διαφορετικών κόσμων, συνδυάζοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 105kW με ένα βενζινοκινητήρα της γενιάς Ingenium για αβίαστες και αθόρυβες επιδόσεις. Η ισορροπία μεταξύ της αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης και της χρήσης του βενζινοκινητήρα σημαίνει ότι το Range RoverVelar P400e είναι ιδανικό για σύντομες αστικές διαδρομές και μεγαλύτερα ταξίδια. Η εκτιμώμενη αυτονομία του Velar σε πραγματικές συνθήκες φτάνει τα 51 χιλιόμετρα, αρκετή ώστε η μέση καθημερινή απόσταση που διανύει να μπορεί να

Πραγματοποιείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Για μεγαλύτερα ταξίδια, το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης παρέχει συνδυασμένη αυτονομία βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα σε πραγματικές συνθήκες που φτάνει τα 684 χλμ. Χρησιμοποιώντας μόνο την ηλεκτρική ενέργεια, μπορεί να διανύσει έως και 64 χιλιόμετρα, ενώ οι συνολικές εκπομπές CO2 είναι 38γρ/χλμ στον κύκλο WLTP, με κατανάλωση καυσίμου 1,6λτ/100χλμ. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έχει αυξηθεί πάνω από 20% από την προηγούμενη των 53 χλμ χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία των 19,2kWh. Με συνδυασμένη ισχύ 404 ίππων και ροπή 640Nm από τον 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων 300 ίππων της γενιάς Ingenium και τον ηλεκτροκινητήρα 105kW, η έκδοση P400e έχει επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 209χλμ/ώρα. Μπορεί επίσης να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε ταχύτητες έως και140χλμ/ώρα. Το P400e είναι ένα από τα ελάχιστα plug-in υβριδικά οχήματα με δυνατότητα ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC), για φόρτιση από 0-80% μέσα σε μόλις30 λεπτά εκτός σπιτιού με τη χρήση ενός φορτιστή 50kW. Στο σπίτι, μπορεί να φορτίσει από 0-100% χρησιμοποιώντας φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) ισχύος 7kW σε περίπου δυόμισι ώρες.

Η τελευταία γενιά κινητήρων βενζίνης και diesel της σειράς Ingenium διατίθεται με τεχνολογία 48-volt MHEV για βελτιωμένη απόδοση και παροχή ισχύος, χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη γεννήτρια/μίζα με ιμάντα (BiSG) για την ανάκτηση ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση. Αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt που βρίσκεται κάτω από τον πίσω χώρο φόρτωσης. Η ενέργεια μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί για υποστήριξη της επιτάχυνσης, ενώ προσφέρει επίσης μια βελτιστοποιημένη και πιο άμεση σε απόκριση λειτουργία του συστήματος start-stop. Ο straight-six βενζινοκινητήρας Ingenium 3,0 λίτρων διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η P340 αποδίδει ισχύ 340 ίππων και ροπή 480Nm, με επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα σε 6,3 δευτ. Από την άλλη, η ισχυρότερη έκδοση P400 αποδίδει 400 ίππους και ροπή 550Nm, με την επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 5,5 δευτ. με εκπομπές CO2 από 219γρ/χλμ.

Ο 4κύλινδρος κινητήρας2,0 λίτρων διαθέτει τώρα ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με πιο ομαλή διαδοχή για τις οκτώ σχέσεις του. Η έκδοση P250 αποδίδει 250 ίππους και ροπή 365Nm, με επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα σε 7,5 δευτ., εκπομπές CO2 από 211γρ/χλμ και κατανάλωση καυσίμου έως 9,3λτ/100χλμ.

Ο straight-six D300 diesel κινητήρας3,0 λίτρων αποδίδει 300 ίππους και ροπή 650Nm προσφέροντας επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας διαθέτει δύο τούρμπο με σειριακή διάταξη και ένα προηγμένο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων, με εκπομπέςCO2 από 188γρ/χλμ και κατανάλωση καυσίμου 7,2λτ/100χλμ.

Ο 4κύλινδρος D200 Ingenium diesel 2,0 λίτρων, αποδίδει 204 ίππους με εκπομπές CO2 από 168γρ/χλμ και κατανάλωση καυσίμου έως και 6,4λτ/100χλμ.

Το Adaptive Dynamics είναι στάνταρ σε όλα τα 6κύλινδρα και PHEV μοντέλα, καθώς και σε όλα τα 4κύλινδρα μοντέλα Dynamic HSE, και εξασφαλίζει τη βελτιστοποίηση της ακαμψίας της ανάρτησης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, βελτιώνοντας την οδηγική άνεση και τον χειρισμό. Υπάρχει ακόμη και ειδική ρύθμιση για οδήγηση εκτός δρόμου. Το προηγμένο πλαίσιο και οι αναρτήσεις, συμπεριλαμβανομένων των Electronic Air Suspension, Adaptive Dynamics και Configurable Dynamics, προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις και ευελιξία στο δρόμο. Οι εξαιρετικές επιδόσεις σε όλα τα εδάφη είναι επίσης εγγυημένες χάρη στο έξυπνο σύστημα τετρακίνησης torque on-demand all-wheel drive(AWD). Αυτό παρέχει τη βέλτιστη κατανομή ροπής ανάλογα με τις συνθήκες, τόσο κατά τη δυναμική οδήγηση στο δρόμο όσο και κατά την εκκίνηση από στάση σε ολισθηρές επιφάνειες. Το Terrain Response2 είναι προσβάσιμο μέσω του PiviPro7 και επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του οχήματος ανάλογα με το περιβάλλον οδήγησης, με δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamicκαι Automatic. Καθένα από αυτά παραμετροποιεί τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος τετρακίνησης, της ανάρτησης και των συστημάτων ελέγχου ευστάθειας για βέλτιστη πρόσφυση και έλεγχο.