Ο διπλός 2ήμερος αγώνας, το Ράλι Φθιώτιδος 2018, που έγινε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο με επίκεντρο την Λαμία, πέτυχε οργανωτικά, αν και είχε λίγες συμμετοχές και συγκεκριμένα 21 στο ασφάλτινο σκέλος και 25 στο χωμάτινο.

Πρωτάθλημα Ασφάλτου

2018_Fthiotidos_Anapoliotakis

Όσον αφορά την πρώτη ημέρα που διεξήχθη πάνω σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους ο Κρητικός Γιώργος Αναπολιοτάκης κερδίζοντας και τις τέσσερις ειδικές, δεν άφησε σε κανένα το περιθώριο να τον αμφισβητήσει.

Η εναλλαγή του καιρού από τη σφοδρή κακοκαιρία της Παρασκευής στην λιακάδα του Σαββάτου στα βουνά της Φθιώτιδας ταίριαξε στο Seat Ibiza Kit Car, όπως είπε ο Κρητικός οδηγός, και με το συνοδηγό του Αθανάσιο Τσιούκα αποδείχθηκαν ανίκητοι όλη την ημέρα στα 64,44 χιλιόμετρα των δύο περασμάτων από τις Ειδικές Διαδρομές της Καλοσκοπής και της Παύλιανης-Σκάμνου.

Την ίδια ώρα, ο Παναγιώτης Καμπύλης και ο συνοδηγός του Μάριος Τσαούσογλου, τερμάτισαν 2οι , αλλά δυσκολεύτηκαν να βρουν ρυθμό στις πρωινές Ειδικές, έχοντας κάνει το Skoda Fabia S2000 μαλακό στις ρυθμίσεις του. Όμως αλλά μετά από τις αλλαγές ρύθμισης στο μεσημβρινό Service πήραν και τις δύο Ειδικές του δεύτερου loop, κατάφεραν να περάσουν μπροστά από τους Γιάννη Πλάγο – Αλκιβιάδη Ρέντη, οι οποίοι ήταν ταχύτατοι με το Honda Civic Type R της C3 και τελικά κέρδισαν την 3η θέση και την κατηγορία F2.

2018_Fthiotidos_Plagos

Τον Πλάγο ακολούθησαν στην γενική κατάταξη, οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Citroen DS3 R3 / C3/R3T) και Δημήτρης και Μανώλης Κτιστάκης (Peugeot 306 S16 / C3/A7), που συμπλήρωσαν και το βάθρο της κατηγορίας F2.

Έκτοι τερμάτισαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου (Opel Astra H GTC / C2/A8) και έβδομοι ο μόνιμος κάτοικος Βελγίου και Παγόσμιος Πρωταθλητής WRC Trophy 2107, Ιορδάνης Σερδερίδης με το συνοδηγό του Frederic Miclotte με Skoda Fabia R5 (κάνοντας ουσιαστικά pre test για το ράλι Ακρόπολις). Τέλος την 8άδα (από τα 15 πληρώματα που τερμάτισαν) συμπλήρωσαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με Mitsubishi Evo X.

2018_Fthiotidos_G_Serderidis

Στην κατηγορία C5 νικητές αναδείχθηκαν οι (9οι γενικής) Γιάννης Νικολιδάκης-Μανώλης Πετούσης με το Peugeot 106 S16 / C5/A6, ενώ στη C6 επικράτησαν οι Γιάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας (Citroen Saxo VTS / C6/N2).

Από τον αγώνα δεν έλειψαν και δύο έξοδοι-εγκαταλείψεις στο πρώτο πέρασμα της ειδικής Παύλιανη: το Honda Civic Type R των Χαράλαμπου Μπότσαρη-Αθανάσιου Ντίτορα ανετράπη σε έξοδό τους από το δρόμο στο 14ο χιλιόμετρο, ενώ ένα χιλιόμετρο μετά, οι Ανδρέας Περάκης-Κωνσταντίνος Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206 XS / C4/E10) επίσης βγήκαν από το δρόμο – χωρίς σοβαρές συνέπειες και στις δύο περιπτώσεις.

Πρωτάθλημα Χώματος

2018_Fthiotidos_G_Badounas

Την Κυριακή, δεύτερη ημέρα, που μετρά για το χωμάτινο πρωτάθλημα 2018, από την Λαμία ξεκίνησαν 25 αυτοκίνητα με προορισμό δυο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Εδώ οι Γιάννης Μπαντούνας και Κωνσταντίνος Σούκουλης με το κόκκινο Mitsubishi EvoV/VI κέρδισαν εύκολα και διπλασίασαν τις νίκες τους σε ισάριθμους αγώνες φέτος.

Οι νικητές μοιράστηκαν από δύο νίκες στις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές με τους Ιορδάνη Σερδερίδη – Frederic Miclotte, που ανέβασαν λίγο το ρυθμό τους με το Fabia R5 στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για το Ράλι Ακρόπολις, σε λιγότερες από είκοσι μέρες. 2018_Fthiotidos_G_Chalkias

Όμως, τελικά, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ανέβηκαν (χάρη στη σταθερή απόδοσή τους) οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi EvoΧ / C2/Ν4), αφήνοντας στην τρίτη θέση τους Σερδερίδη-Miclotte.

Ο Γιώργος Κεχαγιάς και ο Βασίλης Μπασιούκας βγήκαν νικητές στη μάχη των Mitsubishi Evo ΙΧ με τους Γιώργο Φιλιππίδη και «Huffy», ενώ εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις του Γιάννη Αναγνωστάκου, ο οποίος με τον συνοδηγό του Χρήστο Μπακλωρή και το Citroen C2 GT της C5 κέρδισε την κατηγορία F2 θέτοντας εαυτόν επικεφαλής από την πρώτη κιόλας Ειδική, και κατακτώντας την 6η θέση της γενικής.

Στην ίδια κατηγορία, οι «EL NAK Jr» – Ανδρέας Βίγκος (Renault Clio Sport) δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν στη μάχη της κατηγορίας, καθώς βγήκαν από τον δρόμο και τουμπάρισαν με –ευτυχώς- μόνο υλικές ζημιές.

2018_Fthiotidos_G_Tsakalos

Πολύ καλή ήταν και η επίδοση των Θεόδωρου Τσάκαλου – Δημήτρη Φαρακλιώτη, καθώς με το Toyota Yaris όχι μόνο κέρδισαν την κλάση C6, αλλά και ανέβηκαν και στην 8η θέση της γενικής κατάταξης. Πίσω τους, τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος και Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS2000 / C3/E11), όντας ταχύτεροι μεταξύ των αυτοκινήτων προδιαγραφών C3.

Να σημειωθεί ότι ο αγώνας παρά τη μικρή του διάρκεια (σε μήκος και χρόνο) είχε συνολικά 12 εγκαταλείψεις, εκ των οποίων τέσσερις με εξόδους από το δρόμο.

2018_Fthiotidos_ParcFerme

Νίκος Τσάδαρης