Εδώ και αρκετό καιρό, η εταιρεία Louis Vuitton, γνωστή για την κατασκευή υπερπολυτελών προϊόντων με άψογο σχεδιασμό, επεκτείνει σιγά-σιγά το ιστορικό της εμπορικό σήμα από τα φυσικά προϊόντα σε φυσικούς χώρους.

Στις αρχές Νοεμβρίου, σύμφωνα με το Architectural Digest, η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το LV Dream, έναν pop-up-like βιωματικό χώρο διάρκειας ενός έτους, ο οποίος θα περιλαμβάνει μια έκθεση που θα αναδεικνύει διάφορες συνεργασίες με καλλιτέχνες, ένα καφέ, ένα κατάστημα δώρων και ένα κατάστημα σοκολάτας.

Ακόμη και πριν από το LV Dream, η εμβληματική μάρκα είχε ήδη αρχίσει να μπαίνει στον κόσμο της φιλοξενίας με pop-up εστιατόρια στη Σεού, στη Νότια Κορέα, και στο Saint-Tropez, στη Γαλλία. Έτσι, όταν η Louis Vuitton θέλησε να προχωρήσει αυτές τις προσπάθειες στο επόμενο επίπεδο, ένα ξενοδοχείο έμοιαζε η φυσική συνέχεια.

Πού θα βρίσκεται το ξενοδοχείου του εμβληματικού brand

Όπως αναφέρει το Women’s Wear Daily (WWD), ο ισχυρός οίκος μόδας ελπίζει να έχει το πρώτο του ξενοδοχείο Louis Vuitton έτοιμο και λειτουργικό μέσα σε πέντε χρόνια. Τα σημερινά εταιρικά γραφεία της εταιρείας, τα οποία βρίσκονται στο 8ο διαμέρισμα του Παρισιού, θα αποτελέσουν τελικά την τοποθεσία του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με τον Michael Burke, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Louis Vuitton, το γραφείο του διαθέτει μία από τις καλύτερες απόψεις σε όλο το Παρίσι και σύντομα αυτά τα αξιοθέατα θα είναι διαθέσιμα για να τα απολαύσει το κοινό. «Το γραφείο μου δεν θα είναι το γραφείο μου μέσα σε πέντε χρόνια, αυτό είναι σίγουρο. Υπάρχουν καλύτερες χρήσεις, πιο σύγχρονες χρήσεις για αυτό από ένα εταιρικό γραφείο», δήλωσε ο Burke στο WWD.

Αν και τα πλήρη σχέδια δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί -συμπεριλαμβανομένου του ποιος θα μπορούσε να σχεδιάσει το νέο ξενοδοχείο ή να επιβλέψει την ανακαίνιση του κτιρίου από έναν εταιρικό χώρο σε έναν χώρο φιλοξενίας -η Louis Vuitton, άλλωστε, έχει συνεργαστεί με κορυφαίους αρχιτέκτονες και σχεδιαστές υψηλού προφίλ.

Ο Frank Gehry σχεδίασε τη ναυαρχίδα της εταιρείας στη Σεούλ το 2020 και συνεργάστηκε επίσης με τη μάρκα για τη δημιουργία ενός αρώματος. Ο Peter Marino επανασχεδίασε το εμβληματικό μπαούλο της Louis Vuitton στο πλαίσιο της έκθεσης 200 Trunks 200 Visionaries της εταιρείας και διάφοροι άλλοι σχεδιαστές έχουν συνεργαστεί με τη Louis Vuitton στο πλαίσιο των Objets Nomades, της συλλογής επίπλων της εταιρείας.

Για να μην αναφέρουμε ότι η μάρκα μόδας έχει μακρά ιστορία στη χρήση της αρχιτεκτονικής ως σκηνικό για τις επιδείξεις πασαρέλας της, συμπεριλαμβανομένης μιας επίδειξης στο κτήμα του Bob Hope στο Palm Springs (σχεδιασμένο από τον John Lautner) και μιας πρόσφατης επίδειξης στο Salk Institute του Louis Kahn.

Με τέτοιο γούστο, είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι, όταν έρθει η ώρα, το ξενοδοχείο θα βρίσκεται σε καλά χέρια! Και σίγουρα θα αποτελέσει talk of the world!