Μία από τις πιο πολυειπωμένες λέξεις αυτής της περιόδου είναι το grexit, που το άκουσμά της είναι ιδιαίτερα δυσάρεστο, κυρίως για τη χώρα μας.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όμως, μια εταιρεία έλκει ολοένα και περισσότερους πελάτες, με φόντο την οικονομική κρίση, σύμφωνα με το CNBC.

Με βάση την Καλιφόρνια και συγκεκριμένα την πόλη Palo Alto η εταιρεία που ακούει στο όνομα «GrexIT» βλέπει τη διαδικτυακή της κίνηση να χτυπάει κόκκινο τις τελευταίες εβδομάδες. Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της εταιρείας Niraj Ranjan Rout η ιστοσελίδα grexit.com ιδρύθηκε αρκετά χρόνια πριν, το 2011.

«Ναι έχουμε αυξημένη επισκεψιμότητα λόγω της κρίσης στην Ελλάδα» λέει ο Rout. «Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι να δούμε πώς νιώθουν οι Έλληνες για το προϊόν μας. Έχουμε κάποιους Έλληνες πελάτες, οπότε θα τους ρωτήσουμε» προσθέτει.