Η Ericsson φαίνεται πως σκέφτεται πολύ σοβαρά να αγοράσει την πλατφόρμα Mediaroom IPTV της Microsoft, με τον αμερικανικό κολοσσό να επικεντρώνεται στην ανάπτυξη του νέου Xbox.

Οι εταιρίες δεν έχουν αποκαλύψει ακόμα το χρηματικό ποσό της συμφωνίας, αλλά πηγές που βρίσκονται κοντά στο θέμα, αναφέρουν πως θα είναι «πολύ κοντά στα 200 εκατομμύρια δολάρια». Η συμφωνία θα ολοκληρωθεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Οι υπηρεσίες βίντεο και η ηλεκτρονική τηλεόραση, φαίνεται πως θα είναι το επόμενο «πεδίο μάχης» των μεγάλων εταιριών του χώρου. Ήδη πολλές εταιρίες, όπως η Amazon και η Netflix, παρέχουν περιεχόμενο, αλλά και άλλοι προσπαθούν να παρέχουν ένα πλήρες πακέτο για τους καταναλωτές.

Η Intel έχει εκφράσει τη διάθεσή της να δημιουργήσει τη δική της υπηρεσία IPTV, ενώ και η Apple φαίνεται να κινείται επίσης προς αυτή την κατεύθυνση.

Φυσικά, η Microsoft, με την πώληση του Mediaroom δε σκοπεύει να αποσυρθεί από το συγκεκριμένο τομέα, αντιθέτως μάλιστα, αποσκοπεί στο να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της επόμενης γενιάς Xbox και φυσικά μίας υπηρεσίας ηλεκτρονικής τηλεόρασης μέσω της κονσόλας της.

«Με την πώληση της Mediaroom, η Microsoft θα αφιερώσει όλους τους πόρους της στο Xbox, σε μία προσπάθεια να δημιουργήσουμε μία υπηρεσία ψυχαγωγίας που θα συνδυάζει και θα προσφέρει όλα τα παιχνίδια αλλά και την διασκέδαση που θέλουν οι χρήστες, είτε σε μία κονσόλα, είτε στο τηλέφωνο, τον υπολογιστή ή το tablet τους», δήλωσε σε ένα blog ο Yusuf Mehdi, εταιρικός αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ, στρατηγικής και επιχειρήσεων της Microsoft.

Και συνέχισε τονίζοντας πως «πιστεύουμε πως το μέλλον της οικιακής ψυχαγωγίας είναι να γίνει η τηλεόραση πιο απλή, προσαρμοσμένη και έξυπνη. Πιστεύουμε ότι τα καλύτερα έπονται σε αυτόν τον κλάδο».

Από την άλλη πλευρά, η Ericsson, σχεδιάζει να ενσωματώσει το Mediaroom στα υπάρχοντα προϊόντα της και να επεκτείνει το λογισμικό σε κινητές και άλλες συσκευές.

Ο Per Borgklint, αντιπρόεδρος σε μονάδα της Ericsson, τόνισε στο CNET πως «το Mediaroom σήμερα είναι μόνο για set-top boxes, αλλά εμείς στην Ericsson έχουμε αναπτύξει λύσεις πολλαπλών οθονών που έχουν ενσωματωθεί ήδη στον χώρο του καταναλωτή».

Μάλιστα η Ericsson σκοπεύει να προσλάβει επιπλέον 400 υπαλλήλους για να στελεχώσει το νέο τμήμα, με τον Borgklint να υποστηρίζει πως «πρόκειται για έναν τομέα επενδύσεων και εμείς σκοπεύουμε να αναπτύξουμε την επιχείρηση».