Tο L200 υποβλήθηκε σε μία σειρά αλλαγών τόσο εξωτερικά, όσο και στην καμπίνα των επιβατών.

Πιο συγκεκριμένα το ανανεωμένο L200 ξεχωρίζει από:

– Την καινούργια μάσκα για όλες τις εκδόσεις Club & Double Cab.
– Φαρδύτερα φρύδια τροχών για τις εκδόσεις Club Cab & Double Cab Intense Plus.
– Μαύρο εσωτερικό στην καμπίνα των επιβατών.
– Το Active Stability Traction Control (ASTC) ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
– Πλούσια έκδοση Double Cab 4WD Instyle.

Το ανανεωμένο L200 αντιπροσωπεύει την πρόταση της Mitsubishi για ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό pickup ενός τόνου, συνδυάζοντας το καθαρόαιμο χαρακτήρα ενός επαγγελματικού αυτοκινήτου με τα χαρακτηριστικά σχεδίασης, άνεσης και ασφάλειας ενός σύγχρονου SUV.

Το L200, που διατίθεται σε εκδόσεις Single Cab, Club Cab και τετράθυρο Double Cab, συνεχίζει την παράδοση που καθιέρωσε το πρώτο L200 το 1978, σαν ένα όχημα άψογης αισθητικής και αντοχής, κατάλληλο για δουλειά και δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου, σε συνθήκες on-road & off-road.

Το ανανεωμένο L200 MY15 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επισήμων Εμπόρων στις παρακάτω εκδόσεις και τιμές:

Έκδοση

Λιανική

τιμή

Απόσυρση

Όφελος

Λιανική τιμή με Όφελος και απόσυρση

Single Cab 2WD Inform

17.990

363

1.800

15.837

Single Cab 4WD Inforn ASTC

21.590

430

1.500

19.660

Club Cab 4WD Invite ASTC

23.950

461

1.500

21.989

Club Cab 4WD Intense Plus ASTC

28.400

545

1.500

26.355

Double Cab 4WD Invite ASTC

25.900

395

2.000

23.505

Double Cab 4WD Intense ASTC

27.370

420

2.000

24.950

Double Cab 4WD Intense Plus

30.360

464

2.000

27.896

Double Cab 4WD Instyle

33.760

524

2.000

31.236

Sport Utility

Είτε χρησιμοποιείται για δουλειά και/ή δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου, σαν ένα γνήσιο επαγγελματικό εργαλείο (ACT – Active Commercial Truck = Single Cab) ή σαν ένα όχημα διπλής χρήσης (ART = Active Recreational Truck = Club Cab και Double Cab), το νέο L200 έχει σχεδιαστεί για να ανταγωνιστεί σώμα με σώμα με τα (εκ παραδόσεως) πιο άνετα και καλύτερα εξοπλισμένα SUV.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του L200 είναι:

– Ευρύχωρη καμπίνα με κορυφαίο μήκος εσωτερικού 215,3 cm (Double Cab),
– Σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης «Super Select», μοναδικό στην κατηγορία pick-up,
– Συστήματα ενεργητικής ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης – ASTC, μοναδικά στην κατηγορία pick-up,
– Κορυφαίος κύκλος στροφής 5.9 m στην κατηγορία,
– Πετρελαιοκινητήρας που πληροί της προδιαγραφές Euro-4,
– Παθητική ασφάλεια 4 αστέρων στο Euro-NCAP,
– Επιλογή από 3 τύπους αμαξώματος: single cab (μονοκάμπινο), club cab και 4-θυρο double cab,
– Περιβάλλον και άνεση επιβατικού αυτοκινήτου για τους πίσω επιβάτες (ρύθμιση γωνίας πλάτης, ποτηροθήκες ενσωματωμένες στο κεντρικό υποβραχιόνιο, κ.λ.π.,…) με μοναδικά χαρακτηριστικά (ηλεκτρικά ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ, κ.λ.π…).

Ενεργητική και παθητική ασφάλεια

Έχοντας κατά νου τις ευρωπαϊκές οδηγικές συνθήκες και συνήθειες, οι μηχανικοί της MMC έχουν δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια, έναντι των άλλων παραγόντων, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των ντόπιων πελατών.

Ενεργητική ασφάλεια: Για την αποφυγή ατυχημάτων.
Παθητική ασφάλεια: Για τη μείωση των ενδεχόμενων συνεπειών ενός ατυχήματος.

Αποφυγή

Ακριβής κατευθυντικότητα, χαμηλό κέντρο βάρους, πρόσφυση & ευστάθεια, ισχυρά φρένα και καλή επιτάχυνση κατά την προσπέραση: Όλα προσδιορίζουν το είδος της δυναμικής συμπεριφοράς που απαιτείται στην Ευρώπη.

Σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης Super Select»

Το σύστημα Super Select της Mitsubishi επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση στο κιβώτιο της τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Μπορεί να αλλάζει από 2WD σε 4WD «εν κινήσει», δηλαδή χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξαρτήτως είδους οδοστρώματος.

Το πλεονέκτημα του Super Select βρίσκεται στη θέση μόνιμης τετρακίνησης «4H» Full Time που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Στην ιδιαίτερη περίπτωση ενός pickup όπως το L200, το Super Select προσδίδει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα, όπως συμβαίνει πολύ συχνά στην περίπτωση ενός SUT.

Σε αυτό το πρόγραμμα 4H, το κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης κατανέμει άριστα την κινητήρια ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.

Επιπλέον του συστήματος τετρακίνησης «Super Select», διατίθεται επίσης το σύστημα «Easy Select» (ανάλογα με την αγορά και το μοντέλο), που μπορεί επίσης να αλλάζει από 2WD σε 4WD χωρίς να σταματά το αυτοκίνητο (εφικτό κάτω από 100 km/h), ανεξάρτητα από το είδος του οδοστρώματος, όπως συμβαίνει και με το «Super Select»).

Εκτιμώντας περισσότερο τις πραγματικές off-road ανάγκες σε σχέση με την εμφάνιση, οι μηχανικοί έχουν προτιμήσει έναν πρακτικό επιλογέα τετρακίνησης, αντί για τον περιστροφικό διακόπτη που έκανε μόδα ο ανταγωνισμός.

Τέλος, το L200 που εφοδιάζεται με το σύστημα τετρακίνησης κατ’ επιλογή Easy Select και Super Select απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος εμπλοκής πίσω διαφορικού. Με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό, κλειδώνουν εντελώς και οι δύο πίσω τροχοί (εφικτό κάτω από 12 km/h) για μέγιστη πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. Η αξιοπιστία του συστήματος είναι εγγυημένη τόσο μέσα στα ποτάμια όσο και σε παγωμένες καιρικές συνθήκες, λόγω της δομής του εσωτερικού διαφράγματος που χρησιμοποιείται για να κλειδώσει το πίσω διαφορικό.

Συστήματα Ενεργητικής Ευστάθειας – Active Stability (ASC) + Ενεργού Ελέγχου Πρόσφυσης – Active Traction Control (ATC) = ASTC στο standard εξοπλισμό.

Μοναδικό στην κατηγορία των pick-up και προωθούμενο από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς οργανισμούς ασφαλείας σαν ένας μηχανισμός που μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχήματος για οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με αυτό, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας υιοθετείται για πρώτη φορά σε pickup από τη Mitsubishi. Εδώ, προστίθεται και ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, με αποτέλεσμα ένα ενιαίο σύστημα ASTC (Active Stability & Traction Control) το οποίο ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Σαν τμήμα της γενικής αρχιτεκτονικής ηλεκτρονικών του νέου L200, το ASTC βασίζεται σε έναν αισθητήρα γωνίας τιμονιού καθώς και σε έναν αισθητήρα επιτάχυνσης G και περιστροφής, πέραν των αρχικών αισθητήρων του ABS (ταχύτητας τροχού & πίεσης υγρού φρένων). Μαζί με την ECU του κινητήρα, την ECU του A/T και την ECU του ASC, όλοι επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω ενός διαύλου (BUS).

Εκτός από το σύστημα της κατ΄ επιλογήν τετρακίνησης, η ενεργητική ασφάλεια αυξάνεται από το σύστημα ASTC:

– Ελέγχει τη συμπεριφορά του οχήματος σε έκτακτες καταστάσεις.
– Ελέγχει την υπερστροφή και υποστροφή σε βρεγμένο οδόστρωμα.
– Προειδοποιεί τον οδηγό.
– Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ενός διακόπτη τοποθετημένου στο ταμπλό για off-road οδήγηση.

Ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Η διαδικασία ανασχεδιασμού που εφαρμόστηκε στο L200 είχε προεκτάσεις και στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, με στόχο να επιτευχθεί η οδηγική συμπεριφορά ενός SUV.

– Εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και σπειροειδή ελατήρια, για βελτιωμένη ευστάθεια σε ανώμαλα εδάφη, σταθερότητα (ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα), ακαμψία, συντήρηση και οικονομία βάρους (12kg).

– Ο πίσω άξονας είναι τοποθετημένος κάτω από τα φύλλα σούστας, για βελτίωση της άνεσης, της απόστασης από το δρόμο σε ανώμαλα εδάφη, ευστάθεια (λόγω μειωμένων κλίσεων αμαξώματος), βελτιωμένη εξισορρόπηση οδικής συμπεριφοράς άδειο/ φορτωμένο, καθώς και υψηλότερη αντοχή και χαμηλότερος θόρυβος κατά την οδήγηση.

– Κρεμαγιέρα λόγω των εγγενών ιδιοτήτων ενός συστήματος κρεμαγιέρας αλλά και υψηλότερη ακαμψία σε σχέση με το προηγούμενο.

– Πρόσθετα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν μειωμένες αντιδράσεις και «κοσκίνισμα» στο τιμόνι, μικρότερο επίπεδο κραδασμών και θορύβων, οικονομία βάρους (13 kg) καθώς και ευκολότερη συντήρηση.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι αυτό το σύστημα διεύθυνσης, χαρίζει στο L200 κύκλο στροφής 5.9 m.

Κινητήρας DOHC 2.5 Common-Rail Turbo-Diesel Άμεσου Ψεκασμού

Ο κινητήρας του L200, πέρα από την ισχύ που του παρέχει, συμβάλλει επίσης στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, χάρη στην κινητήρα υψηλής ροπής και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου:

L200 178 HP L200 136 HP
Μέγιστη ισχύς 178 ps @ 3.750 rpm 136 ps @ 4,000 rpm
Μέγιστη ροπή 400 Nm @ 2,000 rpm 314 Nm @ 2,000 rpm
Αναλογία βάρους / ισχύος 10.11 kg/ch 13.7 kg/ch
0 – 100 km/h 12.1. 14.6
Τελική ταχύτητα** 179 km/h 167 km/h
CO2 (μικτός κύκλος) 225 204 g/km
Καταν. καυσίμου (μικτός κύκλος) 7.8 l 7.8 l

Παθητική Ασφάλεια

Πατέντα της Mitsubishi που υιοθετείται σε όλα τα νέα προϊόντα της, το σύστημα «RISE» («Reinforced Impact Safety Evolution») παίζει σημαντικό ρόλο, ενσωματώνοντας και συνδέοντας μεταξύ τους δομικά στοιχεία για μία ενεργή προστασία των επιβατών κατά τη διάρκεια ατυχήματος.

Επιπρόσθετα, το L200 προσφέρει:

– Αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγό.
– Διακόπτη απενεργοποίησης για τον αερόσακο του συνοδηγού.
– Βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτων ISO-FIX.
– Προεντατήρες & περιοριστές φορτίου για τις ζώνες ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού.
– Εμπρός άκρο (καπό) σχεδιασμένο για βελτιστοποιημένη προστασία των πεζών.
– Νέα σχεδιαστική δομή καθισμάτων (καλύτερη προστασία από οπίσθια σύγκρουση, τράνταγμα και μετωπική σύγκρουση).
– Προσεκτική σχεδίαση πίσω τμήματος οροφής (στη συνένωση του πίσω παρμπρίζ) για την αποφυγή τραυματισμών.
– Λειτουργία ασφαλείας (προστασίας από παγίδευση) για όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα, την ηλεκτρική ηλιοροφή και το πίσω ανοιγόμενο ηλεκτρικό παρμπρίζ.
– Δοκοί προστασίας από πλευρική σύγκρουση στις πόρτες.
– Δομή πεντάλ που υποχωρεί, για τον περιορισμό του τραυματισμού των κάτω άκρων του οδηγού τη στιγμή της σύγκρουσης.
– Κολόνα τιμονιού που υποχωρεί σε δύο στάδια.
– Ρεζερβουάρ καυσίμου τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα.
– Πλαίσιο τετραγωνικής διατομής με εμπρός στοιχεία παραμόρφωσης, για καλύτερη απόσβεση της ενέργειας κρούσης.

Μαζί με τη δομή RISE, τα μέτρα αυτά συμβάλλουν στο να έχει κερδίσει L200 μία αξιολόγηση 4 αστεριών στο EURO-NCAP (εσωτερικές δοκιμές).

Εσωτερική σχεδίαση

Το εσωτερικό του L200 σέβεται τη σχεδιαστική φιλοσοφία του εξωτερικού, ξεφεύγοντας από την κιβωτοειδή σχεδίαση που συνήθως χρησιμοποιείται στα pickup.

Σχεδιασμένο λαμβάνοντας υπόψη του τις ανάγκες του οδηγού, το ταμπλό παραμένει ωστόσο πιστό στο πνεύμα του pickup, υιοθετώντας ανθεκτικά και εύκολα στο καθάρισμα υλικά, τα οποία έχουν υποστεί μία πρωτοποριακή.

Πλείστες σχεδιαστικές λεπτομέρειες στοχεύουν να κάνουν τη ζωή στο αυτοκίνητο ξεχωριστή, από το ελκυστικό σχήμα του τιμονιού μέχρι και τα μπλε επικαλυπτόμενα όργανα με τα χρωμιωμένα πλαίσια, το δαχτυλίδι που πλαισιώνει τους επιλογείς ταχυτήτων και τετρακίνησης ή τα σύγχρονα μπλε χειριστήρια του A/C

Το φως συμβάλλει στη δημιουργία ενός ξεχωριστού περιβάλλοντος. Τη νύχτα, πηγές φωτός που βρίσκονται σε όλη την καμπίνα δημιουργούν μία χαλαρωτική ατμόσφαιρα, βελτιώνοντας παράλληλα την εργονομία. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η καμπίνα είναι «ευάερη», χάρη στη χαμηλή γραμμή των παραθύρων, και σε ένα μεγάλο, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ.

Αυτή η τεράστια κρυστάλλινη επιφάνεια, που τοποθετείται μακριά από το ταμπλό για να απελευθερώσει πολύ χώρο μπροστά από τον οδηγό και το συνοδηγό, είναι επίσης μία ευχάριστη αλλαγή από τις καταπιεστικές καμπίνες που συνήθως συναντάμε στα pickup, προσφέροντας μία πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης η οποία θυμίζει αυτοκίνητα με πολύ μικρό εμπρός τμήμα (cab forward).