Την ενίσχυση της μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής στρατηγικής του επιδιώκει το Twitter, που εγκαινίασε μια νέα υπηρεσία διαφήμισης για μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες θα μπορούν πλέον να αγοράζουν μηνύματα προβολής τους.

Παράλληλα, το δίκτυο ολοκλήρωσε μια σειρά από άλλες αλλαγές στις σελίδες του με στόχο να γίνει πιο ελκυστικό στους χρήστες του.

Από το 2010 το δίκτυο παραχωρούσε σε ορισμένες, συνήθως μεγάλες εταιρίες αντί αμοιβής, τη δυνατότητα να στέλνουν διαφημιστικού τύπου σύντομα μηνύματα.

Τώρα ξεκινά επισήμως μια νέα διαφημιστική υπηρεσία τύπου self service και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σύμφωνα με το eMarketer, το δίκτυο είχε διαφημιστικά έσοδα 45 εκατ. δολ. το 2010, 139,5 εκατ. δολ. το 2011 -αύξηση 213%-, ενώ φέτος αναμένεται να φθάσουν τα 260 εκατ. δολ. και το 2014 τα 540 εκατ. δολάρια.

Ορισμένοι αναλυτές θεωρούν ότι η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα σχέδιο του Twitter, το οποίο ιδρύθηκε στο Σαν Φρανσίσκο το 2007 και διαθέτει πάνω από 100 εκατ. ενεργούς χρήστες, να εισαχθεί στο χρηματιστήριο κάποια στιγμή. Η αξία του δικτύου υπολογίζεται στα 8 δισεκατομμύρια δολάρια, περίπου.

Το δίκτυο ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών που απλοποιούν τη ζωή του χρήστη. Οι αλλαγές αφορούν τα εργαλεία πλοήγησης, τις σελίδες των προφίλ κ. ά, ενώ μηχανικοί του δικτύου φρόντισαν να επιταχυνθεί το «φόρτωμα» του περιεχομένου του δικτύου.