Ένας από τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες της ελληνικής διαφήμισης, το γνωστό σε όλους Qδάκι, μετά από 9 χρόνια επιτυχημένης επικοινωνίας με τους καταναλωτές, εξελίσσεται και ανανεώνεται.

Εισβάλει στον κόσμο των ανθρώπων και κλέβει την παράσταση τόσο στην οικονομία, χάρη στις μοναδικές προσφορές Q όσο και στην επικοινωνία, ανοίγοντας για πρώτη φορά στην ιστορία του χιουμοριστικό διάλογο με φυσικούς συμπρωταγωνιστές.

Η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Q, με τίτλο «Η Q στην οικονομία, κλέβει την παράσταση», διαδραματίζεται στη σκηνή ενός θεάτρου.

Το Qδάκι στην ουσία ενσαρκώνει τον ίδιο τον χαρακτήρα –πρωταγωνιστή με τον οποίο και «συνομιλεί». Μαζί κλέβουν την παράσταση με τις ατάκες τους, μιλώντας κάθε φορά «τη δική τους διάλεκτο», καθώς η Q απευθύνεται σε όλους και για κάθε συνδρομητή μπορεί να γίνει «Το δικό του δίκτυο».

Στα πρώτα τρία τηλεοπτικά σποτ της νέας καμπάνιας Q, το Qδάκι μοιράζεται τη σκηνή με έναν… Ινδιάνο, έναν Κάγκουρα και σε ρόλο-έκπληξη τον Τρύφωνα Σαμαρά… κοινός παρονομαστής και στις τρείς επικοινωνίες η νέα προσφορά της Q, που κλέβει την παράσταση στην οικονομία: 300′ ή 300 SMS προς WIND & Q, μόνο με 1ευρώ απλά με δωρεάν κλήση στο 12200.

H συνέχεια επί σκηνής…