Εγκαταλείπουν την Ελλάδα χιλιάδες μετανάστες

Αδειάζουν οι γειτονιές στο κέντρο της Αθήνας


ΕΛΛΑΔΑ
9:46
27/08/2011
Εγκαταλείπουν την Ελλάδα χιλιάδες μετανάστες
548
loading

Μέρα με τη μέρα αδειάζουν οι γειτονιές της Αθήνας, που για περίπου δύο δεκαετίες φιλοξένησαν οικονομικούς μετανάστες και η εικόνα του κέντρου αλλάζει Παντού υπάρχουν ενοικιαστήρια, σε πόρτες, τοίχους, στάσεις λεωφορείων και κολώνες.

Την Ελλάδα εγκαταλείπουν Αλβανοί, οι οποίοι αποφασίζουν να επενδύσουν τις οικονομίες τους στις πατρίδες τους. Βούλγαροι, Ρουμάνοι και Πολωνοί επιστρέφουν στις χώρες τους, που είναι πλέον μέλη της Ε.Ε.

Το επισφαλές μεροκάματο ωθεί ακόμη και ασιάτες μετανάστες να παλλινοστήσουν. Πολλοί μετανάστες από την Ινδία, το Πακιστάν και το Αφγανιστάν έβγαλαν εισιτήριο χωρίς επιστροφή, με προορισμό τις πατρίδες τους.

Πάντως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Καθημερινής», η μεγαλύτερη «διαρροή» παρατηρείται στην πολυπληθή αλβανική κοινότητα. Η πτώση στον κατασκευαστικό τομέα έχει πλήξει τους άνδρες, ενώ άνεργες έχουν μείνει πολλές γυναίκες που εργάζονταν ως οικιακές βοηθοί. Πολλοί Αλβανοί σκέφτονται την επιστροφή, όμως τα παιδιά αποτελούν συχνά ανασταλτικό παράγοντα, καθώς πηγαίνουν σε ελληνικά σχολεία και πολλά από αυτά δεν μιλούν καν αλβανικά.
Από το 2004 και μετά, υπολογίζεται ότι έχουν φύγει από την Ελλάδα 50.000 Αλβανοί.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

548
σχόλια
  1. avatar aggelos

    διαβάζοντας τα σχόλια γενικώς αντιλαμβάνομαι ότι μια λάθος αντίληψη επικρατεί και αυτή είναι σχετικά με τα επαγγέλματα τα οποία απαξίωσε ο έλληνας και τα ανέλαβαν οι ξένοι. Εγώ θα πω το εξής θέτωντας ως βάση την από την αρχή κακή διαχείρηση από το κράτος το θέμα της μετανάστευσης.Όμως επειδή αυτό είναι ένα θέμα τεράστιο θα πω ότι οι ξένοι στην ανάγκη τους δούλεψαν με πολύ χαμηλούς μισθούς και προτιμήθηκαν από τους έλληνες. Οι έλληνες με την σειρά τους τα τελευταία χρόνια ανέβασαν το βιοτικό τους επίπεδο όπως και γεγονός είναι ότι πλέον η συντριπτική πληοψηφία των νέων σπουδάζουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα χειρονακτικά επαγγέλματα να μην έχουν προτίμηση από τους νέους.Φυσιολογικό. Όμως τώρα που η ελλάδα αντιμετωπίζει θέμα με την ανεργία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να μην χερόμαστε που πάνε στο καλό οι αλβανοπακιστανοί. Οι δουλειές που απαξιώσαμε πριν χρόνια να είστε σίγουροι ότι θα ξαναπροτιμηθούν. είναι φυσιολογικό και δεν μπορεί να το κατακρίνει κανένας. επίσης οι βλακιες περί 'ξεχάσαμε της δουλειές ' είναι παράλογες ....σιγά την επιστήμη να χτίσεις η να βάψεις η να οργώσεις !!!!!! θέλει να βγάλεις το ΕΜΠ για να τις κάνεις?? Λοιπόν ας πάνε στο καλό οι ξένοι και θα βρούμε την άκρη μας εμείς. το μόνο σίγουρο είναι ότι ούτε τα χόρτα θα φάνε τα χωράφια μας ούτε τα σπίτια θα μείνουν αβαφτα ούτε οι οικοδομές θα σταματήσουν επειδή θα φύγουν οι αλβανοί και οποίοι άλλοι. Επίσης για να προλάβω μερικούς θα πω ότι δεν κατακρίνω τους μετανάστες γιατί αυτοί καλά κάνουν και φεύγουν από τις χώρες τους αφού έχουν πρόβλημα και οι έλληνες αυτό κάνουν τώρα η έκαναν στο παρελθόν όμως είναι φυσικό να μην θέλω τόσους μαζεμένους γιατί απλά δεν έχουμε υποδομή να δεχόμαστε τόσους!!!!!

    1. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

      ΣΙΓΑ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ Ε? ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΤΕ ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΓΕΣ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΑ ΚΑΜΠΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΠΙΔΕΣ ! ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ

      1. avatar aggelos

        αντάρτη κοίτα να δεις...δεν μπορώ να καταλάβω από που έβγαλες το συμπέρασμα για το τι μου έλεγαν οι γονείς μου. Το μόνο σίγουρο δεν μεγαλώσαμε στο ίδιο σπίτι. Επίσης με μεγάλο τσαμπουκά σου απαντώ ότι από τα 14 με υπογραφή στο ναυτικό φυλλάδιο δουλεύω στα καράβια όταν το πιο πιθανό εσύ να έκανες τα μπανάκια σου τα καλοκαίρια. Δεν σε κατακρίνω λόγω του ότι σε αυτές της σελίδες όλοι είμαστε άγνωστοι αλλά ακούγεται χαζό να σχολιάζουμε σε προσωπικό επίπεδο άγνωστους χωρίς να ξέρουμε. Περιορίσου αντάρη λοιπόν στον σχολιασμό της σκέψης που προβάλει ο καθένας. Όσο για τα οράματα παιδάκι μου σου απαντώ ότι μακάρι όλα τα παιδιά να είχαν όνειρα γιατί είναι η βάση για να βάλεις στόχους στην ζωή. Όσο για αυτά που έγραψα και απαντάς 'σιγά της δουλειές ε' δεν αιτιολογησες ποια δουλειά δεν μπορεί να κάνει ο έλληνας νέος. Το να αερολογούμε χωρίς επιχειρήματα είναι το μόνο εύκολο όταν δεν έχουμε άποψη για κάτι και προφανές είναι ότι εσύ δυστυχώς δεν έχεις άποψη για τίποτα από αντίδραση πάντως τα πας καλά αλλά δεν έχει αποτέλεσμα κανένα. Μην υποτιμάς τους έλληνες νέους γιατί αξίζουν πολλά και σε τελική ανάλυση η κοινωνία που προσφέρεται σε αυτούς την φτιάξαμε εμείς και τώρα έχουμε και τα μούτρα να τους κρίνουμε???

  2. avatar Panagiotis Alexandropoulos

    Γιατί άραγε οι αγανακτισμένοι (κατά πολλούς το 99%) πολίτες δεν διοργανώνουν μια ωραία εκδήλωση – πορεία – φεστιβάλ – ενάντια σε αυτό που τους ενοχλεί; Να την περιφρουρήσουν από επεισόδια και να δούμε και τις απόψεις τους να εκφάζονται μαζικά. Να οργανώσουν δράσει στους χώρους δουλιεάς έτσι ώστε να ενημερώσουν τους εργαζώμενους για το πρόβλημα που δημιουργείτε στην απασχόληση. Να διαχωρίσουν την θέση τους από τα διάφορα φασιστοειδή που παίρνοντας αυτές τις απόψεις τους προσπαθούν να οικειοποιηθούν τον κόσμο που καμία σχέση δεν έχει μαζί τους (κατά τα λεγόμενα των περισσοτέρων). Ένα φορέα που να λέει πχ δεν έχω πρόβλημα με την διαφορετικότητα αλλά ότι δεν αντέχει η χώρα άλλους. Γιατί στους χιλιάδες αγανακτισμένους δεν υπήρχε κάποιο σύνθημα κατά των μεταναστών (εγώ δεν αντιλήφθηκα κανένα) . Ποιο έντυπο κυκλοφορεί που να εκφράζει αυτόν τον κόσμο ; Ποιο κόμμα ; Ποιο κίνημα; Ποιος φορέας; Να δούμε το ποιόν αυτών που θα τους οργανώσουν και να κρίνουμε. Οι μέχρι τώρα εκφραστές αυτής της αγανάκτησης είναι μάλλον μειοψηφία.

    1. avatar κριτων

      Η λογικη και το αισθημα του δικαιου,δεν χρειαζεται φορεις ,ουτε κομματα που καπηλευονται ακομα και τη μανα τους.

      1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

        α,και κάτι άλλο.σε μια άλλη είδηση,γράφει πως πιάστηκαν και πάνε στην ασφάλεια οι δολοφόνοι του πατέρα του αγέννητου-τότε-παιδιού...τη λες,πάμε για συμπαράσταση???ΚΆΤΩ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΉ ΑΣΦΆΛΕΙΑ!!!ΝΤΡΟΠΉ ΠΟΥ ΠΆΕΙ ΚΑΙ ΣΥΛΛΑΜΒΆΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ...ΈΝΑ ΛΆΘΟΣ ΈΚΑΝΑΝ...

      2. avatar Nikos Gonidis

        Συγγνώμη για τη διπλή ανάρτηση

      3. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

        φίλε γονίδι,κανείς λάθος,είναι πολύ αργά γι αυτούς...όταν έχεις ως πρότυπο τον εφιάλτη,άστα να πάνε...τη άλλο να τους πεις???αυτοί θεωρούν τον λεωνίδα τον πρώτο αρχηγό του αρχαίου ναζιστικού κόμματος επειδή δεν άνοιξε τα πόδια στην πολυπολιτισμικότητα...

      4. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

        ακόμα περιμένω απάντηση για το 1940...και σε αλλά πράγματα έχετε φυσική αντοχή,4 χρόνια το δείχνατε...

    2. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

      γιατί άραγε σε ΌΛΑ τα σχόλια σου εδώ μέσα είσαι ακραιφνώς ενάντια σε Ο,ΤΙΔΉΠΟΤΕ ελληνικό???γιατί μήσεις έτσι την χώρα σου???και γιατί στο κάτω κάτω αφού είναι όλοι έτσι δεν σηκώνεσαι να φύγεις???εμένα άμα δεν μου αρέσει κάπου,μαζεύω τα κουβαδάκια μου και πάω σε άλλη παραλία!!!γιατί επιτρέπεις στον υπέροχο εαυτό του να χαλιέται σε κάτι τόσο μιαρό όπως η ελλάδα???και να σου κάνω και μια ερώτηση:αφού πάντα,για όλα φταίνε οι έλληνες,πες μου σε παρακαλώ για παράδειγμα,τη κάναμε στους ιταλούς και μας επιτέθηκαν???δεν στο ρωτάω τυχαία,γιατί αν πας να γράψεις πως δεν κάναμε τίποτα και φταιγαν εκείνοι θα καεί το πληκτρολόγιο σου,ενώ αν πεις ότι φταίγαμε θα δόσεις δίκιο στον φασισμό...πάντα σε ο,τι κι αν γράφεις είσαι ακραίος ανθέλληνας.έχεις κάποιο κόμπλεξ με την ελλάδα???θέλεις βοήθεια να το λύσεις???

      1. avatar Panagiotis Alexandropoulos

        ΥΓ «Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!» ανέφερε Γεννάδιος Σχολάριος, Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως το 1456 αν εγώ έλεγα "είμαι Ελλην άρα δεν δύναμαι να είμαι χριστιανός" τι συμπέρασμα θα έβγαζες; Ποιός είναι ανθέλληνας εγώ ή ο Σχολάριος;

        1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

          ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΕΣΈΝΑ ΡΕ ΤΕΡΆΣΤΙΕ ΌΤΙ ΕΓΏ ΕΊΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΌΣ???ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΕΝΣΤΕΡΝΊΖΟΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΌΨΕΙΣ ΑΥΤΏΝ ΠΟΥ ΚΑΤΈΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ????ΠΟΥ ΤΟ ΈΧΩ ΓΡΆΨΕΙ???ακόμα περιμένω για το 1940...(από όλη την ελληνική ιστορία,δηλαδή γύρο στα 3500 χρόνια ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΈΝΗΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΙΣΤΟΡΊΑΣ,βρήκες τον γεννάδιο!λύπηση φίλε,τίποτε άλλο)

      2. avatar Panagiotis Alexandropoulos

        @ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ Εχω αποκτήσει πιά μια φυσική αντοχή στην λασπολογία.
        Ασε την λάσπη και μπες στην ουσία. Εσύ γιατί νομίζεις ότι δεν εκφράζονται μαζικά;

      3. avatar Nikos Gonidis

        Όχι φίλε δεν είναι ανθέλληνας, απλώς πάει με το ρεύμα της και καλά διανόησης. Δε μπορείς να λογίζεσαι νοήμων άνθρωπος σε αυτή τη χώρα αν δεν αποθεώνεις το διεθνισμό,την αριστερά και όλα τα συμπαρομαρτούντα. Μόνο τότε δικαιούσαι να αρθρώνεις λόγο, να διεκδικείς βήμα να συγκαταλέγεσαι στους "εκλεκτούς" . Αν πεις κάτι κατά αλλοεθνούς είσαι φασίστας, υπάνθρωπος, κάφρος, υπανάπτυκτος διανοητικά. Ακόμα και αν θέλεις να είναι κάθε άνθρωπος καλά στη χώρα του, να φαίνεται, να μην είναι "αόρατος" οπότε και ξεχειλώνονται οι ηθικές του και δεν έχει κανένα φραγμό να πράττει κάθε λογής αδίκημα, ακόμα και τότε είσαι ακροδεξιός και ναζιστής[email protected] alexandropoulos σε κάλυψε το παραπάνω γιατί δεν μαζεύευται ο κόσμος; θυμάσαι τι γινόταν όταν μαχαιρώσαν τον άνθρωπο στα Πατήσια; αλλά μόλις πέσαν μερικές σφαλιάρες από τους αιώνια γραφικούς/προβοκάτορες τότε ξεχάστηκε το θέμα και οι πιο πολλοί άρχισαν να μιλάνε για ακροδεξιά στοιχεία,αυγό του φιδιού κλπ. Όσο και να σφίγγονται όμως ο άνθρωπος πάντα έχει την αίσθηση του έθνους, όπως και της οικογένειας όπως και της κουλτούρας στην οποία ανατρέφεται. Χρειάζεται περισσότερη προπαγάνδα για να τα ξεχάσουμε Παναγιώτη, δεν είναι αργά να ξανασκεφτείς αυτά που γράφεις

        1. avatar Panagiotis Alexandropoulos

          @Nikos Gonidis Μου θυμίζεις τα παιδάκια που τα μαλώνουν.
          Το πρόβλημα δεν το λύνεις «δείχνοντας» τα αποτελέσματα . Απλά παίρνεις τα αποτελέσματα και τα «χρησιμοποιείς» για να αναδείξεις της αιτίες . Και εξηγούμε. Ποιος φταίει και υποφέρουν τόσοι λαοί (μαζί τους και οι Έλληνες) από την λαθρομετανάστευση. Είναι και οι ίδιοι οι λαθρομετανάστες θύματα μαζί μας; Ποιους εξυπηρετεί να αναδεικνύουν πάντα το αποτέλεσμα και όχι την ουσία του προβλήματος; Είμαστε εμείς μέρος του προβλήματος η είμαστε απλά «αθώα» θύματα; Είναι το πρόβλημα μόνο Ελληνικό; Είναι το πρόβλημα μόνο Ευρωπαϊκό; Αν έχεις απαντήσεις τότε καλώς όρισες στο ρεύμα της και καλά διανόησης , σε αυτούς που αποθεώνουν τον διεθνισμό την αριστερά και όλα τα συμπαραμαρτύντα .
          Επίσης θα σου απαντήσω και με τα λόγια κάποιου που δεν διαπράττει τα πιο πάνω «ατοπήματα» :
          «και γιατί στο κάτω κάτω αφού είναι όλοι έτσι δεν σηκώνεσαι να φύγεις???εμένα άμα δεν μου αρέσει κάπου,μαζεύω τα κουβαδάκια μου και πάω σε άλλη παραλία!!!γιατί επιτρέπεις στον υπέροχο εαυτό του να χαλιέται σε κάτι τόσο μιαρό όπως η ελλάδα???» Εξ οικείων τα βέλη;

        2. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

          ΛΑΘΟΣ ΦΙΛΕ.ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ ΕΙΣΑΙ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.ΟΜΩΣ Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ .ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ,ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ.ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΚΕΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗ ΛΑΣΠΗ.
          ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ ΟΛΟΙ.ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ.ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΑΟΣ.
          ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΙΤ.ΔΕΝ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑ ΠΟΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΞΑ.ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΩ ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ.ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ,ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.
          ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΕΝΝΟΙΑ,ΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ Σ ΑΥΤΟΥΣ'

      4. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

        ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ.
        ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΙ.
        ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΥΤΙΑ΄
        ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΕΡΟΛΟΓΙΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
        ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ.

        1. avatar Xountalas

          Δεν είμαστε φιλέλληνες κύριος, ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ...Φιλέλληνες μπορεί να είναι οι ξένοι, όσοι τέλος πάντων έχουν απομείνει,γιατί όταν βλέπουν ότι έχουμε αυτοκτονικές τάσεις, δεν θα γίνουν βασιλικότεροι του βασιλέως για να μας σώσουν

          1. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

            ΜΗ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΕ ΦΟΒΙΖΟΥΝ,ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΦΟΒΙΖΕΙ.ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.

        2. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

          ΑΝΤΆΡΗ,σκεπάσου,έβαλε ψυχρά...πες κιόλας ότι θα μας μάθεις τη είναι έλληνας...που ακούς για ελληνική επανάσταση,μακεδονικό αγώνα κλπ και βγάζεις φλύκταινες...

          1. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

            ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ.
            ΣΚΕΠΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΨΥΧΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ

  3. avatar theodoros Reppas

    εδώ θέλουμε μόνο ezel , οι άλλοι να φύγουν . Όπως παλιά, γιατί ο έλληνας δεν κάνει κούκου πια.

    1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

      τεσυ τώρα παρακαλάς για προσωπικές αποδείξεις περί του αντιθέτου,αλλά ποιος αδειάζει...

  4. avatar κριτων

    Εγω παντως που μενω στα πατησια βλεπω οτι εχει αδειασει η γειτονια μου απο Ελληνες.

    1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

      ε,και που είναι το κακό???ο αλεξανδρόπουλος από το επάνω σχόλιο κάτι τέτοια περιμένει για να πάει για ύπνο...

  5. avatar nikst

    Λετε μερικοι τους ελληνες βολεψακηδες και αισθανομαι σαν να βλεπουμε ολοι τηλεοραση αλλα μερικοι βρισκονται πισω απο την οθονη και επειδη δεν βλεπουν τα βαζουν με την τηλεοραση.Επισημαινουμε ολοι το ιδιο γεγονος αλλα δινουμε διαφορετικη ερμηνεια.Γιατι κατηγορουμε τους ελληνες οταν κανουν το πιο φυσιολογικο πραγμα που κανουν ολοι οι λαοι?Ιδρωσαν,μοχθησαν και καταφεραν να βελτιωσουν το βιοτικο τους επιπεδο.Και οι χειρονακτικες εργασιες αρχισαν να γινονται απο μεταναστες,οπως συμβαινει πχ.στην γερμανια που γινονται απο ελληνες και αλλους μεταναστες.Και πληρωνονται καλα.Μπορει εδω,οπως και στην γερμανια να θεωρουνται χαμηλομισθοι,στις χωρες τους ομως θεωρουνται υψιλομισθοι.Κατα συνεπεια δεν πρεπει να μεμφεσαι καποιον που προοδευει.Ωστοσο αν υπηρχε στοιχειωδης οργανωση στην αποδοχη μεταναστων,θα ειχαμε ελαχιστους και ισως καθολου,αφου η ανεργια ειναι πανω απο 20% στους ελληνες.

  6. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

    ΟΣΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΙ ΗΤΑΝ.ΟΣΟ ΧΤΙΖΑΝ, ΜΑΖΕΥΑΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ,ΕΚΑΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΚΛΠ. ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ, ΚΑΛΟΙ ΗΤΑΝ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΙΑ.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΛΕΝΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΛΑΔΙΑ.ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟΝ ΤΟΡΝΟ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕ ΞΥΛΟΥΡΓΕΙΟ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΑΜΑΛΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΕΡΓΙΑΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ Η ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ.

    1. avatar Heineken

      @ ΑΝΤΑΡΗΣ Εσυ δηλ θα δουλευες ανασφαλιστος σε καποιες απο της εργασιες που μας λες; δηλ προτιμας να ζημιωσεις τα ασφαλιστικα ταμεια μονο και μονο για να περνας εσυ καλα, το μελλον αν θα μπορεις να παρεις συνταξη ουτε σε νοιαζει;... Ολες αυτες της δουλειες που λες θα της εκαναν και ελληνες εργατες αλλα χωρις το σωστο χρημα και ασφαλιση μην περιμενεις να τους δεις, το οτι βλεπεις αλλοδαπους να κανουν αυτη την δουλεια ειναι καθαρα θεμα αναγκης και επιβιωσεις και οχι οτι το θελουν... Μαθαταν ολοι να μην πληρωνετε τα ταμεια και τους εργατες και την λετε καθε τρις και λιγο χωρις να κοιταζεται οτι ειστε η ποιο χειροτερη σε αυτη την χωρα, αλλα και τι σας νοιαζει κοιταζετε να βρειτε καποια κοροιδα με πολυ χαμηλο μισθο για να μπορειτε μετα να χτιζεται το σπιτι των ονειρων σας... Και ξερεις και το αλλο η μηπως απλα βρηκες κατι για να την πεις... αν δεν εχεις εμπειρια και πτυχιο στα επαγγελματα που λες δεν σε προσλαβανουν ειδικα στον τορνο και ξυλουργειο το οτι προσλαμβανουν αλλοδαπους ειναι καθαρα θεμα κερδος που βγαζουν αφου ουτε ασφαλισει εχουν ουτε μισθο της προκοπης βλεπουν... αυτη η καραμελα λοιπον ας τελειωσει καταντατε πολυ γραφικοι. Ελπιζω καποια στιγμη να αυξηθουν τα μετρα ελεγχου και να πληρωνουν χοντρο χαρατσι η εξυπνακιδες εργοδοτες τοτε να δεις πως θα αλλαξει ο τοπος και θα φυγουν αρκετη (παρανομοι) αλλοδαποι.

      1. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

        ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΜΕ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΕΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΧΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΔΕΣ.
        ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
        ΠΑΝΤΩΣ ΜΗ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ.

        1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

          πες μου ρε γίγαντα τον καρπαθίων κάτι,απάντησε μου σε αυτήν την ρημάδα την ερώτηση που κάνω σε όλους τους προοδευτικούς εδώ και 10 χρόνια και απάντηση δεν παίρνω:ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΣΟΥ ΈΦΑΓΕΣ ΠΟΡΤΟΚΆΛΙΑ ΤΟ 1990??????????????????????????????????????ΔΕΝ ΕΊΧΕΣ ΞΑΝΑΔΕΊ?????ΜΈΧΡΙ ΤΌΤΕ ΈΜΕΝΕΣ ΣΕ ΒΆΡΚΑ?????

  7. avatar kostas

    πω πω και τωρα τι θα κανουμε?? παλι θα υπαρχουν δουλειες ,θα πεσει και το ποσοστο ληστειων ,βιασμων ,σκοτωμων για μια καμερα 150 ευρω,κλπ κλπ απαπα να γυρισουν πισω μην πανε αλλου please

    1. avatar Pappas Ioannis

      Δεν λέω ότι οι μετανάστες δεν έχουν δημιουργήσει εμμέσως ή αμέσως προβλήματα. Τα περισσοτερα όμως δεν είναι λόγω συμπεριφοράς τους, όσο κακοδιαχείρισης του θέματος από το κρατος. ποια ακριβώς δουλειά στέρησε ένας μετανάστης από έναν Έλληνα? Από το ρίξιμο της πίσσας?Από τον καθαρισμό της σκάλας? Κατά κύριο λόγο, οι αλλοδαποί "πιάνουν" τις δουλειές που σνομπάρουν οι Έλληνες.Δεν νομίζω ότι οι βιασμοί, ληστείες και σκοτωμοί ήταν ενέργειες αποκλειστικά των μεταναστών. Να δω όμως, όταν φύγουν, ποιος θα συντηρεί τα τόσα καταστήματα. Ποιος θα νοικιάζει τα υπόγεια του κάθε εισοδηματία που χωρίς να μπαίνει στη διαδικασία να ρίξει 1 ευρό για τη συντήρηση της τρώγλης του, τους στίβαζαν μέσα 5-5 και έβγαζε μια χαρά καθαρό και αδήλωτο παραδάκι.

      1. avatar Mariannur

        Δικιο εχει ο kpag. Μπορει οι δουλειες αυτες να σνομπαρονται, σιγουρα ομως ρολο γι αυτο επαιξαν οι εξευτελιστικοι μισθοι που ζητουσαν οι λαθρομεταναστες καθως και η ψευτικη οικονομικη αναπτυξη που ειχαμε αυτα τα χρονια. Να δεις πως θα ξαναγυρισουν σ αυτες τις δουλειες οσο ανεβαινει η ανεργια. Επισης πολλες αυτοβαφτιζονται "νοσοκομες" χωρις να εχουν απολυτως καμια γνωση θετοντας σε κινδυνο ανθρωπους. Ξερω περιπτωση που ειχαν παρει μια τετοια και αφησε εναν ηλικιωμενο που ειχε παθει εγκεφαλικο πανω στο καλοφιρερ ολοκληρο το βραδυ (ο κυριος δεν ενιωθε τον πονο λογω του εγκεφαλικου). Οταν τον βρηκαν, ολο του το χερι ειχε εγκαυμα γ βαθμου.. Επισης πολλοι απο αυτους που ειχαν τελειωσει καποιο λυκειο διοριστηκαν ως αποφοιτοι τει! Η μανα μου για να τελειωσει υτους που ειχαν τελειωσει καποιο λυκειο διοριστηκαν ως αποφοιτοι τει! Η μανα μου για να τελειωσει τη σχολη της δουλευε και ειχε και οικογενεια και καποιοι που ειχαν κανει μονο λυκειο εχουν τον ιδιο τιτλο μ εκεινη. Για να μην πω γι αυτους που δουλευαν 30 χρονια στη χωρα τους, δουλεψαν 1 χρονο σε μας και τους δωσαμε ολοκληρη τη συνταξη! Αυτες που παντρευονταν ετοιμοθανατους για τη συνταξη τους ειναι εντελως αλλη "επτη σχολη της δουλευε και ειχε και οικογενεια και καποιοι που ειχαν κανει μονο λυκειο εχουν τον ιδιο τιτλο μ εκεινη. Για να μην πω γι αυτους που δουλευαν 30 χρονια στη χωρα τους, δουλεψαν 1 χρονο σε μας και τους δωσαμε ολοκληρη τη συνταξη! Αυτες που παντρευονταν ετοιμοθανατους για τη συνταξη τους ειναι εντελως αλλη "επιχειρηση"

    2. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

      αυτά σκεφτόμουνα κι εγώ ρε φίλε...λες να αφήνουμε και τα παιδιά μας να βγαίνουν έχω μετά της 9???πωπωπω κατάντια...

  8. avatar a3r1k0

    Μου φαίνεται γελοίο που ο καθένας εδώ πέρα προσπαθεί να αποδείξει ότι έχει δίκιο... Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα λένε "έξω από την Ελλάδα μου όλοι οι μετανάστες που μας κλέβουν και μας σκοτώνουν κλπ κλπ" και από την άλλη αυτοί που θα λένε "θάνατος στους εθνικιστές/ρατσιστές κλπ κλπ". Προσωπικά θέλω να συγχαρώ όλους αυτούς που καταφέρνουν και δηλώνουν ουδέτερης άποψης, δεν λένε ούτε ότι είναι περήφανοι που γεννήθηκαν Έλληνες, ούτε ότι θέλουν να μην υπάρχουν κράτη, δε βλέπουν κάθε μαύρο σαν δολοφόνο και πάνω απ' όλα ξέρουν ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Γιατί αυτοί μπορούν να δουν τα πάντα αντικειμενικά και να μην είναι τυφλωμένοι από μια ιδεολογία. Και σας παρακαλώ μη σχολιάσετε βρίζοντάς με. Δε θα σπαταλήσω ούτε δευτερόλεπτο από τη ζωή μου προσπαθώντας να δείξω ότι είμαι καλύτερος από κάποιον άλλο. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

    1. avatar a3r1k0

      Και πάνω που έλεγα να μη σχολιάσω, μου φαίνεται παρεξηγήθηκα αρκετά, οπότε θα απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά:
      Μαύρε Ουσσάρε του Θανάτου (ωραίο όνομα παρεμπιπτόντως): Προσωπικά πάντα θεωρώ παρανοϊκό να είσαι περήφανος που *έτυχε* να γεννηθείς Έλληνας, όπως επίσης και που κάποιοι αρχαίοι Έλληνες διέπρεψαν και κάποιοι νομίζουν ότι επειδή είναι Έλληνες θα διαπρέψουν και αυτοί... Επίσης, δε νιώθω "γίγαντας", αλλά το ακριβώς αντίθετο, είμαι αρκετά μικρότερος ηλικιακά από εσένα και σε καμία περίπτωση δεν υπονοήθηκε ότι είμαι ανώτερός σου.
      George: Συμφωνώ μαζί σου, αφού κι εμένα μου φαίνεται αστείο ένας που δηλώνει περήφανος Έλληνας να έχει γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων του την Ελληνική γλώσσα...
      Bill_745: Αν το εννοείς, γίνεται υπερβολικός. Αν ειρωνεύεσαι, μπορώ να πω πως γέλασα 😛
      N1k0ssT: Όχι, δεν είπα ότι είμαι "ουδέτερος, άχρωμος, άοσμος, Ελβετία" κλπ. Απλά δε μου αρέσει που πολλοί φανατίζονται με κάτι, είτε αυτό είναι ιδεολογία, είτε κόμμα, είτε ομάδα ποδοσφαίρου, είτε τραγουδιστής, είτε ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς...
      Και τέλος, DIego: με ενδιαφέρει πολύ περισσότερο από όσο νομίζεις το τι γίνεται γύρω μου, απλά νομίζω πως με το να γράφω σε ένα site το τι θέλω να γίνει, απλά δεν θα γίνει. Οπότε, γιατί να το κάνω?
      Είμαι πολύ μικρός για να ψηφίσω, οπότε δε το έχω "φιλοσοφήσει" και ιδιαίτερα, αλλά ξέρω πάντως πως δε θα ψηφίσω λευκό. Στην παρέα μου πάντα έχω να προτείνω πού να πάμε, και τέλος πάντων έχω άποψη σχεδόν για όλα. Δεν κατέκρινα τους "ωχαδερφιστές", αλλά τους "τυφλωμένους" που νομίζουν πως έχουν άποψη, αλλά στην πραγματικότητα υιοθέτησαν μια έτοιμη. Και τέλος,δε θα ταχθώ στον νικητή, ούτε όλα τα υπόλοιπα που λες.
      Συγγνώμη αν έγινα κουραστικός...

      1. avatar Diego

        Αερικό, διακρίνω κάποια θεμελιώδη λάθη στη σκέψη σου. Η συζήτηση, ο διάλογος είναι η πεμπτουσία της δημοκρατίας και της ελευθερίας. Αλλοίμονο αν θεωρώντας ότι δεν θα αλλάξει τίποτα σταματήσουμε να σκεπτόμαστε, να συζητούμε και να αντιπαραθέτουμε επιχειρήματα. Στο λέω αυτό επειδή είσαι μικρός όπως λες και είναι αρκετά νωρίς για να αναθεωρήσεις κάποια πράγματα. Σου προτείνω πάντως να το φιλοσοφήσεις (χωρίς εισαγωγικά), να διαβάσεις ιστορία, να μάθεις όσα περισσότερα μπορείς και να αναπτύξεις δική σου άποψη, σκέψη, ιδέες. Δεν είχα σκοπό ομολογώ να είμαι τόσο επιθετικός όσο ήμουν στο προηγούμενο μυνημα, αλλά ένα πράγμα που δεν μου αρέσει να βλέπω είναι ανθρώπους χωρίς άποψη. Προτιμώ να είναι κάποιος χουντικός ή ακροαριστερός και να αντιπαρατίθεμαι μαζί του από το να είναι παθητικά ουδέτερος σε οτιδήποτε ακούει.

      2. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

        ΆΡΑ ΝΑ ΥΠΟΘΈΣΩ ΑΕΡΙΚΌ,ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΠΕΡΉΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΊΣ ΣΟΥ,ΑΦΟΎ...ΈΤΥΧΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΊΣ ΑΠΌ ΑΥΤΟΎΣ?????

    2. avatar Diego

      Συγχαρητήρια "αερικο"! Είσαι το απόλυτο δείγμα βολεψάκια που δεν του καίγεται καρφί για το τι γίνεται γύρω του αν δεν επιρρεάζεται ΑΜΕΣΑ η ζωή του. Είσαι αυτός που ΑΝ πάει να ψηφίσει ρίχνει λευκό για να μην έχει βάρος στη συνείδησή του. Είσαι αυτός που όταν τον ρωτάνε "που να παμε?"¨απαντάει πάντα "όπου θέλετε εσείς" για να μην ρισκάρει να προτείνει κάτι που δεν θα αρέσει. Είσαι αυτός που δεν έχει άποψη για τίποτα και κανέναν. Είσαι ο ορισμός του ωχαδερφιστή!
      Δεν θα σπαταλήσεις δευτερόλεπτο για να αποδείξεις ότι είσαι καλύτερος (χαμένος χρόνος κατά τη γνώμη μου), και παρ' όλα αυτά σπατάλησες εκαντοντάδες δευτερόλεπτα για να διαβάσεις όλα τα σχόλια και να συμπεράνεις κάτι τόσο απλοϊκό. Μήπως λοιπόν δεν έχεις άποψη ή δεν είσαι ικανός να σχηματίσεις? Κάτι σαν εσένα λουφάζουν στην άκρη και περιμένουν το νικητή για να ταχθούν μαζί του. Πως τους λέγανε ρε να δεις... Τότε στην κατοχή.... Χμμμμμμμμ Θυμάται κανείς να με βοηθήσει?????

    3. avatar N1k0ssT

      Δηλαδη A3r1k0 τι μας ειπες τωρα; Εχεις καποια γνώμη ή απλα μας λες οτι εισαι ουδέτερος, αχρωμος, αοσμος και "υπεράνω"; Μα η Ελβετία είσαι τελως πάντων;

    4. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

      τη λες ρε γίγαντα???δηλαδή είναι ακραίος οποίος είναι περήφανος που γεννήθηκε έλληνας???έλεος ρε και ήμαρτον από πάνω...τη άλλο θα ακούσουμε ρε???

      1. avatar George

        μιας και εισαι τοσο Ελληνας δεν μαθαινεις και λιγη ορθογραφια ρε φίλε??

  9. avatar JB

    μακάρι να φεύγανε όλη τους!! είμουνα μάρτυρας σήμερα στο μέτρο με αλλοδαπό να κλέβει .Ε λοιπον τον βούτηξε η Αστυνομία κε πετάχτηκε μια αλλοδαπή (αλβανία σίτυ ) και είπε ότι για όλα αυτά φταινε η Έλληνες !! Δηλαδή δε φτάνει που κανουνε ότι κανουνε, μας βρίζουνε και από πάνω.

    1. avatar ΑΝΤΑΡΗΣ

      ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ! ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.

      1. avatar Panagiotis Alexandropoulos

        @grousouzis "Σήμερα στο μετρό ένας έλληνας εκλεβε πορτοφόλια και μόλις τον έπιασε η αστυνομία πετάχτηκε ένας ιθαγενής (ελλαδαcity) και είπε πως για όλα φταιν οι γκόμενες η πρώην και οι επόμενες ανώνυμες και επώνυμες και γενικός" Αυτό έγινε γιατί το λέω ΕΓΩ δοξάστεμε με θετικες!!!!!!! (Τώρα έγιναν 17)

    2. avatar Panagiotis Alexandropoulos

      αυτα δήλωσε η αξιόπιστη πηγή JB και άλλοι 14 την "χειροκρότησαν"

      1. avatar grousouzis

        Αντί να ειρωνεύεσαι ρε φίλε, προσπάθησε να αντικρούσεις με επιχειρήματα... Αξιόπιστε... [..]!

      2. avatar N1k0ssT

        Πανταχου παρών και τα παντα πληρών Αλεξανδροπουλος, σε" χειροκροτώ" (με μια αρνητική).

        1. avatar Panagiotis Alexandropoulos

          @N1k0ssT Αυτές είναι ιδιότητες του Θεού που εγώ δεν τα πάω και πολύ καλά μαζί του . Μην αδικείς τον εαυτό σου νομίζω ότι έχεις γράψει και καλύτερα ad hominem

          1. avatar N1k0ssT

            Ευχαριστώ Αλεξανδρόπουλε. Και να φανταστείς ότι είμαι ερασιτεχνης αρα κοπλιμεντο απο επαγγελματια ειναι σημαντικο για μενα.

          2. avatar Panagiotis Alexandropoulos

            Equo ne credite, Teucri / Quidquid id est, timeo Danaos et dona ferentes
            Συνέχισε βελτιώνεσε

  10. avatar asteroskoni

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ...
    ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΩ ΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ...ΔΗΛΩΝΩ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΑ...

    1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

      κι εγώ στην αρχή έτσι δήλωνα...μετά έγινα λίγο πιο δεξιός και έχω φόντο στο λάπτοπ τον μαγγανα...και που είστε ακόμα θολοκουλτουριαραίοι...

  11. avatar Xountalas

    Όποιος υποστηρίζει τους ΛΑΘΡΟΥΣ ,ανήκει σε μία ή σε περισσότερες από τις παρακάτω κατηγορίες : είτε ΨΩΜΙΖΕΤΑΙ ( τρώει ψωμάκι δηλαδή) από την παρουσία τους εδώ ( μέλος σε ΜΚΟ, κανάς αριστερός καθηγητής σε , εργοδότης που θέλει τζάμπα χέρια και μαύρη εργασία), ειτε ΨΩΝΊΖΕΤΑΙ ( έχει δηλαδή σεξουαλικά κίνητρα- φτηνό σεξ ( ομοφυλοφιλικό κατά κύριο λόγο) σε παρκάκια κλπ), είτε έχει ΠΟΛΙΤΙΚΑ κίνητρα ( αριστερός που θέλει να εξαργυρωθεί η τωρινή υποστήριξη προς τους ΛΑΘΡΟΥΣ με ψήφο όταν πάρουν πολιτικά δικαιώματα, είτε κανάς αφελής < χριστιανός> , που λόγω ανίατων μαζοχιστικών τάσεων , θέλει να εξιλεωθεί , βοηθώντας τους < περιφερόμενους Χριστούς>!!!! Μένει μία επίσης κατηγορία να είναι είτε μειωμένης πνευματικής ικανότητας είτε ιδιόμορφου έως παθολογικού ψυχισμού. Η μόνη διόρθωση που μπορώ να δεχτώ είναι στο ρήμα < ΨΩΜΊΖΕΤΑΙ>, που μπορεί να αντικατασταθεί με τον νεολογισμό < ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙΖΕΤΑΙ>, γιατί πολλοί βγάζουν το παντεσπάνι τους πλέον ,από τους ΛΑΘΡΟΥΣ, εις βάρος πάντα του Έλληνα εργάτη ( για τον οποίο και καλά "κόπτονται").

  12. avatar Nak Muay

    Aπ τη φωτογραφια και μονο φαινεται ποσο σεβονται την Ελλαδα...δειτε βλεμμα και βγαλτε συμπερασματα. Περιμενω τη στιγμη που ενα τετοιο [...] θα με κοιταξει ετσι

    1. avatar dg1373

      όπα ρε άντρα...........

      1. avatar Nak Muay

        Εσυ γυρνα και το αλλο μαγουλο ή οτι αλλο εχεις ευχαριστηση...ασε εμενα και καμποσους αλλους να το χειριστουμε αλλιως

        1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

          σωστός ο νακ...

  13. avatar PATAKOS13-1967

    στον αγύριστο και μην μας γράφεται !!!!!!!!!!!!!

    1. avatar salonikios

      Και 'συ Ελληνοορθοδοξε Ελληναρα μου Πατακε 13 με το λογοτυπο των βενομ, μαθε πρωτα να γραφεις το γραφετε με Ε στο τελος, κι' ασε τους μεταναστες στη τυχη τους.

      1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

        κι εσένα ρε φίλε τι σε βάλαμε???πρύτανη του πληκτρολογίου???όπως θέλει θα το γράφει και ο,τι γουστάρει θα γράφει...άμα κανείς δικτατορία του προλεταριάτου να του το απαγορεύσεις...

        1. avatar salonikios

          @ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. Τι σε βαλαμε?...Αν με βαζατε εσεις.... θα ημουν αξιολυπητος φιλε.
          Οπως θελει θα το γραφει.... αμ' δε!!!, στη χουντα του παττακου που πηγα σχολειο εγω αν εγραφα σαν τον κυριο το αυτιοτραβηγμα τουλαχιστον το ειχα σιγουρο!. Παττακος και ανορθογραφος.... δε παιζει!!! καταλαβες δικηγορε? Και ερχομαστε στο "οτι γουσταρει θα γραφει", καλα δε το πηρες πρεφα? ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΑ ΚΙ' ΕΓΩ!!.Αντε φιλακια και στειλτε κι οι δυο σας καμια παστουλα στον Ντερτιλη του Αμβρωσιου

          1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

            και μιας και είσαι από εκεί,ψάξε και βρες ποιος πήρε την πόλη που μένεις από τους τούρκους και είσαι τώρα ελεύθερος να γράφεις στα πληκτρολόγια...υπάρχει μια πολύ ωραία λιθογραφία...άντε να μαθαίνουμε και λίγη ιστορία...εκτός φυσικά και αν σου άρεσαν τα χαρέμια και τα γιουσουφάκια,οπότε πάω πάσο...

        2. avatar dg1373

          εγώ που είμαι πρύτανης του πληκτρολογίου, σου λέω πως, όπως ο καθένας γράφει ότι θέλει έτσι μπορεί και να σχολιάσει ότι θέλει...
          "δημοκρατία" έχουμε!!

          1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

            είχα την εντύπωση πως η δημοκρατία ΣΟΥ τελειώνε εκεί που άρχιζε η αξιοπρέπεια μου,δηλαδή με την δημοκρατία σου δεν μπορείς να προσβάλεις κάποιον...λάθος θα μου τα είπαν μάλλον...

          2. avatar dg1373

            και βρίσκεις αξιοπρεπές που τους στέλνει ο άλλος στον αγύριστο;;;;;

          3. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

            όταν είμαι ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ μπορώ να κάνω ο,τι μου καπνίσει...εσύ δέχεσαι να σου πώ εγώ τι θα κανείς στο σπίτι σου???οποίων γουστάρεις θα βάλεις.

          4. avatar Διονυσης

            Λαθος! Πρέπει να ρωτάς και τ'αδέλφια σου και όσους δικαιούνται να μένουν στο ίδιο σπίτι με σένα...

          5. avatar dg1373

            Ναι!! αλλά επειδή εδώ είναι και δικό μου σπίτι, δεν μου αρέσει για ανθρώπους που ζήτησαν διαμονή εδώ, να τους στέλνουν στον αγύριστο.
            εκτός από αναξιοπρεπές είναι και απάνθρωπο..

          6. avatar Xountalas

            Ζήτησαν διαμονή? Σε λίγο θα μας πεις πως έκαναν και αίτηση!! Άκου φίλε, ο μαζοχισμός και η λαθρολιγουρίαση, έχουν τα όρια τους...Επειγόντως ένας νόμος που να λέει πως μένουν όλοι οι λάθροι στην Ελλάδα, αρκεί να διαβιούν στα σπίτια < προοδευτικών>. Και όσο για το απάνθρωπο που είπες, απάνθρωπο είναι να σε σκοτώνουν στη πατρίδα σου, ενώ πας να ξεγεννήσει η γυναίκα σου.

          7. avatar dg1373

            πολύ βολικό, απαντάς για την πλειοψηφία χρησιμοποιώντας την πράξη του ενός..
            όσο για την αίτηση, δυστυχώς το κράτος που ζούμε, δεν δίνει αυτήν την δυνατότητα ούτε κάν στους ανθρώπους που θέλουν πολιτικό άσυλο..

          8. avatar nikst

            Αυτο σου λενε τοση ωρα.Αν υπηρχε η αντικειμενικη δυνατοτητα αιτησης για μεταναστευση δεν θα υπηρχε κανεις μεταναστης γιατι απλα εχουμε 20% ανεργους ελληνες.

          9. avatar dg1373

            Nikst, χαίρομαι που τα είπες όλα σε 2 γραμμές!!!

          10. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

            κανένα πολιτικό κόμμα δεν είχε στο πρόγραμμα του την μετατροπή της ελλάδος σε παγγοσμια χαβούζα...αλλά αφού το θέτεις έτσι,εσύ που ψηφίζεις,άρα σε ρωτάνε,υποθέτω πως δεν αντίδρασ και δεν διαμαρτύρεσαι για τίποτα.και προφανώς είσαι και εναντίων όλων εκείνων που διαμαρτύρονται...αφού ψηφίζεις...

          11. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

            είναι το σπίτι οποίου νιώθει έλληνας...βγάλε ο,τι συμπέρασμα θέλεις...και στο κάτω κάτω και έτσι να είναι,αφού είναι ΚΑΙ δικό σου σπίτι,σημαίνει ότι είναι ΚΑΙ δικό μου,άρα έχω και εγώ λόγο,αλλά δεν θυμάμαι να με ρώτησε κανείς για το σημερινό χάλι...

          12. avatar dg1373

            πως δεν σε ρώτησε κανείς;;;; δεν ψηφίζεις;;;;

  14. avatar Panagiotis Alexandropoulos

    Οι παππούδες μας πρόσφυγες, οι γονείς μας μετανάστες και εμείς ρατσιστές… (!)

    1. avatar Diego

      Επειδή μάλλον είσαι γύρω στα 15-16 άντε βαριά βαριά 20 και δεν έχεις ζήσει άλλη Ελλάδα, θα σου πω ότι μέχρι το 90 οι Έλληνες δεν υπήρξαν ΠΟΤΕ στην ιστορία ρατσιστές! Ο μόνος ρατσισμός που υπήρξε στη χώρα ήταν από τους ανθρώπους που έζησαν τη κατοχή Γερμανών-Ιταλών-Βουλγάρων. Και παρ' όλα αυτά τους δεχτήκαμε ως τουρίστες και ως μετανάστες προχωρημένης ηλικίας μια χαρά!! Είμασταν τόσο αντιρατσιστές που τη δεκαετία του 50 που ο κόσμος ακόμη πεινούσε, έρχονταν στη χώρα σλάβοι που το έσκαγαν από τα κομμουνιστικά καθεστώτα και ζούσαν εδώ μια χαρά. Κόψτε το παραμύθι λοιπόν.
      Ο Έλληνας δεν είναι ρατσιστής. Είναι ένας λαός που η μεγαλύτερη βιομηχανία του είναι ο ξένος επισκέπτης! Και δεν θα πω ότι έγινε, γιατί αυτό που εκφράζει τώρα δεν είναι ρατσισμός. Είναι αγανάκτηση για την παράνομη κατάληψη της χώρας του από αλλοδαπούς. Ο συλλογισμός σου είναι είτε παιδικός είτε γίνεται εκ του πονηρού.

      1. avatar Panagiotis Alexandropoulos

        Αν ορίσουμε έναν υποθετικό αριθμό που αντέχει η χώρα για μετανάστες. Πόσους θέλετε ; 150.000 νόμιμους μετανάστες με χαρτιά . Με τις ίδιες υποχρεώσεις και δικαιώματα με τους Έλληνες .
        Να έχουν τους δικούς τους τόπους λατρείας ;
        Πότε να μπορούν να πάρουν την ελληνική υπηκοότητα;
        Έχουν δικαίωμα τα παιδιά τους να πάνε στα ελληνικά σχολεία; Θα μπορούν να έχουν σχολεία που θα μαθαίνουν την γλώσσα και την ιστορία των προγόνων τους;
        Θα ανεχόμαστε την διαφορετικότητα στην κουλτούρα; (μαντίλα σαρίκι κλπ. Οι Γάλλοι απαγόρευσαν την μαντίλα.)
        Θα έχουν δικαίωμα να γιορτάζουν τις εθνικές και θρησκευτικές τους εορτές δημόσια ;
        Θα αλλοιωθεί η σύσταση του πληθυσμού και τα πολιτισμικά χαρακτηριστικά της Ελλάδας ;
        Θα επιτρέπεται σε όλες τις εθνικότητες να μεταναστεύσουν νόμιμα στην Ελλάδα ; (Μέσα στα πλαίσια του αριθμού της νομιμότητας )
        Και τέλος θέλετε εσείς να ορίσετε κατά προσέγγιση τον αριθμό των μεταναστών που αντέχει η Ελλάδα ;
        @Diego Αν αναφέρεσαι σε εμένα;
        Άλλο επισκέπτης άλλο μόνιμος κάτοικος Ελλάδας
        Επίσης θα ήθελα να σου θυμίσω την συμπεριφορά των Ελλήνων στους Έλληνες της Μικράς Ασίας , θα ήθελα να σου θυμίσω τις εκφράσεις «Βούλγαρος» «Τούρκος» «Τουρκόσπορος» «Βλάχος» «Πόντιος» που ακούγονται εν χωρώ σε γήπεδα και πάντα με υβριστική διάθεση αλλά και σε άλλες συνάξεις.
        Για την ηλικία πέφτεις πολύ έξω.

        1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

          και μια φιλική συμβουλή:αγόρασε ένα λεξικό και ψάξε 2 λέξεις:ΜΕΤΑΝΆΣΤΗΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΆΣΤΗΣ!!!ΜΕΤΆ ΑΠΌ 60 ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΆΦΟΡΑ,ΈΛΑ ΝΑ ΜΙΛΉΣΟΥΜΕ...ΚΑΙ ΑΦΟΎ ΣΟΥ ΑΡΈΣΟΥΝ ΤΌΣΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ,ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ,ΠΌΣΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΉΓΑΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΆΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΊΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΑΜΕΡΙΚΉ???

          1. avatar JB

            Ε καλά ...έχεις μεγάλο πρόβλημα.τη κολημα εινε αυτό.Άντε να πήγε 1% από Έλληνες λαθραία Εδώ μιλάμε για εγκληματίες που σκοτώνουνε (καλάζνικοφ ) κλέβουνε βιάζουνε !!! δεν νομίζω η Έλληνες κάνανε όλα αυτά.Εάν έχης πρόβλημα με την Ελλάδα γυρνά στην χώρα σου .τώρα εινε 2011 και όχι 1900 .

          2. avatar Panagiotis Alexandropoulos

            Πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας "Εμπρός" με ημερομηνία 26 Απριλίου 1929,
            «Το ρεύμα της μεταναστεύσεως - έγραφε η τότε καθημερινή εφημερίδα - όχι μόνο εις την Ελλάδα, αλλά και εις ολόκληρον την Ευρώπη είναι ακατάσχετον προς την Αμερικήν. Ούτε ο μεταναστευτικός νόμος, ούτε αι αυστηραί ποιναί αι οποίαι επιβάλλονται εις τους λαθρομετανάστας είναι αρκεταί δια να ανακόψουν το ρεύμα τούτο».
            Στη συνέχεια γινόταν αναφορά στους δουλεμπόρους και τις μεθόδους τους ως εξής:
            «Εις τον τόπον μας, μάλιστα, πολυάριθμοι πράκτορες εισδύουν εις την Ελληνική επαρχίαν και κατορθώνουν δια ποικίλων μεθόδων, εξαπατώντας τους απλοϊκούς να γεμίζουν τις τσέπες των με χρήμα και τις τσέπες των άτυχων ομοεθνών μας με πλαστά διαβατήρια για να αποστέλλονται ούτοι εις την Αμερικήν όπου είναι άδηλον αν θα κατορθώσουν αντιμετωπίζοντες παντοίους κινδύνους να εισέλθουν". ...;
            Επίσης, το ΕΜΠΡΟΣ περιέγραφε με μελανά χρώματα τα δεινά των Ελλήνων λαθρομεταναστών:
            «Πόσα περιστατικά Ελλήνων λαθρομεταναστών δεν μας είναι γνωστά. Χιλιάδες άνθρωποι γυμνητεύουν, πεινούν περιφερόμενοι εις τον Καναδάν ή την Αργεντινήν όπου έχουν αποσταλή πλανηθέντες παρά των πρακτόρων αυτών, οι οποίοι εφρόντισαν να πείσουν τούτους ότι η γη της επαγγελίας είναι εκεί και ότι τα δολλάρια τους αναμένουν εις τας προκυμαίας. Μερικοί απ΄αυτούς κατορθώνουν, μεταμφιεζόμενοι και με κίνδυνον να τυφεκιστούν επί τόπου, να διέλθουν τα σύνορα του Καναδά και να εισέλθουν εις το έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών».
            Ελπίζω να σε κάλυψα καμμιά απάντηση για τα προηγούμενα ερωτήματα έχεις ;

          3. avatar carlito

            ....ο μαυρος ουσσαρος,,,, έκανε λάθος που έβαλε την αμερική μέσα στο σχόλιο του....ίσως εν τη ρύμη του λόγου....στην εν λόγω υπό ανάπτυξη χώρα που μέχρι και το '19 δεν ήταν αυτό που πραγματικά ονομάζουμε πατρίδα,,,, ζητούσαν ανθρώπινο δυναμικό μετά μανίας....όταν "συμπληρωσαν",,,, δεν ήθελαν άλλους....η ενημέρωση σου Κε Αλεξανδρόπουλε είναι ως μη γενόμενη,,,, διότι δεν έχει σχέση με το ζήτημα....αλήθεια,,,, στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης,,,, είναι ή όχι ρατσιστές με την έννοια που το θέτεις εσύ;;;;δέχονται την πολυπολιτισμικότητα,,,, για τις πατρίδες τους;;;;ρωτάω γιατί σε βλέπω ενημερωμένο.......

          4. avatar Diego

            Αλεξανδρόπουλε, εγώ σου απάντησα, αλλά εσένα δεν σε βλέπω να ανταπαντάς. Έπιασες τους άλλους κάνοντας copy-paste ότι σαβούρα βρείς στο ίντερνετ? Στο χωριό μου το λένε αλλοιώς αυτό που κάνεις...

          5. avatar Panagiotis Alexandropoulos

            Περιμένο και κανένα άλλο αν και με κάλυψες . Αργώ γιατί υπάρχει και η πρωσοπική ζωή . Με την ματίλα ένα θέμα το έχω πάντως .

          6. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

            όχι,δεν με κάλυψης.θέλω νούμερο.να δούμε αν θα φτάνει τα 2?3?εκατομμύρια τον λαθρομεταναστών στην ελλάδα...

          7. avatar Panagiotis Alexandropoulos

            @ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
            Χιλιάδες σημαίνει από 2001 έως 999999 ακριβές νούμερο δεν έχω πρόχειρο. Τα 2 εκατομμύρια που λες δεν είναι μία εθνικότητα ούτε από ένα κράτος. Και αυτά που εγραψα αφορούσαν μόνο τις ΗΠΑ.

        2. avatar Diego

          Αλεξανδρόπουλε, απαντάω:
          1. Ποσόστωση. Ο αριθμός που είπες μου κάνει. Και μάλλον στους περισσότερους.
          2. Ναι, σε σημεία που δεν επιρρεάζουν τον τρόπο ζωής και την κουλτούρα του λαού που τους φιλοξενεί.
          3. Υπηκοότητα να παίρνουν εαν και όποτε ορίζει ο νόμος.
          4. Να πηγαίνουν σε ελληνικά σχολεία εφ όσον οι γονείς τους θα φορολογούνται ως νόμιμοι πολίτες της χώρας. Όταν η οικονομία το επιτρέψει να δημιουρηθούν σχολεία που θα μαθαίνουν τα του τόπου τους. (Γερμανικα, αμερικάνικα, γαλλικά σχολεία υπάρχουν. Ας φτιάξουν κι αυτοί αν τους καίει)
          5. Όχι. Οι Γάλλοι έκαναν πολύ καλά. Εκείνοι πρέπει να σεβαστούν την δική μου κουλτούρα ΠΡΙΝ εγώ σεβαστώ τη δική τους. Αλλοιώς θα στείλω τη γυναίκα μου στη Τζέντα να κυκλοφορήσει με μπικίνι. Κι αν την ακουμπήσουν την έκατσαν!!
          6. Ναι. Να γιορτάζουν ότι θέλουν εφόσον είναι νόμιμα εδώ.
          7. Όχι δεν θεωρώ ότι με έναν τέτοιο αριθμό θα αλλοιωθεί σημαντικά. Τουλάχιστον όχι περισσότερο απ' όσο αλλοιώθηκε στο παρελθόν.
          8. Εννοείται.
          9. Στο απήντησα στην αρχή.
          Δεν είναι επισκέπτες οι γερμανοί που έχουν αγοράσει τη μισή Κρήτη και τη μισή Χαλκιδική. Αν δεν ξέρεις ρώτα δεν είναι κακό. Οι χαρακτηρισμοί που αναφέρεις εκφράζονται από τους ίδιους ανεγκέφαλους που σφάχτηκαν χθές μόνοι τους. Και με αυτούς δεν έχουμε καμιά σχέση οι υπόλοιποι.
          Όσο για την ηλικία, τόσο το χειρότερο για σένα. Θα ήταν μια ανεκτή δικαιολογία.

          1. avatar JB

            Τα είπες ΤΈΛΙΑ!!

        3. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

          αν έρχονταν παναγιώτη όπως γράφεις ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΧΑ ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ μαζί τους.και τζάμι να έφτιαχναν(με δικά τους λεφτά φυσικά,γιατί οι χριστιανικές εκκλησίες έγιναν με χρήματα χριστιανών) και βουδιστικό ναό και ναό του δια και του θόρ...αυτό λέμε κι εμείς!ΕΛΕΓΧΌΜΕΝΑ!!!και να έχουν ΌΛΑ τα δικαιώματα που προβλέπονται,ούτε λέξη λιγότερα...με πιάνεις τώρα???

  15. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

    αν και ξέρω ότι με αριστερούς είναι δύσκολο να μιλήσεις λογικά,ακούστε αυτό παλικάρια του συριζα:το 1990,όταν άρχισαν να έρχονται μετανάστες,η ελληνική κοινωνία τους δέχθηκε στην αρχή επιφυλακτικά,αλλά όχι άσχημα...δεν τους περιμέναμε στα σύνορα με τα ντουφέκια στα χέρια.όσο περνούσε ο καιρός,τα πράγματα ξέφυγαν και τότε βρέθηκαν οι αριστεροί της πολιτείας,της εκάλης και του κολωνακίου,με κατασκευαστικές εταιρείες στα 30(τσίπρας) και ενώ ήταν οι πλουσιότεροι πολιτικοί(αλαβάνος) να μας λένε συνεχό πως τα παιδιά είναι απλά λίγο ατίθασα και ότι για όλα φταίνε οι έλληνες ακροδεξιοί...η χρυσή αυγή,πριν 15 χρόνια δεν έπαιρνε ούτε 0,3%,με ΤΗΝ ΔΙΚΉ ΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ,που είναι εντελώς ακραία,καταφέρατε να αναγεννίσετε την ελληνική ακροδεξιά,να βγάλει δημοτικό σύμβουλο και να έχει βάσιμες ελπίδες να μπει στην βουλή!εμένα προσωπικά με αφήνει αδιάφορο ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΨΗΦΊΖΩ ΧΡΥΣΉ ΑΥΓΉ,ΕΠΕΙΔΉ ΤΗΝ ΘΕΩΡΏ ΚΕΝΤΡΏΑ,αλλαπρέπει να καταλάβετε πως ΠΆΝΤΑ Η ΔΡΆΣΗ ΦΈΡΝΕΙ ΑΝΤΊΔΡΑΣΗ!!!ΔΕΝ ΜΑΘΑΊΝΕΤΕ ΠΟΤΈ ΑΠΌ ΤΑ ΛΆΘΗ ΣΑΣ???

    1. avatar Διονυσης

      πως γινεται να λες οτι δεν μπορείς να συζητήσεις λογικά με τους αριστερούς όταν αυτοαποκαλείσαι <>.Ένα απλό θα σου πω...Να φοβάσαι και να επικρίνεις αυτούς που μπήκαν χωρίς δεύτερο πανταλόνι και και σήμερα έχουν αμύθητες περιουσίες.Και δυστυχώς είναι πάρα πολλοί. Αυτοί κατά τη γνώμη μου έχουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για το σημερινό κατάντημα

      1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

        όχι διονύση,κανείς λάθος φίλε!ΕΜΕΊΣ έχουμε την μεγαλύτερη ευθηνη που τους ψηφίσαμε...και τους ψηφίζουμε...και θα τους ξαναψηφίσουμε...

    2. avatar GhostOfPerdition

      Αρνητική παίρνεις επειδή λες ότι θεωρείς την χρυσή αυγή κεντρώα.Υπάρχει τίποτα ακόμα πιο δεξιά?Το έχω όντως απορία.Κατά τα άλλα σωστός.Αν πάντως μπεί η χρυσή αυγή στη βουλή και δω χιτλερικό χαιρετισμό εκεί μέσα θα χάσω πια κάθε ελπίδα για αυτή τη χώρα.

      1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

        εννοείς ότι ακόμα πιστεύεις ότι υπάρχει ελπίδα?????πολύ αισιόδοξο σε βρίσκο...

        1. avatar ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΣΣΑΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ

          εδώ μπήκε στην βουλή ο ΤΖΈΦΡΙ και μάλιστα ως ο πρωθυπουργός που θα σώσει την ελλάδα...

  16. avatar Nikos Gonidis

    @morning star όσον αφορά το σχόλιο " οι Άνδρες δεν τα βάζουν μ κακομοίρηδες μετανάστες! ", πρέπει να αποβάλεις τα ξανθοπουλικά στερεότυπα για τους μετανάστες που έχεις. Άμα έρθει ένας δολοφόνος να σε σκοτώσει θα ψάξεις αν φταίει η παιδική του ηλικία και ο μπαμπάς του που τον βάραγε ή θα τον αντιμετωπίσεις κατευθείαν ; Αν επιμένεις στην πρώτη επιλογή σου, θα σου πρότεινα να τη μοιραστείς με τους συγγενείς όλων των θυμάτων της εγκληματικότητας των "λάθρο" .Επίσης θα σου πρότεινα να διαβάσεις λίγο την ιστορία με το δαχτυλίδι του Γύγη και το τι μπορεί να κάνει ένας "αόρατος" άνθρωπος όπως ο κάθε Χασάν του κέντρου..

  17. avatar abramidis kostantinos

    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΟΣΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΕΞΩ??????ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!

  18. avatar kalamata123

    Επιτελους........να και μια ευχαριστη ειδηση !!!!

  19. avatar elias65

    Στο καλό! και μη ξανάρθουν...

  20. avatar el

    αμάν πια με τους υπέρμαχους τών αλλοδαπών και τών κατατρεγμένων παράνομων . Yπέρμαχους τών Ελλήνων πολιτών δε βλέπω πουθενά . Α , ρε Κολοκοτρώνη και Καραϊσκάκη , για κάτι τέτοιους πολεμήσατε ?

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει