Η ιταλική εταιρεία ετοιμάζει τη δυναμική αντεπίθεσή της στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2011, παρουσιάζοντας τόσο τη νέα της ναυαρχίδα, όσο και το ολοκαίνουργιο Ypsilon.

Στο γνωστό 5ετές αναπτυξιακό πλάνο του Γκρουπ Fiat εντάσσεται ασφαλώς και η… άνοδος της Lancia σε πανευρωπαϊκό επίπεδο σε υψηλότερα, όσον αφορά στις ετήσιες πωλήσεις της, κλιμάκια. Για το λόγο αυτό, λοιπόν, οι ιθύνοντές της ετοιμάζουν πυρετωδώς τις επόμενες κινήσεις της διάσημης ιταλικής μάρκας, τα πρώτα δείγμα των οποίων αναμένεται να δούμε δια ζώσης στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2011.

Σύμφωνα λοιπόν με ασφαλείς πληροφορίες, οι Ιταλοί πρόκειται να παρουσιάσουν στην ελβετική πόλη τη νέα τους ναυαρχίδα, που έρχεται να αντικαταστήσει την όχι και τόσο επιτυχημένη Thesis (σημ.: οι συνολικές της πωλήσεις δεν ξεπέρασαν τις 16.000 μονάδες), η οποία σταμάτησε να παράγεται το 2009. Το όνομα της; Lancia Thema! Επί της ουσίας, ωστόσο, δεν πρόκειται για κάτι το εντελώς νέο, αλλά για ένα αυτοκίνητο που θα βασίζεται στη νεότερη εκδοχή του Chrysler 300, που θα δούμε στο φετινό Ντιτρόιτ του 2011, διαθέτοντας σε σχέση με αυτό μικρές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις και «εξευρωπαϊσμένη» οδική συμπεριφορά.

Με το μοντέλο αυτό, πρωταρχικός στόχος του CEO της Fiat, Sergio Marchione, είναι η ενίσχυση του πολυτελούς προφίλ της μάρκας και λιγότερο η… εκτόξευση των πωλήσεων της, καθώς σε ετήσια βάση οι προσδοκίες πωλήσεων για τη νέα Thema είναι ιδιαίτερα περιορισμένες, καθώς δεν ξεπερνούν τις 10.000 με 15.000 μονάδες.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, κάτω από το καπό θα φιλοξενούνται οι ίδιοι ακριβώς βενζινοκινητήρες με εκείνους του αμερικάνικου αδελφού, πράγμα που σημαίνει πως κατά πάσα πιθανότητα την κίνηση στους πίσω τροχούς θα μεταδίδουν δύο V6 με χωρητικότητα 2,7 και 3,5 λίτρων και ισχύ 178 και 250 ίππων. Ωστόσο, το 80% των πωλήσεων της νέας Thema αναμένεται να είναι με τον 3λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 230 ίππων της Chrysler. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στο Οντάριο του Καναδά, ενώ οι πωλήσεις του στη Γηραιά Ήπειρο αναμένεται να ξεκινήσουν επίσημα στα τέλη του 2011.

Σε αντίθεση με τη νέα Thema, από την οποία οι Ιταλοί δεν προσδοκούν υψηλά ποσοστά πωλήσεων, το ολοκαίνουργιο Ypsilon αναμένεται να είναι αυτό που θα σηκώσει το εμπορικό βάρος της Lancia τα προσεχή χρόνια (σ.σ.: οι ιθύνοντες της προσδοκούν τον τριπλασιασμό των πωλήσεων της έως το 2014…). Προς το παρόν, τα μόνα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά όσον αφορά στο νέο «μικρό» της Lancia αφορούν στο δάπεδο του (ίδιο με εκείνο του επερχόμενου νέου Panda της Fiat), στο χρόνο του εμπορικού του λανσαρίσματος (περί τον Ιούνιο του 2011), αλλά και στο γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του θα διατίθεται και σε πεντάθυρη έκδοση. Κατά πάσα πιθανότητα, την κίνηση στο νέο Ypsilon θα εξασφαλίζουν οι ολοκαίνουργιοι MultiAir βενζινοκινητήρες του Γκρουπ, ενώ ιδιαίτερα πιθανό είναι να δούμε κάτω από το καπό του αυτοκινήτου και τον 2κύλινδρο TwinAir κινητήρα των 875 κ.εκ.

Πηγή: 4troxoi.gr