Η Βαυαρική εταιρία αποφάσισε ότι πρέπει να γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της κορυφαίας 1 Series. Έτσι, έδωσε στην δημοσιότητα λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας 3λιτρος κινητήρας με 6 κυλίνδρους σε σειρά που με την βοήθεια δύο turbo αποδίδει 340 ίππους και 45 κιλά ροπής. Το μεγαλύτερο επίτευγμα των μηχανικών της εταιρίας είναι πως σχεδόν όλη η ροπή είναι διαθέσιμη από τις 1500 στροφές. Σε διαδικασία overboost, η ροπή αυξάνεται κι άλλο και φτάνει τα 50 κιλά. Όλα τα παραπάνω, χαρίζουν εντυπωσιακές επιδόσεις στην BMW 1-Series M καθώς για τα 100 πρώτα χιλιόμετρα χρειάζονται μόλις 4.9 δευτερόλεπτα ενώ για τα 200 χιλιόμετρα αρκούν 17.3 δευτερόλεπτα.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χιλιόμετρα την ώρα. Παρά τις καταιγιστικές επιδόσεις του αυτοκινήτου, η κατανάλωση καυσίμου και η εκπομπή ρύπων έχει κρατηθεί σε χαμηλά, για την κατηγορία, επίπεδα: 9.6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και 224 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Σύμφωνα με το pestaola.gr, η πιο πολύ δουλειά έχει γίνει στην ανάρτηση του αυτοκινήτου που είναι κατασκευασμένη σχεδόν ολοκληρωτικά από αλουμίνιο. Με αυτό τον τρόπο, η ακαμψία του αυτοκινήτου είναι αυξημένη ενώ το βάρος έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα. Αν υπολογίσουμε ότι η BMW 1-Series M έχει όλες τις πολυτέλειες που επιβάλει το αγοραστικό κοινό της εταιρίας. Το διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης ανήκει στον βασικό εξοπλισμό για να υπάρχει πάντα η μέγιση δυνατή πρόσφυση. Ακόμα, τα φρένα έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τα αυτοκίνητα του M Department έτσι ώστε να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά αλλά και να μην “κουράζονται” μετά από σκληρή χρήση.

Σε αντίθεση με τις τάσεις της εποχής, η BMW 1-Series M θα εφοδιάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ενώ δεν είναι διαθέσιμο ούτε κατ’ επιλογή το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το μόνο που ίσως θα άλλαζα στην κορυφαία 1-Series θα ήταν ο κινητήρας. Προς Θεού, δεν πιστεύω ότι ο κινητήρας δεν είναι αρκετός ή κάτι τέτοιο, απλά θα προτιμούσα ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ που να ουρλιάζει στα κόκκινα.. Απ’ ότι φαίνεται όμως, η BMW έχει κάνει στροφή στην υπερτροφοδότηση…